תפקוד לקוי של זיקפה – דרכים טבעיות לרפא אותו לתמיד

נכתב במדור סיפורי סקס

תפקוד לקוי של זיקפה – דרכים טבעיות לרפא אותו לתמיד

106 צפיות | 0 תגובות

אם תהיתם כיצד לרפא בעיות זיקפה, אתם לא לבד. מחקרים מראים כי כ -40% מהגברים מעל גיל 40 בארצות הברית סובלים מצורה כלשהי של ED, כך שאתה בהחלט לא לבד. למרבה המזל, תפקוד לקוי של זיקפה הוא לא מחלה שאתה תקוע איתה לכל החיים – ישנן מספר תרופות טבעיות וטיפולים זמינים שיעזרו לך להתגבר על מצב זה.

בבסיסו, תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא חוסר היכולת להשיג ולקיים זקפה, או לשפוך. זה יכול להוביל לבעיות באינטימיות, ביטחון עצמי, ואף יכול להתבטא בבעיות בריאותיות פיזיות. אם אתם מתמודדים עם ED, חשוב לזכור שמצב זה הוא לא משהו להתבייש בו – זו בעיה נפוצה, ויש מגוון טיפולים ותרופות שיכולים לעזור.

הצעד הראשון בהתגברות על ED הוא לזהות את הגורמים הבסיסיים שלה. אמנם לא תמיד יש תשובה חד משמעית, מקרים רבים של ED יכולים להיות קשורים לבעיות בריאות נפשית ופיזית או אפילו אורח חיים וגורמים סביבתיים. מתח, חרדה ודיכאון יכולים כולם להשפיע לרעה על היכולת שלך להשיג ולשמור על זקפה, ואף יכולים להפריע לשפיכה. בהתאם לאדם, התנהגויות מסוימות – כגון שתיית אלכוהול, עישון או שימוש בסמים – עשויות גם לתרום ל- ED.

מלבד סיבות הקשורות לבריאות פיזית ונפשית, ED יכול להיות סיבה רפואית בסיסית. מצבים רפואיים נפוצים שנקשרו ל- ED כוללים מחלות לב וכלי דם, סוכרת, השמנת יתר, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם, תסמונת מטבולית וטסטוסטרון נמוך. כדאי לבקר אצל הרופא לבדיקה יסודית על מנת לשלול משהו רציני.

לאחר שזיהית את הגורם ל- ED שלך, השלב הבא הוא לחפש דרכים טבעיות לטפל בו. אחת השיטות הפופולריות ביותר לטיפול ב- ED היא באמצעות שינויים באורח החיים. פעילות גופנית סדירה ותזונה בריאה יכולות לשחק תפקיד עצום בשיפור הבריאות המינית. הגבלת כמות האלכוהול והפסקת עישון יכולה לשפר באופן דרמטי את הבריאות הכללית שלך ולהשפיע באופן משמעותי על תסמיני ED שלך. חשוב גם לוודא שאתם ישנים מספיק – עייפות יכולה לשחק תפקיד חשוב ב-ED.

בנוסף לשינויים באורח החיים, ניתן ליטול תוספים וצמחי מרפא שונים כדי לסייע בטיפול בהפרעות קשב וריכוז. רבים מהם שימשו במשך מאות שנים כדרך לשפר את החשק המיני ולהגדיל את הבריאות המינית הכללית. בין צמחי המרפא הנפוצים לטיפול ב-ED ג'ינסנג, עשב עז חרמן, מאקה וקוטב מצוי. ויטמינים מסוימים, כגון ויטמין B12, נחשבים גם לעזור להפחית מקרים של ED.

תרופות הן אפשרות נוספת שניתן לשקול. ישנן מספר תרופות שאושרו על ידי ה- FDA זמינות בשוק שנועדו לעזור עם ED. אלה נוטים ליפול לשתי קטגוריות: תרופות דרך הפה, כגון ויאגרה, סיאליס ולויטרה, ותרופות בהזרקה, כגון טיפול באלפרוסטאדיל ותחליפי טסטוסטרון. כמובן, אם אתה מתכוון לשקול תרופות אלה, אתה צריך להתייעץ עם הרופא שלך תחילה כדי לוודא שהם מתאימים לך.

לבסוף, ייעוץ פסיכולוגי ואורח חיים הוא אופציה עבור אלה הסובלים ED. סוג זה של ייעוץ יכול לעזור לך לעבוד דרך כל חסימות נפשיות שעשויות למנוע ממך להשיג ולשמור על זקפה. גם אם ED שלך נגרם על ידי בעיה פיזית, ייעוץ עדיין יכול להיות מועיל לעזור להגביר את הביטחון העצמי שלך ולפתור כל בעיות רגשיות שעשויות לתרום ED שלך.

המלצה – yuescort.com
לסיכום, ישנן מגוון דרכים טבעיות לטיפול בבעיות זיקפה. לא משנה מה הסיבה הבסיסית, הצעד הראשון הוא לזהות אותה. ברגע שאתה יודע את הסיבה, אתה יכול לבדוק שינויים באורח החיים, תוספי מזון, צמחי מרפא, תרופות, ו / או ייעוץ. חשוב לזכור שניתן לטפל ב-ED, אז אל תוותרו – יש עזרה שם בחוץ.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

סיפורי סקס

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

3 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

לאורך חוף הים התיכון, דרומית למטרופולין השוקק של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה בת ים. לעתים קרובות מאפיל על ידי הערים השכנות שלה, בת ים היא פנינה נסתרת מחכה להתגלות.…

האבולוציה וההשפעה של צעצועי מין: מדריך מקיף

סיפורי סקס

האבולוציה וההשפעה של צעצועי מין: מדריך מקיף

3 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

כשמדובר במיניות האדם, יש מעט דברים מרתקים ומגוונים כמו השימוש בצעצועי מין. מהתרבויות העתיקות של מצרים ויוון ועד העולם המודרני, צעצועי מין מילאו תפקיד משמעותי במיניות האדם. בין אם משתמשים…

היי שכירת נערות ליווי זה כבר לא טאבו ואיך הם משנים את התעשייה

סיפורי סקס

היי שכירת נערות ליווי זה כבר לא טאבו ואיך הם משנים את התעשייה

4 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

המונח "נערת ליווי" מגיע לעתים קרובות עם קונוטציה שלילית, ומעלה דימויים של פעילויות בלתי חוקיות או עולם תחתון מפוקפק. עם זאת, תפיסה זו רחוקה מהאמת. נערות ליווי היו חלק מהחברה…

חשיפת האמת על נערות ליווי: צלילה עמוקה לעולם השירותים הנלווים

סיפורי סקס

חשיפת האמת על נערות ליווי: צלילה עמוקה לעולם השירותים הנלווים

5 צפיות | 0 תגובות | 3 לייקים

המונח "נערת ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית, הקשורה לפעילות שערורייתית ובלתי חוקית. עם זאת, תווית זו אינה מייצגת במדויק את העולם העצום והמגוון של שירותי ליווי. למעשה, נערות ליווי…

העולם של נערות ליווי: כל מה שרציתם לדעת

סיפורי סקס

העולם של נערות ליווי: כל מה שרציתם לדעת

6 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

עולם נערות הליווי תמיד ריתק אנשים, בין אם זה מתוך סקרנות או סקרנות. יש הרבה תפיסות מוטעות וסטריאוטיפים סביב המקצוע הזה, אבל האמת היא, יש הרבה יותר ממה שנראה לעין.…

חשיפת עולם סרטי הסקס: סקירה מקיפה של ז'אנר שנוי במחלוקת

סיפורי סקס

חשיפת עולם סרטי הסקס: סקירה מקיפה של ז'אנר שנוי במחלוקת

6 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

סרטי סקס, הידועים גם כסרטי מבוגרים או סרטים פורנוגרפיים, היו נושא למחלוקת וקסם במשך עשרות שנים. מימיו הראשונים של הסרט האילם ועד לעידן המודרני של הזרמת האינטרנט, הם התפתחו והסתגלו…