על מולטי אורגזמה ונקודת הג`י

נכתב במדור פינות אישיות

251 צפיות | 0 תגובות

כל כמה זמן אני נתקלת בבורות שנובעת מחוסר ידיעה על הנושא של מיניות האישה ומיקום אברי מין ונקודות רגישות של האישה. יש המון שלא מבחינים בהבדל בין נרתיק לערווה, נקודת הג'י והדגדגן ויש את האלה שאפילו לא יודעים מהיכן נובעת האורגזמה הנשית. אז לכל אלה שלא יודעים ולכל אלה התוהים והמחפשים לשווא, לכל הנשים שרוצות לדעת איפה נקודת הג'י, לכל הנשים שרוצות לחוות את חוויית האורגזמה שוב ושוב, לכל הגברים שרוצים להנות את האישה שאיתם וחשבו כי דחיפת אצבעות מהנה אותה, לכל אלה אני מפרסמת את הרשימה הזאת.

אצל האישה הנאת האורגזמה שונה. אישה יכולה להגיע להרבה אורגזמות ברצף, בניגוד לגבר שיכול להגיע לאורגזמה אחת כל פעם עם מנוחה של שעה בין פעם לפעם. נשאלת השאלה, למה? אין לי תשובה מדעית מוסמכת, גם לא בדקתי את העניין לעומק. אני משערת כי ריבוי האורגזמות זה מעין פיצוי על כאבי הצירים בלידה או כדי שתהיה לאישה מוטיבציה שוב ושוב להכנס להריון. כידוע החיים ממשיכים בזכות האישה שיוצרת אותם. החשוב הוא שזה נמצא, זה קיים.

אז ככה, קודם כל הסבר על אברי המין הנשיים:

אברי הרביה הנשיים שוכנים בתוך הגוף פנימה, בתוך אגן הירכיים. כל מה שניתן לראות מבחוץ הוא, אברי מין חיצוניים. הידועים בכללותם בשם "פות" (Vulva). מלפנים מצוי חיק הערווה (Mons pubis) שהוא כעין כרית שומנית מעל עצם הערווה ומשלב הבגרות המינית מכוסה בשיער ערווה, שני קפלי עור, השפתיים הגדולות משתרעים כלפי מטה ולאחור ומקיפים שני קפלים קטנים מהם, השפתיים הקטנות. השפתיים הקטנות יוצרות מלפנים מין כיפה ומתחתיה שוכן הדגדגן (Clitoris) זהו איבר קטן ורגיש ביותר ועשוי גם הוא מריקמה מזדקפת (כמו אצל הבנים) מתחת לדגדגן מצויה השופכה (Urethra) ומתחתיה – פתח הנרתיק. הנרתיק (Vagina) עצמו הוא מעבר שרירי שאורכו עשרה ס"מ בערך והוא מוביל מהפות כלפי מעלה אל הרחם.

אני אתרכז בדגדגן ובנקודת הג'י.

כמעט כולם מחפשים את הנקודה העלומה. המון מחפשים מעטים מוצאים. אני קוראת על אצבעות שנדחפות למעמקי הערווה, ועל הוויכוחים האם הגודל קובע או לא קובע, יש הסבורים כי היא נמצאת במעמקי הואגינה ויש הסבורים כי היא שוכנת על צוואר הרחם ויש המהדרים ומחפשים אותה בתוך הרחם עצמו.

גם רוב הנשים אינן יודעות היכן נמצאת נקודת הג'י שלהן, הן סבורות שכמה שיותר עמוק ככה יגיעו אליה יותר מהר ושמעתי וקראתי גם על הדגדוג ועל מין כאב מגרה כזה שהן חשות בתוככי הואגינה. אז יש לי חדשות עבורכן, אם אתן חשות כאב ודגדוג וצריבה שם במעמקים, למהר לרופא נשים, לבצע בדיקת משטח רחם, סביר להניח כי מדובר בפטריה ואגינלית ולא בנקודת ג'י.

על נקודת הג'י אצל נשים קראתי בספר שפירסמו בזמנו מאסטרס-ג'ונסון, זוג חוקרים שבדק במעבדה את המיניות של האישה וערך מחקר בנושא. בימים אלה גם זכיתי לראות את המחקר (שהם הסריטו) בסידרה "מאה שנות מיניות האדם" שמשודרת בטלוויזיה בערוץ yes+ בשעה 11:45 בלילה. הם הצמידו אלקטרודות שמדדו דופק ונשימה אצל נשים בזמן שבו מתרחשת האורגזמה הנשית. שום אלקטרודה לא הוכנסה לווגינה של האישה.

הכל נמצא בחוץ. כל הדברים שגורמים לריגוש מיני אצל האישה הם חיצוניים. כל הנקודות שמעוצבבות בעצבים רגישים שבנגיעה קלה, בליקוק עדין גורמים לתאווה וחשק, שמזמינים את עסיס התשוקה, כל הנקודות האלה הן חיצוניות. פטמות השדיים, שליקוק עדין ומציצה רכה מזרימים את הדם מהם אל מרכז התשוקות, הבטן התחתונה, הירכיים הפנימיות ונקודת הג'י.

נקודת הג'י נמצאת במשולשון הקטן מעל הדגדגן, בשטח בין הדגדגן והשפתיים הגדולות, בין שתי נקודות המפגש של השפתיים הקטנות והשפתיים הגדולות. כל השטח הזה מעוצבב על ידי עצבים רגישים מאוד שגורמים לתשוקה. בעיסוי עדין ומתגבר, ובלחיצה על השטח הזה עד שמרגישים את העצם של נקודת החיק, מגיעים לאורגזמה תוך כמה דקות ואחר כך תוך שניות ואין סוף לאורגזמות.

לאחר שמזהים את הנקודה בדיוק, הנשים נהנות מאין סוף של אורגזמות, הרגישות יכולות להגיע לאורגזמה גם כשתפר מכנסי הג'ינס לוחץ להן שם באמצע החריץ ויש כאלה שמגיעות משילוב רגליים והזיות תשוקה. בהמשך זה הופך לרפלקס מותנה. לפני עשרים וכמה שנים גיליתי את הנקודה. גם לפני שגיליתי את הנקודה נהנתי מאורגזמות נפלאות תוך כדי קיום יחסי מין, אבל אחרי הגילוי, אני נהנית מהאורגזמות הנהדרות האלה גם בלי לקיים יחסי מין. האורגזמה מגיעה גם כאשר יש לחץ על האיזור. מכנסיים לוחצים במפשעה, פד בזמן מחזור, שילוב רגליים חזק. לפעמים זה מביך כאשר נמצאים בחברה.

אני אישית לא מרשה לאף אחד לדחוף אצבעות לתוך הואגינה הפרטית שלי, זו לא קערית פודינג. אין שם כלום בפנים שגורם להנאה מינית. אצבעות הידים הן דבר די מסוכן. מתחת לציפורניים יש חיידקים שרק מחפשים מקום נוח חמים לח ואפל כדי להתרבות. לדעתי אסור בכלל להרשות אצבעות שם בפנים, אלא אם הידים מחוטאות.

לא רק אצבעות, גם חפצים שונים וירקות, במיוחד אסור ירקות! על הירקות יש ריסוס נגד מזיקים שונים בשדה וחומר הריסוס עלול לגרום לנזקים. בתוך הווגינה נמצאים אברי רביה רגישים מאוד לזיהומים. יש שם את צוואר הרחם ואת השחלות שנמצאות בשיפולי חלל הבטן, חצוצרות ושלפוחית השתן. זיהום באחד או יותר מהאיברים האלה יכול לגרום למחלות זיהומיות ונזקים בלתי הפיכים מפטריות ועד חוסר יכולת להכנס להריון.

כאישה אני יכולה להעיד כי הנקודה נמצאת שם בחוץ, במקום שתארתי. מנסיון שלי ושל החברות שלי. חשבתי שזה רק אצלי, אבל הסתבר שזה ככה גם אצל חברות שלי. היו לי חברות שלא ידעו אורגזמה מה היא עד שלחצו על אותה נקודה לפי ההסבר שלי וחוו לראשונה אורגזמה בגיל שלושים וארבעים, הייתה לי חברה שחוותה אורגזמה לראשונה בגיל ארבעים ותשע.

אני לא מנסה לספר איפה נמצאת נקודת הג'י של הגברים. יש כאלה שאומרים שהיא נמצאת אצלם בתחת. יכול להיות. אני לא גבר ואם גבר אומר שזה בתחת, אז אני אסכים. אם כי זה איזור די אכזרי שאלוהים בחר למקם להם את הנקודה. אם יגידו שזה באוזן, אני אסכים גם. או בגב או בכף הרגל. ואולי, רק אולי בגלל זה הגברים בטוחים כי נקודת הג'י אצל נשים נמצאת בתוך הווגינה. כלומר אם אצלם זה בתחת, אז אצל האישה זה צריך להיות גם בתוך משהו, במקרה הזה זה הווגינה, כי בתחת היא אצל הגברים.

אין לי מושג איפה נמצאת נקודת הג'י אצל הגברים ואני גם לא אתווכח עם אף גבר על הנקודה הזאת. אני גם לא אנסה לשכנע כי זה לא ככה, כמו כמה גברים שניסו להוכיח לי כמה אני טועה. הגברים בכללי אוהבים לחטט. הם אוהבים לדחוף אצבעות לכל מיני דברים. הם מחטטים בתוך האף, באוזן, דוחפים אצבעות לתחת וגם לווגינה של האישה. הם סבורים כי אם זה גורם להם הנאה אז בטוח זה גורם הנאה גם לאישה. זה שנשים גונחות כשהאצבעות האלה נתחבות לתוכן, עדיין לא מוכיח כי הן נהנות. גניחה יכולה לבוא גם מתוך כאב, אבל גבר לא יקלוט את ההבדל. כל מה שאיכפת להם זה שתהיה לצידם נקבה וכוס לדחוף פנימה אצבעות. אם זה היה כל-כך מהנה, היו נוצרים תורים ארוכים אצל כל רופאי הנשים לבדיקות תכופות. אבל, הקטע שהכי מרתיע נשים מלבקר אצל גניקולוג, זה הקטע של תחיבת אצבעות (למרות שהן מחוטאות ועטופות בכפפות סטריליות) זה פשוט דוחה אותן.

כן, אני יודעת כי הרשימה הזאת תקומם את כולכם, גם גברים וגם נשים, אבל לא משנה לי מה יגידו הגברים, הם בלאו הכי רק נשמעים להוראות, אני פונה רק לנשים, אם אתן רוצות להנות ממולטי אורגזמה, תתחילו להתאמן על השטח המתואר, בלי לדחוף אצבעות ובלי לדחוף חפצים פנימה, רק עיסוי על השטח בין השפתיים הגדולות לדגדגן, אפשר גם עם וויברטור. כשתווכחנה שאני צודקת, נא לתכנת את הגברים שלכן. אני את שלי ככר תיכנתתי.

בעניין הדגדגן, הוא רגיש ביותר. הלחץ הכי קטן של אצבע גורם לו לכאב וכאב לא נעים בכלל, במיוחד כשהו יבש. לכן אם את רוצה ליהנות מאורגזמה עמוקה, אז רק על השטח שמעליו סביבו, לא עליו ישירות, אלא אם זו לשון שנוגעת ברכות, ומסביב אז כן, לא אצבעות ולא נעלים.

ועוד משהו קטן, נשים לא גומרות בשטפונות אדירים, אלא אם זה שייך לקטע ביזארי של מקלחות זהב, אבל מדובר כאן בנשים ם רגילות. אז לידיעת כל הגברים שהמציאו מדמיונם הקודח, לא, נשים לא "משפיכות" ולא גומרות בשיטפון. מה שכן, כל העסק מתכווץ ומרפה וברגע שנרגע אפשר להתחיל מהתחלה ותוך דקות היא תגיע שוב לאורגזמה וככה עד שהיא תרגיש כי היא עומדת לקבל התקף לב, אז נא להתחשב ולגמור. לכם מספיקה פעם אחת.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

336 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

319 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

230 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

351 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

258 צפיות | 0 תגובות | 10 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

225 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…