נקבה תירש ארץ

נכתב במדור פינות אישיות

315 צפיות | 0 תגובות

http://news.walla.co.il/?w=//534101

עכברה יפנית בריאה היא הוכחה ראשונה לכך שניתן להביא לעולם יונק באמצעות שני גרעינים של ביציות בלבד, ללא שימוש במטען גנטי זכרי. הצלחת הניסוי של מדענים מיפן ודרום קוריאה מרמזת בראשונה על האפשרות שבעתיד יתאפשר להביא לעולם ילדים עם חומר גנטי שמקורו בשתי אמהות (להבדיל משיבוט, שבו יש אמא אחת, ללא עזרה של מטען גנטי נוסף).
(חדשות וואלה, 22.04.04)
—————————————————————————-
אז הנה עוד הוכחה כי הנשים הן המין החזק וממש לא צריכות את הגברים בשביל לשרוד. יותר ויותר נשים מוותרות על הגברים בזוגיות ומעדיפות אחת את השניה. אני טוענת, אם כבר זוגיות, אז רק עם אישה. האישה הייתה תמיד יותר כייפית מהדבר.

היום יש כבר יותר ויותר אימהות חד הוריות מתוך בחירה. נשים רוצות לממש את אימהות שלהן אבל עד לפני העשור האחרון זה היה אפשרי רק בעזרתו האדיבה של הגבר. פעם אישה הייתה צריכה להתחתן בשביל זה ואישה לא נשואה שגידלה ילד זכתה לכינויי גנאי. כלומר כדי לממש את האימהות הייתה צריכה האישה להתחייב לכל החבילה, בעל ואז ילדים.

בעשור האחרון נשים זכו לשיוויון זכויות מלא כולל הזכות ללדת ילד בלי הצורך לצרף אל הילד את האב. להיות אישה זה כייף. לחיות עם אישה ולנהל משק בית, זה יותר כייף. קודם כל יש עם מי לדבר. נשים ידועות במילוליות שלהן. יש עם מי לרכל אחרי יום עבודה, נשים ידועות בהקשבה שלהן.

לצאת לקניות. הכי כייף לערוך קניות עם אישה. עם גבר הקניות הופכות למטלה ולעבודה קשה. גברים לא אוהבים קניות ואם כבר הם יוצאים לקניו, זה צריך להיות משהו ספציפי, לפי רשימה. הם לא ספונטניים ויש להם יותר מידי שאלות.

לערוך קניות עם אישה משמעו לקנות את כל הדברים שצריך וגם את הדברים שלא צריך בלי הצורך להסביר בשביל מה היא קונה את זה ואחרי זה לשבת לנוח באיזה בית קפה כדי לנוח וגם כדי לקשקש על כוס קפה ועוגה עתירת קלוריות בלי שהבן זוג יזכיר את הדיאטה האינסופית.

לנשים יש תחומי עניין שגבר לא יבין אותם. תחומי העניין כוללים מגוון אדיר של נושאים חשובים כמו ילדים ואמנות ואופנה וסרטים משפחתיים וסרטים עצובים שהגברים לא מבינים למה היא צריכה לראות סרט שהיא בוכה בו.

גבר לא יבין לעולם את העולם הריגשי של האישה.

נשים הן רגישות ואיכפתיות. האישה שמחפשת תמיכה ריגשית, לא תמצא אותה אצל גבר. לגבר יש כמה תחומי עניין מוגבלים וזהו. נשים מדברות כל הזמן על הכל. הנשים הן יותר מילוליות מהגברים וגם יותר מוחצנות. אין להן בעיה לבכות בסרט עצוב או לספר על כל מיני דברים טובים או רעים שקורים בחיים שלהן. נשים גם לא סובלות מהומופוביה כמו הגברים. נשים מתחבקות ומתנשקות בכייף ואישה לא צריכה להיות לסבית מוצהרת כדי לקיים יחסי מין עם אישה אחרת.

לקיים יחסי מין אישה עם אישה זה הרבה יותר כייף מאשר לקיים יחסי מין עם גבר. האישה היא רכה יותר, נעימה יותר, רגישה יותר ומביעה רגשות יותר מהגבר. אישה לא תסובב את הגב לחברתה אחרי שהגיעו לאורגזמה ותרדם. נשים במיטה מסוגלות להשאר ערות כל הלילה ולדבר ולרכל ולקיים עוד ועוד יחסי מין ולהגיע לכמה וכמה אורגזמות.

אז כמו שכבר אמרתי, אם כבר זוגיות אז רק עם אישה. האחת יכולה לפרנס והשניה יכולה לנהל משק בית. שתיהן יוצאות נשכרות מזה. ללדת ילדים במצב שבו בת הזוג היא אישה, זו לא בעיה בכלל. ממש אין בעיה להכנס עם גבר למיטה ולהתחיל הריון. היום גילו כי אישה יכולה להפרות את עצמה מהתא שלה ולא זקוקה לעזרת הזרע של הגבר. בעתיד יתאפשר להביא לעולם ילדים עם חומר גנטי שמקורו בשתי אמהות ועוד יבוא יום ונקבה תשלוט בכל ואז יגיע שלום עולמי, הגברים מחרחרי הריב יעלמו לאט לאט ונקבה תירש ארץ.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

335 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

318 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

229 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

350 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

257 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

224 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…