מדריך לקניית ויברטור

נכתב במדור מדריכי סקס

209 צפיות | 0 תגובות

הוויברטור משמש ככלי עזר להגיע לאורגזמה במהירות ובקלות בעזרת גירוי ארוטי עצמי.
הוויברטורים הראשונים שיוצרו ועוצבו למטרות מיניות יצאו לשוק בתחילת המאה הקודמת, והם התבססו על מכשירי עיסוי לגוף. במהלך השנים שוכללו הויברטורים ובזכות טכנולוגיות מתקדמות וחומרים יעילים ניתן למצוא היום בשוק מגוון רחב של ויברטורים המתאימים לכל אישה וצרכיה.
שוק נוסף שנפתח בעולם הויברטורים הוא הויברטור לגבר, אך שיעור זה לא עוסק בסוג מוצרים אילו.

אז איך תבחרי איזה ויברטור מתאים לך?

בשיעור זה ננסה לסקור את הסוגים השונים של הויברטורים ומה הדרך לבחור את הויברטור המתאים לך.

השאלה הראשונה שאת צריכה לענות אליה היא: מה יהיה מקור החשמל של הויברטור, האם זה יהיה ויברטור חשמלי או מופעל על ידי סוללות.

ויברטור חשמלי:
לויברטור החשמלי יצא מוניטין של צעצוע מין אמין שיודע לספק את הסחורה למשך שנים.
בדרך כלל הם פועלים בעוצמת רעש נמוכה, דבר שעוזר מאוד לחוששים ממכשיר רועש.
בזכות מבנה המנוע שלהם ועוצמת החשמל שהם מקבלים, ניתן להגיע לרמת רטט חזקה יותר לאורך זמן. לא בטוח שכל אחת תהנה מרטט כזה, ולכן יש לרוב כפתור לוויסות עוצמת הרטט.

החיסרון הגדול שלהם הוא חוסר הניידות, הויברטור חייב להיות מחובר לשקע. כך שאי אפשר להשתמש בויברטור בכל מקום (מחוץ לבית, חדר ללא נקודות חשמל…), ולא תמיד נוח לעבור איתו ממקום למקום.
חיסרון נוסף הוא המחיר, בדרך כלל עבור האיכות והאמינות צריך לשלם יותר.

תת סוג של ויברטור חשמלי הוא ויברטור רב-ראשי, ויברטור זה בנוי מגוף הויברטור, המזכיר מבנה של מיקסר ידני למטבח. וראש הויברטור, יחידה המתחברת לגוף. כל ויברטור מסוג זה מכיל ראשים שונים שניתן להחליף ביניהם לפי הצורך. כל ראש משמש לגירוי מסוג שונה, גירוי לדגדגן, לנרתיק, לנקודת הג"י ואפילו לאיבר גברי.

ויברטור על סוללות:
סוג זה של ויברטורים הוא מהפופולאריים בשוק, ניתן למצוא אותם בכל הצורות הגדלים והצבעים.
החשוב מכל הוא שניתן להשתמש בהם כמעט בכל מקום, חלקם גם אטומים למים וניתן להשתמש בהם באמבטיה, בריכה, ג"קוזי או כל מקור מים אחר.

אז מה את מעדיפה? מכשיר אמין וחזק שיחזיק לאורך השנים, או מכשיר נוח ונייד שמאפשר להתנסות בחוויות חדשות.

עוצמת הרעש
הנושא הבא שצריך לעלות לפני שקונים ויברטור הוא עוצמת הרעש.
האם הרעש של ויברטור עלול להכניס אותך למצבים לא נעימים?
ברוב הויברטורים ניתן לשלוט באופן יחסי בעוצמת הרעש, בעזרת שליטה על עוצמת הרטט את בעצם קובעת גם את עוצמת הרעש. ככל שהויברטור רוטט יותר חזק כך גם עוצמת הרעש שהוא יפיק תהיה גדולה יותר. כמובן שאם הויברטור מתפקד כראוי גם עוצמת ה"רעש" שלך תלך ותגדל.
עוצמת הרעש הבסיסי משתנה בין סוגי הויברטורים השונים, אמרנו כבר שהויברטורים החשמליים מספקים בדרך כלל רמה נמוכה של רעש (מין זמזום חלוש). לעומתם הויברטורים שמונעים באמצאות סוללות מספקים רעשים שונים לפי סוגי המודלים וסוגי החומרים, לדוגמא ויברטור עשוי פלסטיק ירעיש יותר מויברטור עשוי סיליקון, לייטקס או ג"לי.

סוגי ויברטורים
ישנם סוגים שונים של ויברטורים, כל אחד מהסוגים מיועד לספק סוג מסוים של גירוי מיני.
כל מה שאת צריכה לעשות הוא לבחור האם את מחפשת גירוי בנרתיק או שאת מעדיפה ויברטור שעוזר לך לגרות בקלות את נקודת הג"י? ואולי את מעדיפה ויברטור שידאג לענג את שני המקומות?
בהמשך תמצאי קטגוריות שונות של ויברטורים והתיאור של כל סוג, כדי לבחור את המתאים לך ביותר את צריכה להכיר את גופך ולהחליט איזה סוג של גירוי "עושה לך את זה".

הויברטור המסורתי
כשאנשים חושבים על ויברטור בדרך כלל זה הויברטור שעולה להם בראש. גליל דק, ישר באורך של בין 10 ל 20 ס"מ. בדרך כלל עשוי פלסטיק ובמגוון רחב של צבעים וגימורים. את רובם ניתן לכוון לעוצמת הרטט הרצויה. הפלסטיק הקשיח שמצפה את הויברטור עוזר להעביר את הרטט מהמנוע לכל חלקי הויברטור. ויברטור זה מומלץ לאילו שרוצות ויברטור חזק אך לא מעוניינות לקנות ויברטור חשמלי.
ניתן למצוא בשוק שרוולים שמתלבשים על הויברטור ומוסיפים סוגים שונים של חספוס כדאי לחזק את הגירוי.

ויברטור לנקודת הג"י
ויברטור זה בדרך כלל יהיה מעוצב כמו הויברטור המסורתי, רק שקצה הויברטור יהיה מעוקם מעט.
צורה זו מאפשרת גירוי של נקודת הג"י. גם כאן נמצא שהאורך בדרך כלל נע בין 10 ל 20 ס"מ. מומלץ לבחור אחד שעשוי מפלסטיק או מג"לי קשיח כך שלא יתעקם בזמן הפעולה, כדי ליהנות מגירוי של נקודת הג"י את צריכה לחץ יציב על האזור, כך שהויברטור לא יכול להיות גמיש מידי. ניתן להשתמש בשרוולים של הויברטור המסורתי גם על ויברטור זה.

ויברטורים לדגדגן
עובדה ידועה היא שנשים רבות יכולות להגיע לאורגזמה, או מעדיפות להגיע לאורגזמה, בעזרת גירוי ישיר של הדגדגן. זוהי בדרך כלל אורגזמה עזה, עמוקה, חזקה ומספקת הרבה יותר. מסיבות אילו הגיוני שנשים ידרשו ויברטורים שיענו על הצרכים אילו. מייד נסקור סוגים שונים של ויברטורים לדגדגן אך לא חשוב איזה מהם תבחרי, כולם יכולים לספק גירוי בעוצמה שלא ניתנת לחיקוי בגירוי ידני.

ויברטור רק לדגדגן
ויברטור זה עוצב כדאי לגרות את הדגדגן בלבד. הם בדרך כלל לא המוצר הנבחר לביצוע עבודות נוספות כגון חדירה לנרתיק. הם גם לא נראים מהודרים ומלאי טכנולוגיה, אבל אל תתני למראה לבלבל אותך, הם יודעים לעשות את העבודה. בעזרת ראשים רוטטים הם תוכננו לתת גירוי מושלם לדגדגן. בדרך כלל הם יהיו קטנים וקלים מה שמאפשר לנייד אותם בקלות רבה (הם גם לא נראים כמו ויברטורים מסוריים כך שהם לא יעוררו חשד אם מישהו בטעות יראה אותם בתיק שלך).
אחד המוצלחים שבהם הוא הפוקט-רוקט.

ויברטור חשמלי לדגדגן
ויברטור זה לא מיועד לחדירה בכלל והוא בנוי מידית אחיזה שבראשה כדור גדול ורוטט. ויברטור זה יכול לתת גירוי חלש או חזק ישירות לדגדגן ונחשב לויברטור אמין ואיכותי שמחזיק שנים רבות.

ויברטור על בטריות לדגדגן
הויברטור מכונה גם ונוס או פרפר.
ויברטור זה בנוי ממכשיר קטן שמוצמד לדגדגן ומוחזק בעזרת רצועות שמקיפות את המותניים (או הרגליים)
מהמכשיר עצמו יוצא חוט שמחובר לקופסת בקרה המאפשרת לשלוט בעוצמת הרטט (קופסא זו מכילה את הבטריות).
היתרון הגדול של ויברטור זה הוא שאת לא צריכה להשתמש בידיים והם חופשיות לעשות כל מה שאת רוצה. היתרון נוסף הוא שהנרתיק נשאר חשוף, כך שאפשר ליהנות ממין אוראלי, חדירה או צעצוע מין נוסף בזמן שהויברטור עובד.
בדרך כלל מעצבים את ויברטורים מסוג זה בצורות של בעלי חיים, כגון: דולפין, ארנב, פרפר ואפילו יונק-הדבש.

ויברטור ביצה רוטטת
ויברטור זה בנוי בצורת קפסולה, בגודל של כ-5 ס"מ, שמזכירה מבנה של ביצה.
בתוך הביצה יש מנוע חזק ובעזרת חוט מחובר לקופסא שמכילה את הבטריות וכפתורי שליטה בעוצמת הרטט וסוגו, ניתן להנות מרטט, פעימות, תנועות גליות ועוד.
אפשר להשתמש בביצה לגירוי פנימי או חיצוני וגם אנאלי. ישנם בשוק דגמים שמכילים יותר מביצה אחת, דבר המאפשר להשתמש בהן בכמה מקומות במקביל, לרוב השליטה תהיה על כל ביצה בנפרד.
ויברטורים אילו הם בחירה מעולה לגירוי חיצוני וממש לא מצטיינים בגירוי פנימי.

ויברטור רב-תכליתי
ויברטור זה משלב את כל סוגים הויברטורים שציינו.
הוא גם מיועד לחדירה ולגירוי נקודת הג"י וגם מיועד לספק גירוי ישייר על הדגדגן.
ברוב העיצובים ניתן למצוא שעל גוף הויברטור הלבישו יחידה בדמות של חיה (דולפין, דוב, ארנב, פרפר…), יחידה זו היא שדואגת לגירוי של הדגדגן.
כדי להשתמש בויברטור את מחדירה את גוף הויברטור עד שהיחידה הבולטת (בדמות החיה) נמצאת במגע עם הדגדגן ואז בעזרת כפתורי שליטה אפשר לבחור את עוצמת הרטט של הגוף או של יחידת גירוי הדגדגן, אפשר גם לסגור אחד מהם בזמן שהשני ממשיך לפעול. כך יש לך שליטה מלאה על סוג הגירוי שלך בכל שלב ושלב.
דגמים מתקדמים יותר של הויברטור המשולב מכילים פנינים בגוף הויברטור, מה שמאפשר לך להפעיל תנועה סיבובית של הפנינים (כולל החלפת צד של הסיבוב) פעולה זו יוצרת גירוי נוסף בתוך הנרתיק ומוסיפה לחגיגה.
ניתן גם למצוא דגמים יותר מתקדמים ניתן למצוא שראש הויברטור מכופף מעט וגם הוא ניתן לסיבוב. אומנם הויברטור הזה לא יוכל להדליק לך את הסיגריה של אחרי, אבל חוץ מזה הוא עושה הכול.
אז לסיכום ויברטורים רב-תכליתיים מאפשרים לך שליטה מלאה על כל סוגי הגירויים.

ויברטורים אנאלי
למרות שזה נשמע מאוד הגיוני שמי שרוצה גירוי בפי-הטבעת תשתמש בויברטור הרגיל, תתפלאי לשמוע שזה ממש לא מומלץ. הסיבה היא מאוד פשוטה, בזמן אורגזמה שרירי פי-הטבעת יכולים בקלות רבה להסגר על הויברטור ולהעלים אותו. כך שאם את לא משתמשת בויברטור בגודל חצי מטר, יש סיכוי לאבד את הויברטור.
במידה וזו חוויה שאת לא רוצה לעבור, ואת עדיין מעוניינת בגירוי מקצועי בפי-הטבעת, מומלץ לבחור בויברטור אנאלי.
ויברטור אנאלי יכול להיות מעוצב כמו פקק אנאלי, ויברטור מסורתי או דילדו אך בסיסו יהיה רחב יותר או שהוא יחובר בעזרת חוט לבקר חיצוני.

עד כאן הסקירה שלנו על הדגמים השונים.
לסיום נציין עוד דבר אחד, במידה ואת קצת מבולבלת מעודף האפשרויות העומדות לפניך, יצאו יצרני הויברטורים עם ערכות ויברטורים המשלבות כמה סוגים של ויברטורים באריזה אחת, לרוב בתוספת של שרוולים מתאימים לויברטורים, כך שמגוון האפשרויות הוא רחב יותר.
ערכות אילו הן בדרך כלל המתנה המושלמת למי שמחפשת הרפתקאות וחידושים.
כעת נסקור את החומרים השונים שמהם עשויים הויברטורים.

סוגי חומרים
פלסטיק
חומר זה נמצא בשוק הרבה זמן, הוא קשיח וקר. אך חלק מאוד ומעולה לחדירה. בדרך כלל ויברטורים מפלסטיק הם זולים מאוד אבל גם קצת יותר רעשנים משאר הויברטורים.

ג"לי
ויברטורים עשויים ג"לי הם הפופולאריים ביותר כיום. הג"לי הוא חומר גמיש עם מגע רך אך שומר על יציבות ומוצקות, הוא לא נראה מאיים ויוצר מראה קצת שקוף. ניתן למצוא אותו במגוון רחב של צבעים.
במהלך חדירה הוא נותן תחושה של איבר אמיתי, כמו כן הוא מתאים את עצמו לטמפרטורת הגוף במהירות (בניגוד לויברטור פלסטיק שיכול להישאר קר). הטקסטורה הבסיסית של החומר היא נקבובית מה שקשה קצת על הניקוי של הויברטור, לכן מומלץ להלביש עליו בקונדום בזמן השימוש.

גומי
חומר זה משמש הרבה סוגים של צעצועי מין, בזכות המחיר הנמוך של החומר והיכולת לעצב אותו בצורה שיראה ממש כמו איבר אמיתי. מגוון הצבעים שלו מאוד מצומצם. הגומי הוא חומר קשיח וחלק מה שמקל על הניקוי של הויברטור (ניתן לניקוי עם מים וסבון).

Cyberskin (הדמיית עור)
חומר זה נוצר על ידי טכנולוגיה עכשווית ותרם רבות ליכולות החדשות של צעצועי מין. החומר נוצר כדי להיות כמה שיותר דומה לעור (אדם) אמיתי. הוא גמיש, חלק, רך וקל. הוא מאוד נקבובי לכן לאחר הניקוי הוא דורש ניקיון וחיטוי יסודי (קיימות בשוק ערכות ניקוי מיוחדות לחומר זה). כמובן שניתן להשתמש בקונדום, אבל אחרי שהוצאתם סכום כסף נכבד על ויברטור עם חומר דמוי עור למה לעוטף אותו בקונדום?

סיליקון
בדרך כלל משתמשים בסיליקון לויברטורים עמידים במים. למרות הרושם שסיליקון הוא לא חומר מספיק יציב כדי לשמש ויברטור, מדובר בויברטור יציב, רך, חלק וללא נקבוביות ולכן הוא מאוד קל לניקוי.

כאן מסתיים השיעור על בחירת הויברטור, אחרי שבחרת את הויברטור המתאים לך כל שנותר הוא לגשת לשיעור "המדריך לשימוש בויברטור" וללמוד איך לעבוד איתו.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

מדריכי סקס

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

93 צפיות | 0 תגובות | 8 לייקים

תיבול ליל הדייט בחוויה ייחודית הוא לעתים קרובות אתגר עבור זוגות. בעוד ארוחת ערב טיפוסית וסרט עשויים להיות בסדר עבור חלק, אחרים עשויים לחפש משהו קצת יוצא דופן. היכנסו לנערות…

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

מדריכי סקס

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

92 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

חשפנות הפכה פופולרית יותר בתקופה האחרונה בשל עלייתן של דמויות ידועניות כמו קארדי בי והתפשטות תצוגות הבורלסקה. עם זאת, עבור נשים צעירות רבות, חשפנות היא הרבה יותר מאשר בידור -…

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

מדריכי סקס

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

94 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

תל אביב, הממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, היא עיר תוססת ואקלקטית המציעה משהו לכל אחד. מחופים יפהפיים וסצנת אמנות עשירה ועד חיי לילה שוקקים ומגוון אוכל טעים, תל…

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

מדריכי סקס

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

92 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

כשזה מגיע לרגע האחרון לפני שגבר הולך לחופה, שום דבר לא ממש נפרד מחיי הרווקות כמו מסיבת רווקים. מסיבות רווקים הן דרך קלאסית לחגוג את ליל החופש האחרון של החתן…

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

מדריכי סקס

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

92 צפיות | 0 תגובות | 3 לייקים

בשנים האחרונות, שירותי נערות ליווי הפכו פופולריים יותר ויותר. נערת ליווי היא אדם שנשכר כדי לספק שירותי חברות ללקוחות, בדרך כלל לפעילות מינית או לבילוי לילי בעיר. נערות ליווי הולכות…

איך אלכוהול משפיע על הסקס

מדריכי סקס

איך אלכוהול משפיע על הסקס

649 צפיות | 0 תגובות | 427 לייקים

אולי זו כוס בירה אחרי יום העבודה לפני שחוזרים הביתה אל האישה, אולי זה קצת ויסקי בשביל להוריד את הלחץ לפני ביקור בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, או כמה שוטים במועדון…