לשחק את המשחק

נכתב במדור מדריכי סקס

246 צפיות | 0 תגובות

טוב, אז ככה. נמאס לך המין הוונילי. החלטת כי BDSM זה הדבר האמיתי וזה בדיוק מה שחיפשת בשביל לא להירדם באמצע הזיון ואחרי שקראת ולמדת מה הוא ה-BDSM והחלטת באיזה צד את/ה נמצא/ת לא נותר, אלא להתחיל לשחק את המשחק. לותיקים בעניין, אני לא אחדש שום דבר. מה שכתוב כאן מיועד לחדשים, אלה שגילו את האור.

לכל אלה שזו התנסות חדשה עבורם, אז קודם כל פנו לכם את הזמן. משחקי מין פראי זה לא סטוץ. קחו לכם מקום פרטי, חדר במלון (אם אתם נשואים) או דירה של חבר, או משהו דומה. תתחילו לאט. יש לכם את הזמן ואתם לא ממהרים לשום מקום. בהתחלה אני אני ממליצה על עיסוי כפות רגליים. זה נעים, זה משחרר, זה ממכר. לא לשכוח לרחוץ רגליים לפני תחילת המשחק. בהמשך אפשר לעבור לליקוקי ניסיון. במיוחד אם זו התנסות ראשונה. ללקק את כף הרגל, למצוץ את הבהונות. כאשר אתם כבר משוחררים ומרגישים כי אפשר להמשיך, אפשר לעבור למגע כואב יותר.

אני ממליצה להתחיל בספנקינג. ספנקינג זה הצלפות בישבן ביד חשופה. סטירות תחת. אני ממליצה גם לשחק איזה סיפור קטן כמו "מורה ותלמיד/ה". אחרי שבונים את הרקע להשכיב את האובייקט/ית הנענש על הברכיים ולהצליף בו סטירות תחת. להתחיל בלטיפות עגולות על התחת ולהצליף בהפתעה. הצלפות לא חזקות בהתחלה כדי שהאובייקט יחליט אם מתאים לו המשחק או לא. בהמשך אפשר להגביר את עוצמת ההצלפה. מידי פעם להפסיק להצליף ולהרגיע בלטיפות.

אחרי שניסתם את עוצמת הצלפות היד, ואם שניכם מעוניינים, אפשר לעבור לחגורת עור. חגורת עור לא משאירה סימנים לאורך זמן ולא פוצעת את העור של הנענש/ת. חגורת עור מפחידה בצורה שהיא עשויה ושריקת החגורה מגרה מאוד מבחינה מינית. החגורה גם מחממת מהר את הישבן. בחגורה לא רק מצליפים. בחגורה גם מלטפים את הישבן ומשחקים מין משחק של לטיפות והצלפות. אם אתם כבר חזק בקטע, אפשר לעבור לשלב הבא. מומלץ לקחת קצת זמן בין המעברים. לא הכל בבת אחת.

הצלפות שוט מגיעות אחרי שהתנסתם כבר בשאר ההצלפות. ספקנקינג, וחגורה. באמצע אפשר וניתן להתחרט. אם הכנוע/ה מסתפק בספנקינג. אז אפשר להמשיך עד שהוא יבקש משהו חזק יותר. וזה יגיע. כמו שנאמר, עם האוכל בא התיאבון. אם הגעתם לקטע של ההצלפות, נא לזכור את כללי הזהירות. שוט זה לא חגורה ופגיעת שוט עלולה להיות מכאיבה וקשה עם נזק בלתי הפיך בידים לא מיומנות.

עם הצלפות השוט אפשר לשלב את הקשירות. אפשר לקשור את הכנוע/ה למיטה, לשולחן, וו בקיר וכל מקום שיקבע אותו למקום. הכנוע/ה יכול לשכב על הגב או לעמוד עם הפנים לקיר. הוא/היא יכולים לשכב על הבטן או לעמוד על ארבע או לעמוד על הברכיים עם ידים קשורות לאחור. כל אחד בוחר את ההעדפות שלו ומה מגרה אותו במיוחד. אפשר וניתן לשלב בין הפוזות, אבל זה המון עבודה של קשירות והתרות חבלים.

לא להתחיל דברים קשים כמו מחטים או פירסינג גם אם זו הפנטזיה שלכם כבר שנים. לא להתחיל בדברים דוחים כמו השתנות וכאלה אם אתם חדשים בעסק. על מחטים אני לא ממליצה בכלל ואם זה מאוד חשוב לכם, אז קחו בסיפריית ווידאו סרט בנושא. השתנות ישר מההתחלה בלי התנסות של כל מיני דברים אחרים קודם, עלול לגרום לסלידה מכל המשחקים, עניין של רפלקס מותנה. תנסו את זה, אבל בהמשך אחרי שמיצתם את הכל.

לא להתלהב יותר מידי, במיוחד אם זו התנסות ראשונה. לא להצליף חזק מידי ולהיות קשובים ל"קורבן" אם אין ביניכם מלת ביטחון להקשיב לגניחות. יש הבדל בין גניחות הנאה לבין גניחות מצוקה אמיתית. לבדוק מידי פעם אם המצב נוח לצד השני. לא לשכוח ללטף ולחבק והכי חשוב לא לשחק את זה בצורה של חרש-אילם.

את הפקודות וההוראות להשמיע בקול סמכותי. לא לעניין לצחקק באמצע או לגלות אדישות. לא להפגע אם הכנוע/ה מחליטים כי זה לא הקיק שלהם והם לא רוצים לשחק את המשחק. לפעמים הפנטזיות הן נהדרות, אבל כשזה מגיע להגשמה ולזמן אמת, אז מסתבר כי לא ככה. אז אם הכנוע/ה מחליט כי הוא לא משחק יותר, לוותר לו ולהשאר חברים.

בכללי אני ממליצה להמציא איזה סיפור. משהו מהפנטזיות. לחלק תפקידים בהתאם ולשחק את המשחק בכייף. אם שני בני הזוג מחליטים כי הם מתחלפים ביניהם, זה אחלה. ככה שניהם נהנים בשתי הצורות שולט-נשלט. כאשר שניכם מתחילים וחסרי ניסיון, זה המצב הכי טוב כדי להתקדם ביחד ובלבד שתזכרו את כל כללי הזהירות ותהיו קשובים אחד לשני.

בשיעור הבא-מילון ה-BDSM

 

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

מדריכי סקס

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

93 צפיות | 0 תגובות | 8 לייקים

תיבול ליל הדייט בחוויה ייחודית הוא לעתים קרובות אתגר עבור זוגות. בעוד ארוחת ערב טיפוסית וסרט עשויים להיות בסדר עבור חלק, אחרים עשויים לחפש משהו קצת יוצא דופן. היכנסו לנערות…

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

מדריכי סקס

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

92 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

חשפנות הפכה פופולרית יותר בתקופה האחרונה בשל עלייתן של דמויות ידועניות כמו קארדי בי והתפשטות תצוגות הבורלסקה. עם זאת, עבור נשים צעירות רבות, חשפנות היא הרבה יותר מאשר בידור -…

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

מדריכי סקס

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

94 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

תל אביב, הממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, היא עיר תוססת ואקלקטית המציעה משהו לכל אחד. מחופים יפהפיים וסצנת אמנות עשירה ועד חיי לילה שוקקים ומגוון אוכל טעים, תל…

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

מדריכי סקס

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

92 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

כשזה מגיע לרגע האחרון לפני שגבר הולך לחופה, שום דבר לא ממש נפרד מחיי הרווקות כמו מסיבת רווקים. מסיבות רווקים הן דרך קלאסית לחגוג את ליל החופש האחרון של החתן…

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

מדריכי סקס

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

92 צפיות | 0 תגובות | 3 לייקים

בשנים האחרונות, שירותי נערות ליווי הפכו פופולריים יותר ויותר. נערת ליווי היא אדם שנשכר כדי לספק שירותי חברות ללקוחות, בדרך כלל לפעילות מינית או לבילוי לילי בעיר. נערות ליווי הולכות…

איך אלכוהול משפיע על הסקס

מדריכי סקס

איך אלכוהול משפיע על הסקס

649 צפיות | 0 תגובות | 427 לייקים

אולי זו כוס בירה אחרי יום העבודה לפני שחוזרים הביתה אל האישה, אולי זה קצת ויסקי בשביל להוריד את הלחץ לפני ביקור בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, או כמה שוטים במועדון…