ליאת עשתה הגדלת חזה

נכתב במדור סיפורי סקס

226 צפיות | 0 תגובות

מהרגע הראשון שראיתי את ליאת ידעתי שהיא עשתה ניתוח בשדיים. הם היו יפהפיים אבל 100% לא טבעיים. זה לא הפריע לי. אני טיפוס של תחת בכלל.
היה לה גוף מהמם. שיער בלונדיני ארוך (נראה לי צבוע, אבל למי אכפת? אני טיפוס של תחת בכלל), עיניים ירוקות גדולות. איך שהיא הסתכלה עלי… עזבו עיניים, המבט! המבט שלה בלבד כבר התחיל להעמיד לי. שפתיים קטנות. אני לא יודע אם הרבה יסכימו איתי, אבל לפי דעתי לקבל מציצה משפתיים קטנטנות כאלו זה פי אלף יותר שווה מאחת שיש לה שפתי-כושית ענקיות. המגע על ראש הזין יכול לשגע אותי. כשאני רואה בחורה עם שפתיים כאלו אני ישר מדמיין איך זה יהיה לקבל ממנה מציצה.
במקרה של ליאת המציצה הגיעה מהר מאוד. הייתי בפאב עם מושיקו חבר שלי. אני יודע שמושיקו זה שם דפוק של ערסים, אבל מושיקו שלי היה אחלה גבר. אהבתי לצאת איתו לפאבים כי הוא תמיד היה מזמין בחורות לשבת איתנו. כמעט אף פעם לא ראיתי בחורה יושבת בפאב לבדה. תמיד הן באות עם חברה אחת לפחות. אז מושיקו היה לוקח לעצמו את הכוסית יותר ואני הייתי נשאר עם החברה. לפעמים היינו יושבים אני, מושיקו ועוד 4-5 בחורות. אין על המושיקו הזה. כלי רציני. פעם הוא אמר לי שהוא זיין יותר מ-200 בחורות, וזה נשמע לי הגיוני.

אני ומושיקו שתינו חצי קרלסברג מהחבית כל אחד. היינו ככה באמצע הכוס כשמושיקו הפנה אותי אל ליאת שישבה על הבר. "זאת בשבילך", אמר לי מושיקו, "לא בא לי עליה".
הסתכלתי עליה, היא החזיקה כוס ויסקי וכשראתה אותי מביט בה היא חייכה ועשתה לי תנועה של "לחיים" עם הכוס שלה. ישר ידעתי שהיא תהייה שלי להערב. החזרתי לה תנועת "לחיים" עם הקרלסברג שלי והיא המשיכה לחייך ונתנה לי את המבט הזה עם העיניים הירוקות המדהימות שלה.
השארתי את מושיקו בשולחן שלנו וניגשתי אליה. "היי", אמרתי. למדתי מניסיון העבר שלא צריך כל מיני משפטי פתיחה מפגרים. "היי" פשוט עושה את העבודה.
"היי", השיבה בקול מתוק, "אני ליאת".
בהיתי לה קצת במחשוף בזמן שאמרתי "נועם". זה היה בלי שליטה, פשוט העיניים שלי נתקעו שם טיפה.
"אני רואה שאתה נהנה", אמרה בקול מחוייך.
הרגשתי בטחון אדיר ואמרתי "לא כמו שאני אהנה בעוד כמה דקות". היא הרימה מעט את הגבות אך הן ירדו מייד בחזרה. "אופטימי…", אמרה.
"כן", אמרתי, "אני תמיד אופטימי, זה יותר בריא".
ליאת הורידה את מבטה לעבר חלצי, עלתה חזרה, אמרה: "אתה מדבר יותר מדי", וקירבה את פניה לשלי. התנשקנו כמו מטורפים כשאני עדיין עומד והיא ישובה על הבר.
זו הייתה נשיקה מחרמנת ביותר. מכירים את הנשיקות האלו? ליאת עצרה אותי ואמרה: "איך השירותים בפאב הזה?". ניסיתי להסתיר את האושר ואמרתי: "אין לי מושג, בואי נבדוק".
"אתה ממש חוצפן", אמרה ומייד קמה מכיסאה והלכה לשירותים.
חיכיתי שם איזה דקה וחצי, הורדתי את שארית הויסקי שלה והלכתי לחדר האח"מים. (אנשים חרמנים מאוד)

ליאת עמדה שם ליד הכיור מול המראה, בין הגברים לנשים, וסידרה את האיפור או מה שבחורות עושות מול מראה. ברגע שהופעתי היא דחפה אותי לחדר הנשים, נעלה את הדלת והורידה את החולצה שלה.
אני חושב שאם הייתה לובשת חזייה היה קצת יותר קשה לדעת שהחזה שלה לא טבעי. אבל למי אכפת? אני טיפוס של תחת, ובכלל מהשניה שאמרתי לה "היי" פינטזתי על מציצה משפתיה הקטנטנות. אבל עדיין, לא נעים להתעלם מחזה מפואר –מנותח או לא מנותח- שעומד מולך.
חפנתי את שדייה וליקקתי את הפטמות. את האמת? אני חושב שבקטע הזה גם אני וגם ליאת זייפנו הנאה. אז בשביל מה זה טוב בכלל? נישקתי אותה שוב בלהט. היא העבירה את ידיה על החזה שלי לכיוון מטה. התחילה לפתוח לי את הג'ינס וכשהסתבכה מעט עם הכפתורים היא ירדה בעצמה באיטיות לכיוון אותם כפתורים מעצבנים ופתחה אותם בכעס בתנועה מהירה. שנייה מאוחר יותר הזין שלי היה חשוף לאוויר העולם וליאת לא נתנה לו לחכות ומייד החלה בעבודה.
בדיוק כמו שדמיינתי, השפתיים הקטנות שלה עשו את זה טוב. היא הכניסה את הזין שלי לפה הקטנטן שלה באיטיות כזו, ובלחץ כזה שגרמו לי לרעוד. כשהכיפה של הזין הייתה כולה בפיה היא החלה להוציא ואז שוב הכניסה.

משיחות עם חברים למדתי שיש הרבה גברים שאוהבים שהבחורה משתוללת כשהיא יורדת, תנועות מהירות כמו של זיון. גם במקרה הזה אני שונה מהחבר'ה. אני פשוט משתגע מהמציצות האיטיות – המגרות האלו. ליטפתי את ראשה של ליאת, מסית את שיערה מפניה ולאט לאט הדרכתי אותה להכניס עוד ועוד מהזין לפה.
ליאת הסתדרה יפה מאוד עם הזין שלי עמוק בגרונה, והוסיפה תנועות עם הלשון כשהוא בפנים. לפתע הוציאה הכל במהירות וחייכה. "קצת אוויר", אמרה עם החיוך הזה שלה.
"אין בעיה", חייכתי בחזרה. ליאת לא נתנה לי לחכות ומייד בלעה את הכיפה. הפעם נמנעה מלהכניס את הזין עמוק, ותפסה אותו עם ידה בזמן שראשו כלוא בפיה הקטן. היא החלה לשפשף אותו במרץ עם ידה בזמן שהיא יונקת את קצהו. הרגשתי שאני לא יכול להחזיק עוד הרבה ואמרתי לה: "אם את ממשיכה ככה אני גומר תוך 20 שניות". היא הוציאה את פיה אך לא הפסיקה בתנועות היד, "זה הרעיון", אמרה ומייד החזירה את קצה הזין לפה. לאחר מספר תנועות מהירות של ידה והואקום שיצרה בפטרייה שלי, הביצים שלי התרוממו אל על ואז במכה אדירה התחלתי להשפריץ מנה גדולה של זרע חם לתוך גרונה. ליאת לא הופתעה והמשיכה בשפשוף ויניקה, היא בלעה כל טיפה והמשיכה לשפשף עד שרוקנה אותי לגמרי. היא הרימה את מבטה וקלטה את עיניי שאמרו לה להפסיק, קמה ונישקה אותי ארוכות.
"רוב הגברים שונאים להתנשק אחרי מציצה", אמרה, "אני רואה שלך אין בעיה עם טעם של זרע".
"מעולם לא נרתעתי מקצת שפיך", אמרתי והיא חייכה מאוזן לאוזן.

באותו רגע הבחנתי בבליטה מוזרה בחצאית המיני של ליאת. היא קלטה לאן מופנה מבטי ומייד אמרה: "אני מצטערת שלא סיפרתי לך מהתחלה". לקחה את החולצה שלה מהידית של הדלת והחלה להתלבש.
"ליאת", אמרתי, היא הביטה בי, "למה את מתלבשת לפני שגמרת בעצמך?". שלחתי יד אל עבר הבליטה שבחצאית וחייכתי. ליאת נתנה לי מבט מופתע.
"מה את כל כך המומה?", אמרתי, "גם ככה אני טיפוס של תחת".

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

להלל את העיר התוססת של תל אביב: מקלט של תרבות, מטבח וים

סיפורי סקס

להלל את העיר התוססת של תל אביב: מקלט של תרבות, מטבח וים

1 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

ממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, תל אביב היא עיר פועמת אנרגיה וחיים. ידועה באווירה הקוסמופוליטית שלה, חופים יפים, היסטוריה עשירה, ומטבח מענג, תל אביב הפכה ליעד תיירות פופולרי…

עלייתו של סקס מזדמן: בחינת היתרונות והחסרונות של טרנד היכרויות מודרני

סיפורי סקס

עלייתו של סקס מזדמן: בחינת היתרונות והחסרונות של טרנד היכרויות מודרני

3 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

סקס מזדמן. הביטוי שפעם נשא טאבו חזק נפוץ ומקובל כיום בתרבות ההיכרויות של ימינו. זה מושג שצבר פופולריות בשנים האחרונות, במיוחד בקרב בני דור המילניום. אבל מה זה בדיוק סקס…

נערות ליווי, הידועות גם בשם בנות לוויה או בנות לוויה בתשלום, קיימות כבר מאות שנים ומספקות שירות שאינו מובן ומבוקש מאוד. בחברה של היום, המונח נערות ליווי נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית והוא קשור לתעשיית המין. עם זאת, המציאות היא כי נערות ליווי מציעות מגוון רחב של שירותים מעבר רק אינטימיות פיזית. בפוסט בבלוג זה, נחקור את עולמן של נערות ליווי ונשפוך אור על מה שתפקידן כרוך בפועל.

סיפורי סקס

נערות ליווי, הידועות גם בשם בנות לוויה או בנות לוויה בתשלום, קיימות כבר מאות שנים ומספקות שירות שאינו מובן ומבוקש מאוד. בחברה של היום, המונח נערות ליווי נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית והוא קשור לתעשיית המין. עם זאת, המציאות היא כי נערות ליווי מציעות מגוון רחב של שירותים מעבר רק אינטימיות פיזית. בפוסט בבלוג זה, נחקור את עולמן של נערות ליווי ונשפוך אור על מה שתפקידן כרוך בפועל.

11 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

בראש ובראשונה, חשוב להבהיר כי נערות ליווי אינן. זנות היא פעולה של עיסוק בפעילות מינית תמורת כסף, בעוד השירותים הניתנים על ידי נערות ליווי הם מעבר רק סקס. נערות ליווי…

תכנון מסיבת הרווקים המושלמת: מדריך לחתנים

סיפורי סקס

תכנון מסיבת הרווקים המושלמת: מדריך לחתנים

18 צפיות | 0 תגובות | 2 לייקים

כחתן, אחד מתחומי האחריות הגדולים ביותר שלך הוא לתכנן את מסיבת הרווקים המושלמת לחתן לעתיד. זהו לילה שהוא יזכור לשארית חייו, ועליכם לוודא שזו תהיה חוויה בלתי נשכחת ומהנה. אבל…

עולם הדירות הדיסקרטיות המסקרן: מבט מקיף על ההיסטוריה והמחלוקת סביב המקצוע הוותיק ביותר

סיפורי סקס

עולם הדירות הדיסקרטיות המסקרן: מבט מקיף על ההיסטוריה והמחלוקת סביב המקצוע הוותיק ביותר

18 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

דירות דיסקרטיות, הידועים גם בשם "בתים בעלי מוניטין רע" או "בתים עלובים", קיימים כבר מאות שנים והיו חלק מתרבויות רבות בכל רחבי העולם. בעוד שהם היו מקור לסקרנות עבור רבים,…

לחקור את העולם של נערות ליווי מקצועיות: מדריך מקיף

סיפורי סקס

לחקור את העולם של נערות ליווי מקצועיות: מדריך מקיף

19 צפיות | 0 תגובות | 2 לייקים

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, הן נשים המציעות את חברתן ושירותיהן תמורת תשלום. לעתים קרובות לא מובן וסטיגמה, המקצוע של להיות נערת ליווי שתחילתה מאות שנים והתפתח באופן…