כשאת נתפסת על חם

נכתב במדור פינות אישיות

339 צפיות | 0 תגובות

קודם כל, על אף הכל וכנגד כל הסיכויים – תכחישי. תכחישי, תכחישי, תכחישי. אם תכחישי מספיק חזק ותכניסי להכחשה את כל השיכנוע שיש, הוא יאמין לך ואפילו יזמין את המאהב לראות את המשחק בטלוויזיה. תזהרי רק שלא יהפכו להיות חברים. לא הכי כייף לעשות את זה עם החבר של הבעל. מנסיון. ממש לא מומלץ.

אז הבעל שלך נמצא במילואים ואת מרשה לעצמך את התענוג הקטן של מאהב בבית ובעוד אתם נהנים מגיעה לפתע הפתעה בצורת בעלך שהגיע בלי תכנון. או מצב שבו את והבוס מתגלגלים על השולחן המשרדי, כולם הלכו הביתה וכל המשרדים ריקים, לפתע מופיעה המזכירה האישית של הבוס ששכחה את חבילת הנייר טואלט במשרד ותופסת אתכם על חם. או שכחתם לסגור את הדלת והאימא של בעלך הופיעה בלי התרעה. אז כמו שהמלצתי, תכחישי תכחישי תכחישי. כאשר את מכחישה מכל הלב ובשיכנוע רב, יאמינו לך.

שנית תנקטי בטקטיקה של "את/ה טועה. מה שראית – בכלל לא ראית" זה עובד. ספרי לאימא של בעלך כי זה היה השרברב שעבד אצלך במטבח ונכנס לפתע כשאת יצאת מהמקלחת. ספרי לבעלך כי חשבת שזה הוא, כי אי אפשר לראות בחושך, אומנם שמת לב והרגשת שזה לא הוא משום שהוא הרבה יותר טוב/מרגש/מדהים מהיצור הזה שאת לא יודעת מאיפה צץ לפתע.

אם זה בעלך שתפס אותך על חם, תכחישי ותחמיאי לאגו שלו. של בעלך אני מתכוונת. אין גבר ישראלי מצוי שלא מאוהב בעצמו ומת לשמוע מחמאות, במיוחד מחמאות בתחום המיני. אז אל תחסכי במחמאות לאגו, יחד עם זאת תציעי לו ארוחה. זה יבלבל אותו לגמרי וסביר להניח כי ישכח מיד מהתקרית. הגברים ידועים בזכרונם הקצר.

אם הדלת הייתה נעולה בזמן שאת שחקת עם המאהב במשחקי סקס פרועים והבעל הגיע במפתיע, החביאי את המאהב באיזו פינה שכוחה בבית נגיד במרפסת של המטבח והרדימי את בעלך. סביר להניח כי הוא חזר הביתה במפתיע בערב והוא בטח עייף, אז ארוחה ולמיטה. ברגע שהוא נרדם, נצלי את שעת הכושר ושלחי את המאהב הביתה.
אם סיפרת לבעלך כי את נמצאת אצל אימא או חברה, אז קודם כל עדכני את האימא או את החברה. אם שכחת לעדכן והוא התקשר כי פתאום נגמרו לו הפיצוחים והוא חיפש אותך והאליבי שלך הודיע כי את לא נמצאת ולא ראו אותך כבר כמה חודשים, בטוח כי הוא ישאל אותך איפה היית. במקרה כזה המציאי סיפור כיסוי. ספרי כי ישבת בפאב עם חברה מהתיכון/צבא שלא ראית אותה המון זמן. הוא יאמין. זה בטוח. אם ירצה את מס' הטלפון כדי לוודא את הסיפור שלך, עשי את עצמך מחפשת את המספר בתיק. הוא יאבד את הסבלנות תוך כמה דקות ויגיד לך את המילים הנצחיות "עיזבי, לא חשוב"

אם נתפסת עם המאהב באחד מבתי הקפה בעיר, נגיד הקרובים של בעלך בדיוק עברו שם וראו אותך ומכיוון שהם נשמות טובות, מצאו לנכון לעדכן את בעלך כי את ישבת בבית קפה עם מישהו…תודי באמת. אל תכחישי. תאמרי לו: "כן ישבתי עם איציק בבית קפה, מה רצית שאשב איתו כאן? אצלנו בבית? אולי בחדר השינה?" הוא יהיה המום מההודאה שלך ויעריך את כנותך. סביר להניח כי הוא גם יגער בנשמות הטובות ויצהיר על האמון שהוא נותן בך.

אם נתפסת בבית מלון עם מאהב צמוד לזרועך הימנית, אל תודי באמת. תגידי לו שזו בכלל לא את. מה לך ולבתי מלון? את יכולה גם להתעצבן ולהגיד לו שימסור לחברים/קרובים שלו שירכיבו משקפיים. לא היית בשום בית מלון עם אף אחד. כאן גם המקום להזכיר לו כי מזמן לא יצאתם לאיזו חופשה נחמדה ולהוציא ממנו אחלה חופשה.

בכלל, כשאת נתפסת על חם אחרי ההכחשה הנמרצת, תעבירי מהר נושא. תתחילי מיד לדבר על כל דבר, על הבחירות, על שעון קיץ, על ארוחות גורמה, עליו, לא חשוב על מה, רק תסיטי את תשומת ליבו מהנושא ואיך שאני מכירה את הגבר הישראלי הנשוי המצוי, הוא ישמח להעביר נושא. הגברים האלה ממש לא אוהבים לדבר על דברים כאלה.

כל עוד תשחקי את המשחק בבטחון ותהיי שלמה עם עצמך, את מסודרת. את יכולה לבגוד בבעלך ולהחזיק מאהב ולבגוד במאהב עם עוד מאהב ולעשות כל מה שאת רוצה, עם מי שאת רוצה וכמה שאת רוצה. רק תזכרי, תעשי את זה בגלל שאת רוצה ולא בגלל סיבות אחרות כמו נקמה בבעלך שהבטיח ולא הבטיח לקיים או סיפרו כי ראו אותו עם אחרת. תהיי אמיתית. תהיי כנה עם עצמך, בלי חרטות ובלי יסורי מצפון ובלי פיצויים לבעל הנבגד ותזכרי, מה שמותר לך, מותר לבעלך.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

335 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

317 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

229 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

349 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

257 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

223 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…