חינוך קטינים לסקס

נכתב במדור פינות אישיות

358 צפיות | 0 תגובות

אילו היה זה עולם מושלם. אילו הקטינים היו ממושמעים ומצייתים להוראות שהם מקבלים ממבוגרים שיודעים הכל ובמיוחד מה טוב לקטינים ומה לא וסקס זה בקטע של הלא המוחלט, אני תוהה מה היה קורה.

אני לא מבינה את המבוגרים. בכל אתרי הסקס חוזרת על עצמה ההוראה שהאתר נועד לבני שמונה עשרה ומעלה. בכל הסרטים יש את הסימן שמודיע כי הסרט לא מיועד לבני פחות משמונה עשרה. ככה גם בחוברות סקס וספרים מסויימים. אני באמת לא מבינה את המבוגרים. אלה אותם מבוגרים שגדלו על אותם האיסורים בדיוק, כאילו מה? לא עבר זמן מאז? לא הגיע הזמן לשנות את הגישה המיושנת?

מצד אחד אסור לאנשים קטנים מתחת לגיל שמונה עשרה לגלוש באתרי סקס. מצד שני, אני מדמיינת לעצמי את הקטין מחכה עד גיל שמונה עשרה כדי לגלות איך עשויים בנים ובנות. פתאום ביום הולדת שמונה עשרה הוא מגלה כי הנשים והגברים הם לא אותו דבר. הוא יושב נפעם מול התמונות ולא מבין מה קורה ואיך זה עובד כי רק בגיל שמונה עשרה הוא נחשף לזה. מעניין איך הוא יגיב? מה? בגיל שמונה עשרה יספרו לו את עובדות החיים?

האם באמת המבוגרים מצפים כי ילדיהם הקטינים יגיעו לגיל הבגרות עם בורות בנושא שמעסיק את האוכלוסייה ב98% מהזמן? יש כאן משהו מעוות בגישה החינוכית. בעידן הטכנולוגיה המתקדמת כשהאינטרנט פתח חלון ואפשר לראות ממנו את כל העולם, מצפים מקטינים בני מגיל שתים עשרה ומעלה לא לגלוש באתרי סקס. האם מישהו חשב ברצינות כי הקטין ילחץ על "יציאה" ויצא לאתר של וולט דיסני, לפני שהוא חקר את כל מה שיש לאתר להציע?

מוזר לי איך הורים לבנות בנות שש עשרה ומעלה מצפים שהבנות תשארנה תמימות וטהורות ויד חבר לא תיגע בהן. מוזר לי מצד אחד, איך ההורים האלה לא מרשים לנערה לסגור את דלת חדרה כשהיא מארחת את החבר שלה ומצד שני אותה נערה מסתובבת בבגדים שלא מסתירים כלום וחוזרת בשעות הקטנות של הלילה מכל מיני בילויים. מה הם חושבים לעצמם? האם הם בטוחים כי היא לא עשתה "כלום?" הורים לבנות בנות תשע עשרה נשבעו לי כי הבנות עדיין בתולות ומדובר בהורים שנשבעו שהם לא יעשו את זה לילדיהם עוד כשהם עצמם היו קטינים.

היום גיל קיום יחסי מין ירד בצורה דרסטית. ילדים בחטיבות ביניים מתפארים בביצועים שלהם במיטה. ילדות קטנות יודעות הכל על הכל ועדיין קיים האיסור לגלוש באתרי סקס ולראות סרטים כחולים כמו גם איסור מוחלט על יחסי מין וכל זאת בזמן שהמבוגרים לא רק מקיימים יחסי מין, אלא גם בוגדים אחד בשני ומשדרים לילדים שלהם מסר כפול, כאילו… "אתה עדיין קטין אז לך אסור, אבל אני מבוגר, אז לי מותר גם עם אימא שלך שהיא אשתי וגם עם השכנה ממול שהיא מזכירתי"

בעולם מושלם כמו שאני רואה אותו, אין דעות קדומות. המלה "סקס" היא לא מלה גסה. צריך לשנות את הגישה לסקס ולקטינים. הורים צריכים לעודד את הקטינים הפרטיים שלהם לדבר על סקס ולגלוש באתרי סקס ואין שום רע אם הקטינים יצפו בסרטי סקס. הגישה צריכה להיות כי מותר. כאשר זה מותר והסקרנות לא דוחפת את הקטין, אז הקטין ישביע את סקרנותו ויקדיש את שאר זמנו ללימודים ולעניינים חשובים יותר. אני לא מאמינה כי יש בארץ ולו קטין אחד שציית לאיסור ולא גלש באתר. או לחילופין לשלול לקטין את האינטרנט ואת הכבלים ואת הווידיומאט ולחזור לימי הביניים החשוכים.

נראה לי כי אם יחסי המין בין קטינים לא יהיו אסורים, אז גם הגיל שבו אפשר להתחיל יעלה. ברגע שזה מותר, זה לא מעניין. הגישה העכשווית היא שדוחפת את כל הקטינים לבדוק את כל המקומות האסורים. ההורים צריכים לעודד את הקטע המיני, להסביר על אמצעי מניעה ובמקום לדאוג לסגור את הילדה בבית כי היא יוצאת עם מישהו שמבוגר ממנה בארבע חמש שנים ועלול לעשות בה מעשים, הם צריכים לדאוג שהילדה תשתמש באמצעי מניעה, ככה הילדים יהיו מבוגרים שיודעים הכל מגיל צעיר, ככה גם הנערות ילמדו כי סקס זה כייף ואורגזמה זה משהו שבא כשאוהבים ומממשים תשוקות.

אז, אולי הגיע הזמן שלפחות אתרי הסקס יורידו את האיסור המגוחך מהכניסה שלהם, אז אולי הגיוני יותר שאתרי הסקס יתאימו תכנים גם לקטינים עם הסברים מתאימים? בכלל הייתי רוצה שהמבוגרים ימעיטו להשתמש במלות שלילה ויחשבו יותר חיובי. אי אפשר לעצור את ההתבגרות ואי אפשר לחסום את התפרצות ההורמונים, אבל אפשר לבטל את הכעסים שנוצרים כתוצאה מכך, אפשר לזרום עם זה ולהסביר, אפשר לגדל ילדים בשלווה ונחת למצוות ולמעשים טובים.
אפשר.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

337 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

320 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

232 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

352 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

260 צפיות | 0 תגובות | 10 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

226 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…