הויברטור ובן זוגך

נכתב במדור מדריכי סקס

324 צפיות | 0 תגובות

הויברטור לא חייב לשמש אישה רק בשעותה הפרטיות, שילוב של צעצועי מין בזמן הסקס עם בן/בת הזוג יכול להיות חוויה מהנה שמוסיפה הרבה גיוון לחיי המין.

השיעור הבא נכתב כדי לעזור ביצירת הקשר בין צעצועי מין לחיי המין שלכם.
השיעור נכתב עבור אישה שיוזמת את האירוע, אך הוא מיועד לשני המינים. הצלחתו תלויה ביכולת הפתיחות של בני הזוג, היכולת לדבר בגלוי אחד עם השני והנכונות להתפשר לפעמים למען הנאתו של השני.
צעצועי מין לא משמשים כדי לשפר את הזוגיות, אלה לשפר את הסקס, במידה ומערכת היחסים שלכם לא יציבה מומלץ לוותר על החוויה ולהתפנות כדי להפוך אותה למערכת טובה.
ניתן ליישם שיעור זה גם על צעצועי מין אחרים.

איך להציג את הכוונה לבן הזוג
לא תמיד בן הזוג מוכן או פתוח לשימוש בעזרים נוספים במיטה. הוא עלול להרגיש לא נוח, לא שייך ואפילו מפוחד מהויברטור שלך. לכן מומלץ שהשימוש בויברטור יעשה בהסכמה וידיעה שהוא בא ככלי עזר ולא כמחליף. לכן לא מומלץ במהלך הפעילות המינית לשלוף במפתיע את הויברטור, זו יכולה להיות הפתעה גדולה מדי אפילו על הגבר הישראלי המצוי. מחשבות כגון "אולי אני לא מספיק טוב בשבילה", "זה יותר גדול משלי" ועוד מחשבות חסרות ביסוס. מכוון שלך יש את הניסיון והידע איך להשתמש בויברטור כך שהוא ידליק אצלך את כל הנקודות הנכונות, בן זוגך יכול להרגיש חסר ניסיון (וחסר אונים) במצב זה. את גם צריכה לוודא שבן זוגך מעוניין להשתתף איתך באוננות משותפת. יש גברים (ונשים) שמעדיפים להפריד בין אוננות לחיי המין הזוגיים שלהם, וחבל שכך. אוננות משותפת או אוננות מול בן הזוג יכולה להיות חוויה ארוטית מקסימה, בתנאי שבן הזוג מבין שאין קשר בין הצורך לאוננות בין היכולות שלו או הביצועים שלו בשאר תחומי המיטה. זה לא שהוא עושה משהו לא טוב, אלה זו דרך נוספת לגרות/לענג/לגוון במיטה.
במידה ואת רוכשת את הויברטור עם בן זוגך לאחר דיון מודע בנושא, אין לך בעיה. אך במידה ובן זוגך לא מודע לעובדה שברשותך ויברטור, כדאי לגשש לפני החשיפה ולגלות מה דעתו בנושא. מומלץ לא בזמן בסקס, כך שהוא יוכל להיות מרוכז ולא עסוק בעולם הפנטזיות שלו.

תחשבי פעמיים על כל משפט
במהלך השיחה תשמרי על גישה חיובית, משפטים מהסוג הבא לא יכולים להשתתף בשיחה הספציפית הזו: "אבל אתה לא עושה כך", "אתה לא יכול להגיע לרמה כזו של רטט" או אפילו "אני לא אוהבת שאתה נוגע שם" והמשפט הגרוע מכל "אתה לא מגרה אותי מספיק". את המשפטים האלו תשמרי לשיחות אחרות (ומומלץ שיהיו) אבל לשלב אותן עם הרעיון של הוספת ויברטור, יכול ליצור דעה מאוד שלילית אצל בן הזוג.
אסור שבן הזוג יגיע לעמדת התגוננות על מעשיו, הוא צריך לראות את הויברטור כמכשיר עזר ולא כמחליף לאיברו.
חשוב שמהשיחה לא ישתמע שזה פיתרון לבעיה קיימת!

מתי, איפה ואיך
גם תזמון השיחה חשוב, מומלץ לפנות זמן לשיחה זה שלא יקרה מצב שאחד הצדדים צריך ללכת באמצע. השיחה לא צריכה ואפילו מומלץ שהיא לא תהיות לפני, אחרי או בזמן סקס.
רצוי מקום רגוע, באווירה טובה ונטרלי ולא אחרי יום לחוץ ומעייף בעבודה.
זה יכול להיות במהלך או בסופה של ארוחת ערב רגועה ורומנטית.
שיחות על סקס הן בדרך כל נושא בעיתי כאשר המשוחחים הם בני זוג, ברוב המקרים, אין בעיה לדבר על סקס עם חברים אבל ברגע שהשיחה היא עם בן/בת הזוג, יש יותר מידי רגשות שמקשות על השיחה. הרצון לא להעליב ולא להפחיד לפעמים גורם לנו לוותר על נושאים או משפטים בשיחה. לכן תזמון השיחה ויצירת אווירה פתוחה ואינטימית חשובה ביותר.

לא להיות קיצונית
לעלום אל תציבי אולטימטום, הרצון לשימוש בויברטור צריך להיות הדדי. אם הוא לא רוצה, לא צריך. אם אין החלטה משותפת, זה פשוט לא יעבוד! יכול להיות שבהתחלה זה יהיה סביל אבל ככל שהזמן יעבור יעלו הבעיות, וחבל להרוס מערכת יחסים בגלל צעצועי מין.

איפה מתחילים?
תתחילי את השיחה בהצעה לגוון את היחסים המיניים המספקים שיש לכם כרגע. חשוב שהוא יבין שאת מסופקת ומרוצה ממה שקיים כרגע ומעוניינת להוסיף קצת פלפל למיניות. את יכולה לספר שקראת או שמעת מחברות על טכניקות מעניינות לגיוון חיי המין. את גם יכולה לשלוח אותו לקרוא את המאמרים בבית הספר לסקס באתר שלנו.

להקשיב ולא רק לדבר
חשוב מאוד שתהיה קשובה לתגובה שלו, תגובה ראשונית זו יכולה לעזור לך במהלך כל השיחה.
במידה והוא לא התלהב מיד, השיחה הזו לא הולכת להיות קצרה, ועדיף שתמשכי אותה עד שתרגישי שהוא מוכן לחוויה. תעני לו על שאלות ותתני לו להביע את הרגשות שלו בנושא.
במידה ואת מרוצה מחיי המין שלכם, זה זמן מעולה לספר את זה לבן זוגך. זה גם זמן מעולה לשמוע מה הוא חושב על חיי המין שלכם.

השלב הבא
במידה ובן הזוג מראה נכונות, ניתן לעבור לשלב הבא. גשו לחנות של האתר ותסתכלו על סוגים שונים של צעצועי מין (אפשר ואפילו רצוי לקפוץ לחנות "ארוס" ברחוב החשמונאים 90). דברו בינכם על הסוגים השונים של המוצרים, השתמשו בחוש ההומור שלכם (סקס הוא דבר מהנה, והרבה מצעצועי המין יכולים לשעשע אותכם מאוד) והכי חשוב, תבדקו בינכם איזה סוג של צעצוע נראה לכם מתאים לצרף לחיי המין שלכם. אם את בעלת הניסיון בצעצועי מין, תני לבן הזוג לבחור את סוג הצעצוע ואפילו את המוצר הסופי, כך שהוא ירגיש חלק חשוב בתהליך.

במידה ויש בבעלותך ויברטור ובן זוגך לא מודע לו
כדי להעלות את הנושא במהלך השיחה בצורה זהירה כך שלא יבצר מצב שבן זוגך ירגיש שאת תמיד הסתרת ממנו סוד גדול. זה בסדר גמור שבחורה תשתמש ויברטור ואין צורך להתבייש בזה, לכן אין כאן מקום לשקרים קטנים. את לא יכולה להתחיל את השיחה כאילו זה רצון שלך להתחיל להשתמש בויברטור, ואז במהלך השיחה לשלוף את הויברטור שאת משתמשת בו שנים.
רק במידה שבן זוגך רגוע ושלב עם העובדה שיש לך ויברטור, את יכולה להתחיל את ההיכרות ביניהם.
זה הזמן להביא את הויברטור, תני אותו לבן זוגך. שיכיר אותו. חשוב להסביר לבן הזוג כמה את רוצה שהוא ישתתף איתך בחוויה הזו. תבדקי האם בן זוגך מעוניין לצפות בך משתמשת בו, זו בדרך כלל הדרך הטובה ביותר בשבילו ללמוד איך משתמשים בויברטור ובמיוחד איך את אוהבת להשתמש בויברטור. גם אם לבן זוגך היה התנסות בעבר עם ויברטורים זו לא אומר שהוא מכיר את הדרך שאת מעדיפה לעבוד עם המכשיר.
את יכולה לבקש מבן זוגך לעזור לך, הוא יכול לשים את הידיים שלו על הידיים שלך וכך להרגיש את התנועות והעוצמה שאת מפעילה. תדברי אל בן זוגך, תסבירי לו מה זה עושה לך וכמה את נהנת משיתוף הפעולה. חשוב מאוד לוודא שבן הזוג משתתף באירוע, ולא מרגיש מחוץ לתמונה. לפעמים הקשר של אישה לויברטור הוא כל כך עמוק וחזק שלצופה מהצד יש תחושה שמדובר בקשר עם מאהב, לכן חשוב לתת לבן הזוג יכולת שליטה מסוימת בחוויה (בתנאי שהוא מבין איך ומה לעשות).
בפעמים הראשונות אל תגמרי עם הויברטור, לקראת הסוף הניחי את הויברטור בצד והמשיכי את הפעילות רק עם בן הזוג. כך בן הזוג ירגיש שהוא חלק חשוב בתהליך ויוכל להגיע לסיפוקו באותה הזדמנות.

אם זו הפעם הראשונה שלך ושל בן זוגך עם ויברטור
באם רכשתם את הויברטור בחנות או הזמנתם הביתה דרך האתר, פנו זמן לאירוע. מצאו לכם ערב שיוקדש למטרה. נרות רומנטיים ושמנים ריחניים יכולים לעזור מאוד ליצור את האווירה הנכונה. לא מומלץ לאכול ארוחה "כבדה" לפני האירוע. אל תשכחו לוודא שחומר הסיכה נמצא בחדר, אתם לא רוצים להתחיל לחפש אותו בשלב מאוחר יותר, שאתם כבר ממש עמוק בתוך החוויה. אחרי שיצרתם את האווירה הנכונה בחדר, פתחו את הקופסא ביחד. שתפו פעולה כבר בשלב זה, שימוש בהומור יכול לשמש כלי מצוין למלחמה בבושה ובחוסר נוחות. תהיו פתוחים ושתפו פעולה עם האירוע. בהתחלה השתמשו בויברטור בתור מכשיר למסג'. עסו אחד את השני בעזרתו, השתמשו בו כדי לגעת באזורים המיניים אחד של השני, כל זה כשאתם עדיין לבושים. תרגישו חופשי להתחרמן אחד על השני, תגרו אחד את השני כמה שיותר, כך שהאווירה בחדר תתחמם בקצב המתאים לכם. אתם לא חייבים כל הזמן להשתמש בויברטור, אם יש לכם את הדרך שלכם להתחרמן… לכו על זה. כאשר תרגישי שאת מוכנה, מרחי או בקשי מבן זוגך למרוח את חומר הסיכה על הויברטור ועל איבריך. עסו בעזרת הויברטור את פתח הנרתיק. אם זה ויברטור להחדרה, החדירי אותו בעדינות ואיטיות. תני לויברטור לעשות את שלו ותחזרי להתעסק עם בן זוגך. קחי את הזמן ותתמסרי לחוויה, רק אל תגמרי. את סיום האירוע תסיימו אחד עם השני, ללא הויברטור (לפחות בפעמים הראשונות). כך תחושת הצורך אחד של השני תישאר והידיעה שמדובר בצעצוע מין שבא לגוון ולחדש את חיי המין שלכם ולא להחליף אותם.

מה עושים אחרי
חשוב לשמור על קשר פתוח וכנה, תנו ללילה לעשות את שלו אבל למחרת תקדישו זמן לדבר על האירוע. ספרו אחד לשני מה חווייתם ואיך היה, גם מה הפריע לכם ומה ניתן לשפר לפעם הבאה. במידה והשתמשת בעבר בויברטור ללא בן הזוג ואת מעוניינת להמשיך בדרך זו, בדקי מה חושב על זה בן זוגך. זכרו להיות רגישים ומתחשבים בשיחות האלו ולכבד את בן הזוג.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

מדריכי סקס

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

94 צפיות | 0 תגובות | 8 לייקים

תיבול ליל הדייט בחוויה ייחודית הוא לעתים קרובות אתגר עבור זוגות. בעוד ארוחת ערב טיפוסית וסרט עשויים להיות בסדר עבור חלק, אחרים עשויים לחפש משהו קצת יוצא דופן. היכנסו לנערות…

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

מדריכי סקס

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

93 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

חשפנות הפכה פופולרית יותר בתקופה האחרונה בשל עלייתן של דמויות ידועניות כמו קארדי בי והתפשטות תצוגות הבורלסקה. עם זאת, עבור נשים צעירות רבות, חשפנות היא הרבה יותר מאשר בידור -…

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

מדריכי סקס

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

95 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

תל אביב, הממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, היא עיר תוססת ואקלקטית המציעה משהו לכל אחד. מחופים יפהפיים וסצנת אמנות עשירה ועד חיי לילה שוקקים ומגוון אוכל טעים, תל…

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

מדריכי סקס

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

93 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

כשזה מגיע לרגע האחרון לפני שגבר הולך לחופה, שום דבר לא ממש נפרד מחיי הרווקות כמו מסיבת רווקים. מסיבות רווקים הן דרך קלאסית לחגוג את ליל החופש האחרון של החתן…

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

מדריכי סקס

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

93 צפיות | 0 תגובות | 3 לייקים

בשנים האחרונות, שירותי נערות ליווי הפכו פופולריים יותר ויותר. נערת ליווי היא אדם שנשכר כדי לספק שירותי חברות ללקוחות, בדרך כלל לפעילות מינית או לבילוי לילי בעיר. נערות ליווי הולכות…

איך אלכוהול משפיע על הסקס

מדריכי סקס

איך אלכוהול משפיע על הסקס

652 צפיות | 0 תגובות | 427 לייקים

אולי זו כוס בירה אחרי יום העבודה לפני שחוזרים הביתה אל האישה, אולי זה קצת ויסקי בשביל להוריד את הלחץ לפני ביקור בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, או כמה שוטים במועדון…