הדברים שעושים טוב על הלב

נכתב במדור פינות אישיות

336 צפיות | 0 תגובות

התקופה הקשה כבר עוברת. אנחנו נמצאים כעת בתקופת מעבר בין השפל לשפע. מהקיץ הזה הכל אמור להסתדר. הכלכלה אמורה לפרוח, המיתון אמור להסתיים, הפיגועים להעלם. כנראה שגם השלום יגיע בסופו של דבר. אז זה הזמן לחשוב חיובי ולהזכר בכל הדברים שעושים טוב על הלב. הדברים שעושים לי טוב על הלב:

ניחוח תבשילי קדרה כאשר בחוץ משתוללת סופת גשם וברד.

להתכרבל מתחת לשמיכה רכה וחמה בלילה סוער עם פיצה וסרט.

ארוחת בוקר עם ציוץ ציפורים.

חדר אפלולי מואר בנרות מרצדים וגבר עם זרועות חלקות ושריריות במיטה שלי מתחת לשמיכה.

מוזיקה שקטה של שנות החמישים והשישים. שירים כמו "חתום הנשיקה", "אתה מלך" "סימפטיה" רומנטיים ומעוררי געגועים לתקופה אחרת שלווה יותר.

לשיר במקלחת.

חרציות ראשונות פורחות באביב.

להמריא על כנפי הדמיון ולפנטז.

להיות לבד שישי-שבת, לראות סירטי אימה בשישי בלילה ולהתעורר לאט לאט בבוקר שבת ולא למהר לשום מקום, להמשיך לשכב במיטה, להזות ולהתעצל.

ספר מתח טוב

החמסינים הראשונים

שיחת טלפון מחברה בשתיים לפנות בוקר

איחולים ומתנות ליום הולדת

כבישים ריקים כשאני נוהגת

ריח קלמנטינות בסתיו

ריבת תות שדה שאני מכינה

פירות קיץ ראשונים בעונה

עוד דבר שעושה לי טוב על הלב זה עוגת קרמשניט. זו עוגה מורכבת מבצק עלים אפוי ופריך שכבות שכבות ובין השכבות קרם וניל, למעלה אבקת סוכר. זו עוגה שלא מזמינים בבליינד דייט. הכי כייף לחלוק בה בפרטיות בבית עם העוללית.

בנשיכה הקרם פורץ את גבולות הבצק האפוי ויוצא בצדדים, אבקת הסוכר נמרחת על הפנים ועל הבגדים, הידים מתמלאות מהמתוק הקריר הנימוח הזה והחיוכים שלנו מתפוצצים לצחוקים אדירים כשאנחנו מסתכלות אחת בשניה. זוללים את העוגה בביסים גדולים ומלקקים את הקרם והסוכר מהאצבעות. אחר כך רוחצים פנים וידים ושום מלחמה לא נראית מפחידה בכלל.

עוד משהו שעושה לי טוב על הלב. להתארח אצל חברה במטבח על כוס קפה ועוגה. אני בכלל אוהבת להתארח במטבחים של חברות וגם לארח אצלי במטבח. יש משהו במטבח שקוסם לי, הוא ביתי כזה, חמים ומזמין, הכל נמצא בהשג יד, הקפה, הסוכר והעוגה האפויה. המטבחים משרים חמימות וסימפטיה.

היום התארחתי אצל חברה שהיא גם אשת יחסי הציבור שלי אצלה בבית. ישבנו במטבח, שתינו קפה וחיסלנו את עוגת התפוחים שהיא הכינה וריכלנו. ריכלנו במשך שלוש שעות תמימות על הכל וזה היה נהדר. גם הקפה וגם העוגה. ממש כייף אמיתי :)))

עוד משהו שעושה לי טוב על הלב זה, ללכת לסופרמרקט בסנדלים, בדרך להכנס לכל השלוליות ולהרגיש את הקרירות של המים ולשמוע את הגשם מתופף על מטריה וכל הבגדים נרטבים חוץ מהראש. (החורף חוויתי את הכייף הזה )

עוד דברים שעושים טוב על הלב,

ההרגשה הטובה שעוד מעט כבר פסח.

צביעת הקירות של הבית לקראת פסח.

כלים חדשים למטבח.

מצות ועוגיות בוטנים.

מחזרים ברשת

אימיילים מגניבים מאנשים חביבים

והכי הכי שעושה טוב על הלב, להכנס בסוף היום למיטה ורודה עם מצופה במצעים ורודים ולהרגיש כמו על ענן ורוד ולהרדם ולחלום חלומות מתוקים.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

339 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

322 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

233 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

354 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

261 צפיות | 0 תגובות | 10 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

228 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…