אני רוצה לדבר על אהבה

נכתב במדור פינות אישיות

331 צפיות | 0 תגובות

אני רוצה לדבר על אהבה. על אהבה של רגש. לא על סקס. אני לא מחפשת לברר מהי אהבה. כל אחד ואחת יודע מהי אהבה וכל אחד מגדיר את האהבה לעצמו. אהבה היא כימיה של פרומונים שנוצרת בין שני אנשים. לדעתי בלבד, נא לא להתנפל עלי. ובכלל כל מה שייכתב כאן זו דעתי בלבד.

אז אהבה היא מצב כימי בין שני בני אדם. אצל הנשים האהבה היא רגש. אצל הגברים אהבה היא רעיון. הפרומונים שלו הדליקו את ניצוץ האהבה אצלה ואם היא גם ענתה לציפיות שלו, נגיד היא בלונדינית, גבוהה עם חזה גדול, אז זה הדליק את הניצוץ גם אצלו. הם התאהבו וזה…ויש כאן אהבה.

האהבה היא כואבת. יש לכך הוכחות בשירים, בשורות קצרות ובסיפורים יותר ארוכים. אנשים התאבדו בגללה, אנשים החליפו ארצות בגלל האהבה, אנשים יצאו מדעתם בגלל אהבה. אז אם האהבה היא דבר כל-כך נפלא, למה היא צריכה לכאוב? אני חושבת שהצלחתי לפצח את הקוד.

אז עכשיו ככה, בנים לכו לשחק באתר סקס של ענת. עכשיו זה לבנות בלבד. תודה.

בנות, האהבה כואבת בגלל שאתן משקיעות בזה רגש ולא נותנות לאהבה להתפוגג. ואני אתחיל מהתחלה. אם גבר בגבר לעיתים מאד רחוקות פוגע, בנשים הוא יפגע תמיד. נשים תמיד נפגעות מגברים כי הן לא מבינות את הקוד הגברי. אהבה אצל גבר זה רעיון. כבר אמרתי, אני יודעת ואני אגיד את זה שוב. אצל הגברים זה רעיון.

הגברים הם כמו ילדים קטנים, מתלהבים מצעצוע ומוכנים בהתחלה לפחות, לשחק בו שעות. גבר חלומותיך יכול לשיר לך שירים מתחת לחלון, לקחת אותך לארוחות ערב רומנטיות, לטיולים מדליקים. הוא גם יגיש לך זרים של וורדים לוהטים ושוקולד. הוא אפילו יתן לך את השלט של הכבלים בלהט האהבה. הוא משחק משחק ואת הצעצוע שלו שהוא מתלהב ממנו באותו זמן.

את כמובן נפעמת מאהבת חייך. את גם אומרת לי כרגע, אם את במצב של מאוהבת, שאני מדברת שטויות. אני מסכימה איתך במאה אחוז. אבל…

אבל ככה זה. הוא משחק בצעצוע חדש שניתן לו וכל עוד הוא מגלה בו עניין המצב ממשיך להיות וורוד עם שמשות קטנות וורדים לוהטים. הזמן עושה את שלו. עם הזמן הרגש שלך מעמיק והעניין שלו דוהה. הוא מוצא צעצועים חדשים ולא פחות מלהיבים והצעצוע הישן (את, כן את) כבר לא הכי מעניין אותו.

זה מסביר גם את הבגידות בחיי נישואים. כל זוג מתחתן בגלל אהבה. האהבה כל-כך גדולה ופורחת שההחלטה לממש אותה בנישואים נראית כדבר הכי הגיוני בכל הטירוף הנהדר הזה. אז מתחתנים. הוא ממשיך לשחק בצעצוע עוד שנה, שנתיים, חמש נגיד ואז העניין שלו בצעצוע דוהה.

הוא מוצא צעצועים חדשים מרתקים לא פחות ממה שיש לו והוא חייב פשוט חייב לשחק בצעצוע החדש. הוא משחק ולא מספר לך כדי שלא תפגעי וזה לא מתוך התחשבות בך אלא מתוך התחשבות בו בעצמו.

הוא לא רוצה להפסיד את כל הטוב שיש לו איתך וגם לא רוצה להיכנס איתך לעימותים. לא בא לו לריב. כל מה שהוא רוצה זה להיות איתך ולשחק עם האחרות ובלי לריב עם אף אחת.

הוא מהגברים האלה שמספרים למאהבת כמה רע לו עם אשתו וכמה טוב לו איתה, אבל הוא לא מוכן להתגרש, כי אצל אשתו הוא מקבל את כל מה שהוא צריך מאהבה ואצל המאהבת הוא מקבל את הריגושים מחדש.

כל מאהבת חדשה היא האתגר, יעד לכיבוש, חידושים והמצאות. מרתק איתה, נהדר איתה ואין התחייבויות ואין אחריות. סקס נטו ואצל הגברים כידוע, הסקס נמצא 95% מהזמן בראש.

כשהעניין במאהבת דוהה, הוא מוצא עוד אחת ועוד אחת. בבית יש לו את האישה הקבועה שנמצאת שם תמיד ולא הולכת לשום מקום.

ויש המשך. איך להפוך את פני הדברים ואיך לצמצם את הכאב למינימום.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

325 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

308 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

219 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

340 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

247 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

214 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…