קשירות ושליטה (BD)

נכתב במדור מדריכי סקס

347 צפיות | 0 תגובות

האנושות מתחלקת לשני סוגים, שולטים ונשלטים. ככה זה בכל התחומים בחיים וככה זה גם בסקס. גם בסקס הכי ונילי (רגיל ביותר) תמיד יש מישהו למעלה ומישהו למטה. בתנוחה המיסיונרית זה בולט במיוחד. בסקס ונילי יש בדרך כלל משחק מקדים (לא תמיד) שכולל נשיקות רטובות, חיבוקים חמים ולטיפות עדינות עד שהיא נרטבת והוא עולה עליה וזהו.

BDSM כולל את אותו הדבר, אבל בצורה מאסיבית יותר. ב-BDSM החיבוק הוא הקדמה לקשירה. בחיבוק מביעים שני בני הזוג את האמון ביניהם ואת הביטחון שהם בוטחים אחד בשני. אחרי החיבוק ואחרי שהם הביעו את "אהבתם" אחד לשני והצהירו על הביטחון והאמון מגיע שלב המשחקים. המשחקים כוללים קשירות, הצלפות ושליטה של הדומיננטי מבין שני בני הזוג. השליטה אוהבת קיצור, לכן ההוראות ניתנות בשפה לאקונית וסמכותית.

השולט משעבד את הנשלט לרצונו. הנשלט יעשה מעכשיו כל מה שהשולט יצווה עליו. המשחק יכול להמשך כמה שעות, כמה ימים או חיים שלמים. שמעתי על זוגות אשר קשר הנישואים שלהם מתבסס על שליטה וכניעה מתוך בחירה חופשית של שניהם. ישנם גם זוגות שמשלבים את הסאדו מאזו בחיי הנישואים ומדווחים כי החיים שלהם מלאים אושר ושמחה. אני מאמינה להם, אם כי די קשה למצוא זוגות שהנישואים שלהם מתבססים על קשר של BDSM, אבל כמו בכל כלל שיש בו יוצא מהכלל – הם קיימים.

לא כל אחד יכול להיות שולט. שליטה זה קוד שנולדים איתו. זו לא החלטה של רגע וזה לא משהו שבא מתוך בחירה חופשית. תכונת השליטה מתבטאת גם בחיי היום יום ואי אפשר להסתיר את התכונה הזאת. היא מקיפה את האדם הנושא אותה כהילה ומוקרנת ממנו כל ימי חייו. כולם מכירים את האיש או האישה אשר ברגע שנכנסים לחדר מלא אנשים הם מושכים אליהם את כולם כמו מגנט. שליטה היא נוכחות מאסיבית. שליטה היא כריזמה. שליטה היא עוצמה. שליטה היא ביטחון עצמי מופרז, שליטה היא חוסר פחד מאף אחד, שליטה היא אומץ ולפעמים גבורה.

שליטה יכולה להיות טובה ויכולה להיות גם רעה, תלוי איך מנצל אותה האדם שהיא נמצאת בו. השולט יכול לסחוף המונים אחריו. השולט יכול להפוך לנוכל או להטיף את דבר אלוהים לאלפי מאמינים ולהחזיר את החוטאים בתשובה. בחיי היומיום השולט הוא היוזם והמוציא לפועל את יוזמותיו. הוא האיש שלא מחכה אף פעם בתור והוא האיש שמשיג את רצונותיו בלי לבקש ובלי לשכנע וכמובן בלי להתחנן.

יש המחליפים שליטה בעקשנות. אז לא. עקשנות לא שייכת לתחום השליטה, עקשנות היא חולשה שמטרתה להשיג דברים ולא לוותר אף פעם לאף אחד. השולט האמיתי יודע גם לוותר וגם להודות בטעות אם הוא טועה. השולט האמיתי יודע גם להתנצל אם הוא פגע בלי כוונה. השולט האמיתי אף פעם לא משתמש בנשק כמו איום או צעקה. איום או צעקות היא נשק של חלשים וחסרי האונים ושל אנשים שאף אחד לא רואה אותם ממטר. צעקות או איומים נובעים מתוך יאוש כי אין לבעלי תכונות אלה מספיק כוח להשיג את שלהם בדרכים אחרות.

שררה אוהבת קיצור. השולט מבקש פעם אחת, הוא לא חוזר על הבקשה מספר פעמים. השולט לא מכביר הסברים על פעולותיו. הוא מסביר פעם אחת ובצורה ברורה ביותר, הוא לא יטרח להסביר פעם שניה או שלישית, הוא גם לא יטרח להצטדק או לחפש תרוצים למעשיו או סיבות. בדרך כלל השולט הוא אסרטיבי ודעתן ויודע כי הוא צודק.

במשחקי מין (BDSM) השולט הוא הדומיננטי והוא זה שקושר את הנשלט. הקשירה באה להוכיח כמה דברים, קודם כל את הכניעה של הנשלט. ברגע שהנשלט קשור, הוא חסר אונים ונתון לחסדיו של השולט. שנית הקשירה היא סימבול (לדעתי) של חיבוק חזק יותר מחיבוק של זרועות. שלישית הקשירה מבטאת כליאה וקשר אל השולט. הכניעה של הנשלט היא ביטוי הכוח של השולט.

לא בכל הקשירות קיימים האלמנטים של סאדו מאזו. הקשירות הן חלק ממשחקי מין די וניליים, מצד אחד ודי פרועים מצד שני. לי אישית יש חבר בשם טל שהוא בקטע של קשירות, הוא אוהב לקשור לי את העיניים ואת הידיים והרגליים ולשחק על גופי עם נוצה או עם הלשון שלו ולהקפיץ אותי כל פעם שהוא מגיע לחלק רגיש. הוא נהנה מהשליטה הזאת בי ואני נהנית מהשליטה הזאת, זה ממש מרגש ומסעיר להיות קשורת עיניים בחושך מוחלט ולא לדעת מאיפה תגיע הצמרמורת הבאה או כאשר טל מחליט ללקק את הדגדגן, אני לא יכולה להפעיל את הידים כדי לגעת בו או לכוון אותו ואני מרגישה חסרת אונים והרגישויות שלי מתעצמות פי הרבה יותר.

קשירות יכולות להיות גם מסוכנות, גם אם המטרה היא למשחקי מין רגילים לחלוטין. פעם קראתי ספר בשם "המשחקים של ג"ראלד" שכתב סטיבן קינג. בתחילת הספר מתוארים שני בני זוג שנוסעים לאתר נופש בסתיו. האתר נטוש לחלוטין, בדממה נשמעים קולות נביחה של כלב בודד ושל רשרוש עלי השלכת. בני הזוג מגיעים אל הבית שלהם באתר הנופש במטרה להסדיר את חיי נישואיהם. שניהם עורכי דין וכנראה מיצו את חיי הנישואין.

הבעל מבקש מאשתו לקשור אותה למיטה באזיקים. היא מסרבת. הוא מבקש שוב ושוב, עד שהיא משתכנעת ומצהירה כי זה יהיה המשחק האחרון ביניהם. אז הוא קושר אותה למיטה באזיקים ומתחיל את המשחק בזה שהוא צונח לריצפה. היא חושבת שזה חלק מהמשחק ומחכה שהוא יקום וימשיך, אבל הוא לא קם ואז היא מבינה כי הוא צנח ומת מהתקף לב.

הבית מבודד. היא לבד בבית ובאתר הנופש כולו. כל הקייטנים עזבו וחזרו לבתיהם. היא קשורה למיטה באזיקים והמפתח נמצא במרחק של שבעה סנטימטר מהישג ידה. לא משנה כמה היא מתפתלת ומתאמצת, היא לא מצליחה להגיע למפתח. והסיפור נמשך ונמשך והמסקנה שאני הגעתי אליה וממליצה לכולם, אם אתם בקטע של משחקי קשירה, אז זה בסדר. אף פעם אל תשתמשו באזיקים. תשתמשו במטפחות, בחבלים, בחולצות אם אין משהו אחר, אבל אף פעם לא באזיקים. גם אם יש מישהו בסביבה (והפרטנר עשה לכם תרגיל והבריז) זה די מביך להסביר לשכנים או לבני משפחה שחזרו הביתה, איך ולמה הגעתם למצב כזה.

לסיכום, משחקי מין פרועים שכוללים קשירות עם התעללות או בלי, יכולים להיות מהנים ביותר, אבל לא עם מישהו מזדמן או מישהו שאתם מכירים אותו זמן קצר. למשחקים של שליטה וקשירות, דרושים שניים אשר מכירים אחד את השני הכרות ממושכת ונותנים אמון מלא אחד בשני. כי שם המשחק הוא ביטחון ואמון.

בפרק הבא על סאדו מאזו.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

מדריכי סקס

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

103 צפיות | 0 תגובות | 8 לייקים

תיבול ליל הדייט בחוויה ייחודית הוא לעתים קרובות אתגר עבור זוגות. בעוד ארוחת ערב טיפוסית וסרט עשויים להיות בסדר עבור חלק, אחרים עשויים לחפש משהו קצת יוצא דופן. היכנסו לנערות…

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

מדריכי סקס

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

102 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

חשפנות הפכה פופולרית יותר בתקופה האחרונה בשל עלייתן של דמויות ידועניות כמו קארדי בי והתפשטות תצוגות הבורלסקה. עם זאת, עבור נשים צעירות רבות, חשפנות היא הרבה יותר מאשר בידור -…

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

מדריכי סקס

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

104 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

תל אביב, הממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, היא עיר תוססת ואקלקטית המציעה משהו לכל אחד. מחופים יפהפיים וסצנת אמנות עשירה ועד חיי לילה שוקקים ומגוון אוכל טעים, תל…

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

מדריכי סקס

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

102 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

כשזה מגיע לרגע האחרון לפני שגבר הולך לחופה, שום דבר לא ממש נפרד מחיי הרווקות כמו מסיבת רווקים. מסיבות רווקים הן דרך קלאסית לחגוג את ליל החופש האחרון של החתן…

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

מדריכי סקס

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

102 צפיות | 0 תגובות | 3 לייקים

בשנים האחרונות, שירותי נערות ליווי הפכו פופולריים יותר ויותר. נערת ליווי היא אדם שנשכר כדי לספק שירותי חברות ללקוחות, בדרך כלל לפעילות מינית או לבילוי לילי בעיר. נערות ליווי הולכות…

איך אלכוהול משפיע על הסקס

מדריכי סקס

איך אלכוהול משפיע על הסקס

667 צפיות | 0 תגובות | 433 לייקים

אולי זו כוס בירה אחרי יום העבודה לפני שחוזרים הביתה אל האישה, אולי זה קצת ויסקי בשביל להוריד את הלחץ לפני ביקור בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, או כמה שוטים במועדון…