על בגידות והרהורים

נכתב במדור פינות אישיות

13 צפיות | 22 תגובות

"…אחד מכל שלושה זוגות מתגרשים…"
"…לי זה לא יקרה…"
"…מותר לשטוף את העיניים, אסור לגעת.."
"…לראותם בלבד…"
.מהי בגידה. ההגדרה שלי = בגידה באמון מכל סוג שהוא,= שקר

,כל אחד והמשפטים שלו, הסטטיסטיקות אומרות דבר אחד ואנחנו
.אנחנו אומרים מה שנוח לנו לומר ומה שמתאים לאינטרסים שלנו
עם השנים נפתחו עיניי יותר ויותר למצב המצער והעגום של אחוז
הבגידות הגבוהה שקיים – והוא קיים!! לצערי או לשמחתי עיקר
היתקלותי במקרים
של בגידה בנשים הם מצד הגברים ואני יכולה לספור בערך על אצבע
.אחת, אולי שתיים את הנשים ששמעתי שבוגדות בגברים שלהן
למרות שידוע לי שהתופעה נפוצה בהחלט גם בקרב בנות מיני – לא
!!!יאמר לזכותן
…התירוצים הם שונים ומשונים ומשתנים. רע לי, מר לי, קר לי
אני אוהב את אישתי אבל חייב לגוון…, אני אוהב לבלות ומה שיש לי
.בבית לא מספק אותי…, ועוד ועוד הרבה כאלה
?וכל הנבגדים שנוטים להתעלם למרות שהכתובת נמצאת על הקיר
?אני כבר לא מדברת על לסלוח, לא לסלוח… והסיבות להתעלמות
?בשביל הילדים…, מפחדים להשאר לבד…?, מפחדים להתמודד"
לדעתי אם בוגדים בכם, אתם לבד בלאו הכי אבל כל אחד והבחירות
.שלו

????שאלה לי לכל הבוגדים והבוגדות למיניהם/ן – למה לעזאזל
?למה

.מה כל כך רע? ואם כל כך רע תנסו לשפר, תדברו, תאמרו מה מפריע
זוגיות מורכבת משלבים וזה מתחיל משלב החיזור, וואו, איזו
,התלהבות
כל מילה מרגשת , כל מגע משפריץ ניטים והאש, האש, הרומנטיקה הזו
.שבהתאהבות הראשונית שבכל שיחת טלפון, שבכל פגישה
וההמשך, פתאום הוא הפסיק להגיד "מתגעגע…" ופתאום כבר לא כל
כך מתרגשים מכל בילוי, פגישה או שינה יחד כל הלילה, להתעורר
,מחובקים
מערכת יחסים כשמה כן היא – מערכת!! ועל מנת לשמור על המערכת
מלשבוק חיים אנחנו צריכים לזכור את האש ולשמר אותה דולקת כל
.הזמן

?תכנסו לנעליים של הצד השני רגע כיצד אתם מרגישים עכשיו
איך אתם מתמודדים עם הבגידה עם התחושה הנוראה שאותו אדם
שאיתו החלטתם לחלוק חיים שלמים בגד בכם, באמונכם, ואולי זו לא
הפעם הראשונה ואולי כל הבלון הורוד הזה והאהבה הגדולה היו רק
?בלון ורוד שיתפוצץ לכם פתאום בפרצוף

אני מוצאת לנכון לומר שבגידה באמון, שקר ועוד שכמותם הם הדברים
,שהכי קשה להתמודד איתם. ומי שלא טוב לו שיקום וילך או לפחות
.למען ההגינות שידבר, שינסה לשפר
.אתה לא יודע מה יש לך עד שאתה מאבד אותו
.ובמקרה המדובר , אתה בדרך כלל לא תקבל אותו חזרה
?ומה עם "פעם בוגד, תמיד בוגד" נכון או לא נכון

?מה דעתכם על העניין
?נבגדתם? בגדתם? רוצים לשנות ולא יודעים איך?בא לכם לדבר על זה
.כיתבו לי ואני מבטיחה להגיב על גבי האתר או מחוץ לו , לבחירתכם

שלכם תמיד
אילנה

22 תגובות

לתשומת ליבכם: כל תגובה צריכה לעבור אישור של מנהל אתר "יחסים". תגובות הכוללות לינקים לאתרים שונים או מספרי טלפון לא יתפרסמו באתר..

הוספת תגובה למאמר

האימייל לא יוצג באתר.

הנרי 11/08/2021 בשעה 16:38

לאילנה.
הרבה אין לי לומר לך אך…
את מודעת שסוף גם את רוצה המשכיות.
יש שם ים של אהבה , אך יש צורך בלדעת לחיות עם בני זוג,זה הכיף שביחסים.
יש בחוץ "ים" של אהבה.
אני בטוח שתמצאי לך בחור חמוד שיניח את ראשו עלייך ויאמר
לך שהוא אוהב אותך ואת אותו.
גם ים יכולה להיות חברה "אך לא חבר".

רובלי 11/08/2021 בשעה 16:39

כמי שהתנסה לאחרונה בבגידה מצד האישה,אני חייב לציין שאת
צודקת במאה אחוד בכל מה שנוגע לתחושות האימון כלפי בת הזוג.
אין אמון – וזה משפיע וישפיע לכל אורך הדרך בעתיד.
האם יש מוצא ממצב קשה כזה כאשר בני הזוג מסכימים להמשיך הלאה?

עודד 11/08/2021 בשעה 16:39

בגידה היא קודם כל בעצמי, באמת הפנימית שלי, בערכים שלי, בצרכים שלי…
מי שלא ישר עם עצמו בוגד בעצמו… בגידה זו יותר משמעותית מכל בגידה
באדם (או מדינה, לא עלינו) אחר.
תחשבי על זה אילנה!

עידן 11/08/2021 בשעה 16:39

גם אני בתור אחד שהתנסה באובדן אימון בבת זוג בגלל מקרה דומה אך לא ממש
בגידה (אם לא ההיתי מגלה את זה מוקדם יותר זה היה מגיע לזה גם…) האמון הלך
ואיכשהו הצלחתי ("ו") להחזיק את הקשר עוד כמה חודשים שבהם החלטתי לתת אמון
מחדש, אז לשאלה שלפני כמה מכתבים אני חושב שיש סיכוי, למרות שלא עברתי מה
שעברת, פשוט שאלה אם אתה מוכן לתת בה אמון והיא באמת מתכוונת לזה שהיא לא
לעשה זאת שוב, ואם יש לך חשדות או שאם זה קרה כבר בעבר אין לך מה לעשות
אצל האישה הזאת

אילנה 11/08/2021 בשעה 16:40

תודה על תגובתכם.
הנרי – תודה לך על האיחולים אך אני כבר מצאתי את בן הזוג שלי והוא
שם עלי את הראש בהכי בטחון אפשרי
אני יכולה רק לאחל לכולם בדיוק את אותו הדבר.
עודד – אתה צודק ואתה לא יודע עד כמה אתה צודק אני אף פעם לא מצליחה
להבין איך אנשים חיים עם עצמם כשהם בוגדים.
עידן – צר לי על כך שחווית זאת על בשרך ואני בטוחה כי נמצאת אי שם
האחת בשבילך שראוייה לאמונך ולאהבתך.
תודה לכולכם על התגובות ואתם בהחלט מוזמנים להמשיך לכתוב לי ולהגיב,
לספר ולהתייעץ כאוות נפשכם

ירון 11/08/2021 בשעה 16:40

הי אילנה,
קראתי את המאמר שלך -'על בגידות והרהורים', ורציתי להגיד לך שאני מסכים,
ושאני לא מסכים.
את צודקת, בגידה זה מעשה שפל, וזה הדבר הפוגע ביותר שאפשר לעשות לבן אדם,
מה עוד שהוא אמור ליהיות מישהו שאתה מאד אוהב. אני מניח שכולנו תמימי דעים
בעניין הזה. אני רואה את עצמי כבחור מאד מאד ליברלי, ומאד מאד לא קנאי,
ולמרות זאת, כשאשתי יוצאת ללמוד עם חבר לכיתה אני מרגיש צביטה בלב ובכל
זאת מעולם לא העזתי לצייץ או להראות לה שזה מפריע לי, משום שאין שום רע
בללמוד עם חבר לכיתה. נכון? – נכון.
העניין הוא, שלא תמיד אין סיבות לבגידה, וה-"…למה?!… למה?!…." אנחנו
עושים את זה, היא לא בהכרח שאלה שאין לה תשובה. – וזה שזה לא מוצדק, זה כבר
מסיפור אחר.
רציתי לספר לך מעט על עצמי. אני נשוי באושר כ- 5 שנים, בן 31. דבר אחד מאד
מציק לי בחיי הנישואין שלי. הסקס. שלא תביני לא נכון, לא בגדתי באשתי, אך צריך
להוסיף למשפט הזה עוד מילה אחת: עדיין.
הסקס שלנו מעולם לא היה להיט. הוא לא רע, אך מבחינתי הוא מעולם לא היה להיט.
אלוהים העניש אותנו הזכרים, ובירך אותנו בתאווה ותשוקה שאין להן גבולות. כל מה
שאנחנו הגברים חושבים עליו זה סקס. אפשר להבין מהיכן זה נובע, אך המטרה שלי
כאן היא לא לנבור בספרי האבולוציה של דארוין. לנו אין ברירה כי יש לנו צרכים.
ואם אתן הנשים לא תבינו את הנקודה הזו קחו בחשבון שזה עלול לעלות לכולנו ביוקר.
אני אמנם מדבר בשם עצמי, אך ברור מי וכמה עומדים מאחוריי. החשבון הוא פשוט.
כמה שאני 'מקבל' יותר בבית, כך אני 'רגוע' יותר בחוץ. אני מאד אוהב את
אשתי. מאד. אני לא מפסיק להגיד לה את זה, לא מפסיק להפתיע אותה, לפנק אותה,
לקנות לה, לחזר אחריה והכי חשוב, לאהוב אותה. אני באמת ובתמים אוהב אותה,
ובכל ליבי, והמחשבה שאי פעם אני אעשה את הטעות הגורלית מחרידה ומצמררת אותי
בכל פעם מחדש. "אני כל כך נמשך אליה…" – אני חושב לעצמי, "… אני יודע את זה,
ויותר מכל מרגיש את בכל בוקר מחדש! אז למה לעזאזל אני כ"כ נמשך גם לנשים
אחרות??!!! -למה??"
– אז הנה התשובה: פעם אחת בשבוע לא מספיקה לי. (שלא לדבר על פחות מזה …)
כמה שאני מנסה, זה לא עוזר. "אני עייפה", "כואב לי הראש"… התירוצים רבים
ומגוונים הם, ולא פחות מגוחכים מ – "אני יכול להסביר…". – אז כן! אני
יכול להסביר! זו את שדחקת אותי לפינה, זו את שגרמת להורמונים שלי להשתולל,
זו את שלא רוצה אותי כמו שאני רוצה אותך.
המסר ברור. מי שלא תהיה שם בשביל הגבר שלה, שלא תתפלא אם פתאום היא תגלה
זוג תחתונים חדש, רק לא תבין איפה העטיפה והברכה.
שמעתי פעם שהאהבה היא המאמץ שמתאמץ גבר להסתפק באישה אחת. אז אין שום
סיבה שגם אתן לא תתאמצו קצת, גם אם 'לא בא' לכן, הרי בסופו של דבר, אתן נהנות
מזה בדיוק כמונו הגברים.
זהו. רציתי רק להשמיע משהו שאני לא בטוח שמשהי שמעה אותו עד עכשיו.
ואילנה, אם יש לך אי אילו רעיונות לפתרון המצוקה שלי (בדרכים מוסריות
כמובן… עדיין…) אני אשמח מאד לשמוע ממך
אם הארתי את עיניהן של מי מהנשים, אשרם וטוב לבני זוגן.

אילנה 11/08/2021 בשעה 16:41

ירון – ראשית אודה לך על התגובה ואכן אני בטוחה כי יש נשים היכולות ללמוד מכך המון.
והמשך רק אומר כי אני חושבת שהדרך היחידה לטפל בבעיה האישית שלך היא לדבר עם בת
זוגך, לספר לה איך אתה מרגיש – כמובן לעשות זאת בעדינות וברגישות ובשום אופן לא לגרום
לה להרגיש אשמה או לא בסדר – זה רק יכול להרוס, אתה יכול לנסות משהו כמו ' אני רוצה
לחדש יחד איתך' או בואי נרענן ונתרגש.
תעשה דברים מיוחדים,
קח אותה למקומות רומנטיים
ויש עוד שפע של ראיונות.
תסביר לה שתירוצים של כואב לי הראש, אני עייפה וכו' הם נחמדים אבל לא ניתן
להשתמש בהם יותר מידי זה עושה את הכל גרוע יותר.
תנסה ללמוד ממנה מה היא אוהבת ומה עושה לה טוב.
חשבת על זה שהיא אולי לא נהנית בכלל ולכן התירוצים? (בלי לפגוע – אבל יש נשים
שלא נהנות ממין)
ממכתבך הצלחתי להבין כמה אתה אוהב אותה וברור לי שאתה נמצא במצוקה ובהחלט אפשר להבין למה.
הדרך היחידה לפתור את זה ולהשאר נשוי באושר הוא לדבר איתה, לנסות לטפל בבעיה יחד
וכמה שצר לי להגיד את זה אם זה לא הולך אולי כדי לחפש כיוון אחר ולהיפרד עם כל
הקושי – אם אתה לא מאושר ולא טוב לך אולי זאת הדרך.
אני בכנות מקווה שזו לא הדרך אבל לעולם לא אמליץ על בגידה על מנת לפתור את הבעיה
לא רק שזה לא פותר אותה אלא שזה רק יהרוס את הקשר שלכם שאתה מצייר כל כך בורוד.
נשמע שזה קשר ששווה להלחם עליו, תלחם ותנצח
אני איתך

בלי שם 11/08/2021 בשעה 16:41

קראתי. מצדיקה. לדבר. לדבר. לדבר. אני לא יודעת עוד אם הוא בוגד או שפשוט
הוא התחיל להשתעמם. אבל זה שהוא לא שם בשבילי ובשביל שיפור הזוגיות זו גם
סוג של בגידה.
תעזוב, תגמור את היחסים ואז תלך לזיין, אל כשאתה בא לישון איתי בלילה.

אילנה 11/08/2021 בשעה 16:42

לבחורה בלי השם
אני איתך
לסיים מערכת יחסים אחת ורק אז ללכת לזיין אחר/ת
ואם הוא כל כך רוצה ללכת אז שילך……
יפית אני יכולה רק להשתתף בצערך אין ספק שהאמון נעלם לו יחד עם כל השאר
שהרי כל מערכת יחסים בריאה מתבססת על אמון מלא
כאשר האמון נעלם קשה לי לתת עצות.
אני יכולה להתיפייף ולומר לך ללכת לטיפול
אבל, למען האמת אני לא חושבת שהייתי בעצמי עושה זאת במקומך.
אין לי מושג בפרטים, כאמור, אך אני בטוחה שקל – זה לא!!!
אשמח לשמש לך משענת ואוזן קשבת בימים קשים אלו שאת עוברת
ואם לא אני אזי רצוי כי תמצאי מישהו אמין אחר לשפוך את ליבך.
אני בטוחה שאת זקוקה לכתף נאמנה.
בהצלחה
אשמח לשמוע על תרחישים והתקדמות.
ובוודאי על רגשות.
תודה ששיתפת אותנו.

יפית 11/08/2021 בשעה 16:41

לאילנה
אכן גם לי קרה המקרה,ולאחר 18 שנות נישאין הייתה לנו שיחה פתוחה,ונודע לי שהגבר
שאיתו אני חולקת את חיי,שקרן פתולוגי,בוגד.קיבלתי את השיחה בקלילות,אבל לאחר מכן לא
יכולתי להתקרב אליו
אני נמצאת עכשיו בפרשת דרכים
רוצה להפרד ממנו.חוסר האמון שיש לי עשיו הוא סןפי,לא יכולה להאמין יותר,שלא נדבר
על מגע פיזי,יש בי דחייה שלא תתואר
,משהוא בפנים נשבר
לכן רואה בגרושין פתרון לכאבי
לנשמה הפגועה

אילנה 11/08/2021 בשעה 16:42

שתהיה לכולם שנה נהדרת
שיום יום יהיה לכם חג
שתהיו מאושרים עד הגג.
שתדעו לתת
כל מה שאפשר
וגם לקבל עם משהו נשאר
אפשר לקחת מאדם את הכל
אבל לא את מה שהוא נתן.
תאהבו את עצמכם
תחייכו בכל יום
העולם יחייך אליכם חזרה.

אלמונית 11/08/2021 בשעה 16:42

היי
ואולי אני מהצד האחר אכתוב לכם. אני אשה נשואה הרבה שנים…הייתי עם גבר נשוי גם הוא..ועברנו חוויה מדהימה.
זה לא היה סטוץ…זה גם לא היה מכוון ..כך סתם באמצע החיים(ממש באמצע)מצאנו אהבה מהסרטים…אותו
ראש..אותו דיבור..אוהבים את אותם הדברים..אבל לכל אחד מאיתנו יש בית משפחה וילדים…ואנחנו נקרעים..
רציתי להגיד שלא תמיד זה מכוון..זה קורה..גם אם התחייבנו לחיות עם בן-זוג אחד אנחנו בשר ודם…עובדה
שזה קורה להרבה…
אנחנו אנשים מהשורה..כמו החבר/החברה שלך הסמוכים לעבודה..לא שונים מכלום..מבתים יפים וטובים..אף
אחד לא היה מאמין שאני או הוא…נעשה את זה…אבל אין דרך להחזיר את הגלגל אחורה..
ואנחנו היום נקרעים…איך אפשר להפסיק את זה כשכל כך אוהבים..מצד שני אנחנו לא רוצים לפגוע במשפחה..
אפילו ביעוץ מקצועי..נאמר לי…לחשוב על האושר שלי..כל השאר יסתדר….

מלאכית 11/08/2021 בשעה 16:42

את חמודה, אני אוהבת ת הסגנון שלך ואני מסכימה איתך

אורית 11/08/2021 בשעה 16:43

היי אילנה
אני בהחלט מסכימה עם הכתבה אבל את יודעת לפעמים קוראים דברים שהם חזקים מאיתנו.
אני הכרתי גבר נשוי ובאמת לא חיפשתי את זה מראש.
במשך תקופה מאוד ארוכה לא היה לי אף אחד.ופתאום הכרתי אותו
אני מרגישה ממש טוב איתו,ויחד עם זאת כשהוא לא אתי כמובן שזה מציק.
אני יודעת שהוא לא ייפרק את המסגרת כמו הרבה את יודעת.
אבל המעט שיש לי כרגע מישהו שאותו אני אוהבת ,מישהו שעליו אני חושבת
בכל זאת מישהו זמני.
בתקוה שאמצא את הקבוע…

מייק 11/08/2021 בשעה 16:43

היי אילנה
אם אשתי בגדה בי בזמן ביוץ ללא אמצעי מניעה וגם שיקרה לי במצח נחושה עד שהבאתי הוכחה ואין לנו ילדים
אבל יש אהבה לפחות מצידי מה דעתך יש צ'אנס לחיים מאושרים או שנגזר עליי להיות פרנואיד..
עצוב לי

החושד 11/08/2021 בשעה 16:43

היי אילנה
אולי תוכלי לעזור איך יודעים שבת הזוג בוגדת? יש סימנים?
יש רמזים?
איך אדע אני חושד אבל לא בטוח

אלון 11/08/2021 בשעה 16:43

היי אילנה
16 אז אני לא נשוי עדין אבל החברה שלי בגדה בי היא בת
25 והבחור שהיא יצא איתו הוא בן
היא גילתה לי שהיא יצא איתו והם יתנשקו עם הם שכבו אני לא יודע אבל איך שאני מעיר אותה היא לא שכבה אייתו
הבעייה שלי היא כזאת אני נורא אוהב אותה וקשה לי להבין את המניע שלה לצאת עם בחור כו גדול
היא סיפרה לי שהיא יצא איתו כי רבנו הרבה באותה תקופה ועבדתי הרבה בסופי שבוע ולא ראיתי אותה לכן היא בגדה.
אני נמצא בדכאון גדול אני לא מצליח ללמוד לישון אפילו אני לא אוכל היא גם באוצו מצב שלי.
היא גם אוהבת אותי אז איך היא בגדה בי?????
בנוסף אני רוצה להמשיך להיות איתה למרות מה שקרה היא לא רוצנ כי קשה להסתכל לי בעענים אחרי מה שהיא
עשתה לי מה את מציע לי לעזוב אותה????
אני נורא יודה לך עם תעזרי לי כי אין לי עם מי להתייעץ.
תודה לך מראש אני מקווה שתעזרי לי בהקדם האפרי כי אני לא יכול יותר

אנונימי 11/08/2021 בשעה 16:44

שלום אילנה ושלום לכולם.
אתם מדברים על בגידת נשים.
אצלי המצב יותר חמור מכך. והנה הסיפור בקצרה
אישתי חלתה בסרטן השד לפני כחצי שנה . ואז מתוך הפחד והרשה להרגיש נקיה וישרה עם אלוהים היא החליטה
.לספר לי על בחור שהיא בגדה איתו במשך כשנה לפני כשנתיים.
וזה בחור שבתחילת ההיכרות של אישתי עם הבחור הייתה הרגשה שאישתי מתלהבת ממנו בצורה יוצאת דופן מהרגיל.
הם היו ביחד באותו מקום עבודה . והיא הבטיחה לי לפני שנים כי היא תפסיק את הקשר עם הבחור.
וטענה שזה לא יפה מצידי להגיד לה עם כן ועם מי לא להיות בקשר מה שהתברר אחר כך שתדקתי.
אז היום אנחנו מנסים לשקם את היחסים ואני מאד פגוע וגם אבדתי את האימון בא כאישה.
ובנוסף אני צריך לתמוך באישתי במחלת הסרטן.
אלוהים יודע מה יהיה כאשר היא תבריא וכבר לא יהיה האפקט של הרחמים כפי שהיום.
אז אודה לכם כולכם ואת אילנה באים תגיבו על הבעיה שלי . והאם ישנו סיכוי שאני באמת יסלח.
רק להזכיר שאני גם יצא לי לפני שנים מתוך סקרנות לשכב עם אישה אחרת בתשלום מתוך סקרנות.
לעומת אישתי שממש התאהבה בבחור עם הרומן. וזה בא לידיי ביטוי במכתבים והשירים שהיא כתבה באותה תקופה.
לעומתה אישתי שהיא ט7וענת שזה היה סתם סקרנות.
ולאחר פעם אחת שהם שכבו היא החליטה שהיא מפסיקה.
ובדז היא משקרת כי נראה לי שהבחור הפסיק את הרומן. אישתי גם העזה לידד אותי עם הבחור וגם לקחה אותי לחתונתו.
לשאלתי למה היא עשתה כך. היא טוענת בכדי להראות לו כי יש לה בעל אוהב.
ושאני אראה שהבחור לא מפלצת.
אז אחכה ממכם לתגובה.
שלכם

טלילה 11/08/2021 בשעה 16:44

היי
קראתי את מה שכתבת למעלה ומסכימה עם כל מילה. אני מהצד של הנבגדת ושנים ממש טמנתי את הראש בחול, עד שהכל התפוצץ לי בפנים. עכשיו אני אחרי, גרושה ומנסה לשקם את חיי אבל הטעם של הבגידה, העלבון והכעס לא נעלמו , להיפך לעיתים זה קשה מנשוא. (אצלי הבגידה כפולה כי זה נעשה עם חברה שלי הא הא הא..)
מה לעשות כדי לרדת מהקטע של הכעס, נקמה ושנאה?

אורי 11/08/2021 בשעה 16:44

אילנית שלום
חורה לי מאוד בכתבה שלך האצבע המאשימה כלפי הגברים ואני מצטטת " בגידה בנשים הם מצד הגברים ואני יכולה לספור בערך על אצבע
.אחת, אולי שתיים את הנשים ששמעתי שבוגדות בגברים שלה"
אילנית כדי לבגוד צריך את שני הצדדים בדיוק כמו שאין עליות יותר מירדות נשים בוגדות בדיוק כמו הגברים באותה מידה.
הגברים נפגעים ופגעים יותר מהנשים מה לעשות תספרי את התגובות שקבלת ותראי כמה פגעים הגברים, וכמה כוח נמצא בידי הנשים אם הבית ימשך להתקיים או לא.

אנונימי מהצפון 11/08/2021 בשעה 16:45

שלום
אני מעדיף להישאר אנונימי,
רציתי לשאול כיצד ניתן לזהות את הכתובת שעל הקיר.
לי אישית יש בעיה אני מרגיש שמשהו לא בסדר בחיי הנישואין שלי אני ואשתי מרבים לריב ובמריבות נזרקות מלים על פרידה וגירושין.
קצת רקע אני ואישתי עובדים בתחום המחשבים כהקריירה אצלה מאד מודגשת וחשובה כתוצאה מקח היא משקיעה שעות רבות במשרד ומגיעה הביתה בשעות מאוחרות בשאר הזמן המועט שנשאר היא לומדת לתואר שני ומשתתפת בחוג אירובי – שייפ
בזמן האחרון או לייתר דיוק נוצרו אצלי ספקות לגבי מערכת הנישואין שלנו אני מרגיש חוסר התעניינות שיכול לנבוע מעייפות או מסיבות אחרות שאותן אני לא יודע
שאלתי היא-
כיצד אוכל לברר אם אשתי בוגדת בי

שולי 11/08/2021 בשעה 16:45

אני לא בגדתי בבעלי אף פעם ואני לא יודעת אם נבגדתי , אבל מה שכן אני יודעת שאני לא אסלח על בגידה.
השאלה היא איך בת הזוג שהיא תמיד האחרונה לדעת יודעת בסופו של דבר על הבגידה?

סיפורים ומדריכים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

יעוץ בזוגיות?

19 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

יעוץ בזוגיות?
על החושים, האהבה והזוגיות

על החושים, האהבה והזוגיות

16 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

על החושים, האהבה והזוגיות
ליזיסטרטה

ליזיסטרטה

21 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

ליזיסטרטה
הדרך אל האושר

הדרך אל האושר

20 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

הדרך אל האושר
סיפור אישי לקהל הגייז

סיפור אישי לקהל הגייז

21 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

סיפור אישי לקהל הגייז
להתאהב ולא להתאכזב

להתאהב ולא להתאכזב

17 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…

להתאהב ולא להתאכזב