חופשה בלתי נשכחת

נכתב במדור סיפורי סקס

402 צפיות | 0 תגובות

פרק א'
——
ערב. מוסיקה חרישית מתנגנת מהרדיו, כבר סיימתי לקרא את העתון. מזפזפת בין ערוצי הטלויזיה. אין דבר שמושך את ענייני. מכבה.
פותחת המחשב, ובלחיצה אחת נכנסת לאחד הצ'אטים הגדולים. מחפשת ברשימת החדרים. מוצאת חדר סימפטי לבני גילי. בפירוש כתוב חדר חמישים פלוס. יופי. נעביר ערב שקט בקישקושים וירטואלים ונלך לישון מוקדם.

בוהה במסך. בליל שיחות, שורות רצות על המסך ואיני מצליחה לקלוט מי מדבר עם מי? מי עונה למי? אין נושא משותף, ערבוביה רועשת משהו.
לפתע חלון קופץ מול פני. מישהו פונה אלי ב 'פרטי'. שואל אם אפשר להפריע לי. מה להפריע? במה להפריע? עונה לו בנימוס ומציעה עזרתי.
הוא מתחיל לספר לי שהוא גבר צעיר בן 23. סטודנט למשפטים, טוען שהוא אדם נאה, מחוזר ביותר אבל אינו מגלה עניין בבנות גילו. וכבר התנסה ברומן קצרצר עם אשה בת 52 שהופסק באחת על ידה רק בגלל היותה נשואה ובגלל שהתאהב בה עד מעל ראשו הבלתי מנוסה.
מאד רוצה בקשר עם אשה מבוגרת. מעדיף אשה פנויה, רוצה בקשר עמוק שאינו מושתת אך ורק על סקס וריגושים.
כל זמן כתיבתו לא עניתי. אבל אז המתין. ושולח (?) ועוד (?) הבנתי שאני אמורה להגיב למונולוג. כתבתי לו, אמנם אני אשה פנויה בת 55 אך אין לי נטיות לקשר עם צעירים. ואתה כל כך צעיר, אפילו צעיר מילדיי. מכבדת את רצונך לקשר עם מבוגרות אך לא תודה.
כתב לי: רגע. אל תברחי. אז בואי רק נשוחח. כל כך רוצה לשוחח.
היה נחמד לשוחח איתו. למרות גילו הצעיר, האיש היה משכיל, נעים שיחה, ומרתק. בעל הומור מיוחד שגרם לי לפרצי צחוק רועמים.
שאל אם אפשר יהיה לשוחח שוב מחר. עניתי שאשמח לשיחה. למה לא?
אמר שצ'אטים רועשים מדי עבורו. האם אפשר לשוחח במסנג'ר? איי סי קיו? אוקיי. ביקשתי את נתוניו והבטחתי שמחר אחברו למסנגר שלי.
למחרת בשעות הערב, פתחתי מחשבי והתחברתי למסנגר. ממתינה לו. בלי ציפיות מיוחדות. ואכן, לא עובר זמן רב וחלון מודיעני שהוא התחבר.
כמעט באותו רגע שולח לי הודעה. נהנתי אתמול ביותר משיחתנו. את משרה נינוחות ורוגע.
שוחחנו ארוכות, עד שחשתי עייפות ורצון להכנס למיטתי. שאל מה עם מחר? אמרתי לו שאהיה עסוקה מאד אולי בסוף שבוע נוכל לדבר. שאל אם אפשר לטלפן אלי. מבטיח לא להפריע. רק לשוחח מעט. אין לי מושג למה. רשמתי לו מספר הנייד שלי. כל זמן שיחותי איתו תמיד שמרתי על המרחק של אשה שיכולה להיות אמו.
למחרת הייתי כל כך עסוקה שאפילו לא נענתי לטלפונים. שישאירו הודעות. כשאתפנה אענה. עבר עוד יום. בשעת ערב אחרי אמבט מרגיע, התישבתי לי עם כוסית יין, במרפסת ביתי להנות מבריזת הערב הקלילה.
לקחתי את הטלפון ובדקתי את ההודעות הרבות שהושארו. ביניהן שתי הודעותיו. העלו בי חיוך. בראשונה רק יידע אותי שהתקשר והשאיר מספר טלפון. ובשניה חיבר מספר שורות חרוזות מתובלות בהומור המיוחד שלו. כל כך חמוד. לא יכולתי להשאירו ללא מענה. התקשרתי.

לאחר מספר צילצולים עמדתי להניח את הטלפון על מקומו, אך לפתע הוא הרים. איזה קול חמוד היה לו. קול נעים, מלטף, לא חד וצורם כמו של גברים בגילו. יכולתי לשמוע את החיוך שעל פניו כשזיהה אותי.
שוחחנו. סיפר לי מה עובר עליו, עם משפחתו, עם עבודת הלילה שלו, עם ההתמודדות הקשה בלימודיו, על חבריו וחברותיו. ריתק אותי הנער הזה.
חשתי אהדה חמה אליו ורצון לחבקו חיבוק אמהי.
לפני סיום השיחה אמר שמאד רוצה לפגוש בי. מבטיח שרק נפגש. נשתה קפה, נשוחח. אמר שמכבד את רצוני ומבין שאין לי כל משיכה לנערים בגילו. אבל חש שרוצה הוא לשוחח כשהוא מביט אל עיני.
פטרתי את עצמי בהערה אגבית: אולי בהזדמנות. במילא אני בתקופה מאד עסוקה ולא אוכל בזמן הקרוב להתפנות לפגישות.
חלפו הימים. רונן התקשר כל יום. ניהלנו שיחות. השיחות החלו להתקצר. הוא כבר לא מתקשר כל יום. אט אט היו שבועות שלא היה מתקשר.
ואני מעולם לא יזמתי שיחות אליו.

חופשה בצימר – פרק ב'
——————–
סיימנו את הפרוייקט הגדול. חשתי תשושה, חסרת חיים, ידעתי. זה הזמן לצאת לחופשה.
שקלתי האם כדאי לצאת לחופשה במלון מפואר, ולקבל את כל הפינוקים, ושישרתו אותי. אבל אז נזכרתי שיהיה עלי לטרוח להתלבש בקפידה כל יום, להתאפר כל יום ולטרוח על כל הוצאת האף מהחדר.
לא. אני זקוקה למנוחה מנוחת הגוף ובעיקר מנוחת הנפש. חיפשתי באינטרנט ומצאתי באזור הגליל המערבי מקום נחמד עם צימרים חמודים.
בקתות עץ בסגנון שוויצרי מקסים, ועם נוף אל כל הגליל הירוק .
טילפנתי, קבעתי תאריך והזמנתי.

עמסתי על מכוניתי הקטנה את כל הציוד שנראה לי חיוני לחופשה שכזו. עיקר הציוד כלל ספרים, תשבצים, וקלטות וידאו עם סרטים שתמיד רציתי לראות. ודיסקים של מוזיקה שאני אוהבת. בצהרים התחלתי את המסע צפונה. כבר במבואותיה הדרומיים של חיפה הרגשת החופש החלה לחלחל לתוך גופי. עצרתי בקניון שבלב המפרץ וקניתי שם מספר מצרכי מזון, שני בקבוקי יין טוב, מספר בקבוקי בירה, ופירות.

הגעתי לישוב מעט לפני שקיעה. ישוב כפרי שליו, נוף מהמם ואויר צלול.
בעלת הצימרים קיבלה אותי בחמימות ובמאור פנים, ליוותה אותי לצימר שהוזמן והלכה לה.
בחוץ החל להחשיך. ובפנים היתה אוירה רומנטית משהו. כל שרציתי הוא למלא לי את הג'אקוזי במים מבעבעים לאחוז בידי כוסית יין ולתת לגופי ולנפשי חופש ורוגע. לפתע צץ לי רעיון. סומק עלה בלחיי כשחשבתי עליו. והתפלאתי על התעוזה שלפתע אחזה בי. ואז במהירות כדי שלא אתחרט טילפנתי לעלם החמודות. הוא היה מופתע ושמח לשמוע את קולי. סיפרתי לו שאני נמצאת בחופשה בצימר לגמרי לבדי. שאל מבויש אם יוכל להצטרף. עניתי שאני בהחלט מזמינה אותו.

בינתיים פרקתי מכוניתי מכל הציוד. בדקתי את תכולת ארונות הצימר, בדקתי את חדר השינה המפתה עם המיטה הזוגית הענקית ואפיריון מעליו המעניק אוירה אירוטית מסתורית כמו בסיפורי אלף לילה ולילה.
הדלקתי מספר נרות ריחניים ופיזרתי במספר מקומות בצימר. או אז לקחתי איתי למקלחת בקבוק יין עם כוסית ודלי קטן לקוביות קרח.
והתחלתי למלא את הג'אקוזי במים. טיפטפתי לתוכם מספר טיפות שמן ארומטי עם ריח מטריף. גם במקלחת כיביתי אורות והנחתי מספר נרות ריחניים.
התפשטתי ונכנסתי לג'אקוזי והתחלתי להנות מהרגשת הרוגע שאט אט פשט בגופי. לפתע עלה במוחי רעיון כשהבטתי על זרמי המים החזקים והמבעבעים. הגברתי את עוצמת זרם המים וגם את עוצמת הביעבוע, התקרבתי אל פתחי הצינורות וכיוונתי כך שהזרם יגיע ישירות אל הדגדגן שלי. חשתי איך החום עולה בגופי איך שריריי נדרכים ותוך פחות מדקה צרחתי והטלטלתי לאחת האורגזמות הגדולות בחיי. לא משתי מפתחי הצינורות ולא החלשתי את עוצמתם ולראשונה בחיי חוויתי שרשרת של לפחות 5 אורגזמות כשכל אחת חזקה מקודמתה. הייתי על סף עלפון. דמי הלם ברקותי, וליבי השתולל בקצב פראי. רק אז זזתי והחלשתי את עוצמת הזרם. הרגשתי איך גופי מתרפה ונשימותי חוזרות אט אט לסידרן. עטפתי גופי בחלוק המשי, וכך כשדבר אין מתחתיו, יצאתי עם כוסית היין לשבת על המרפסת. פתחתי ריאותי לאויר הצלול, כשמסביב קירקור צפרדעים וצירצור צרצרים. וירח מלא תלוי מעל. אוי איזו חופשה זו הולכת להיות.

כבר חשבתי להכנס למיטה ולהתפרקד עם סרט בטלויזיה כשהסלולרי שלי צילצל. לרגע לא זכרתי היכן הנחתיו. מצאתי. והנה מזהה את קולו החם והוא מבקש שאכוונו לצימר כי הוא כבר בפתח הישוב.

הרגשתי איך ברכיי פקות, שמץ היסוס עלה במחשבתי, האמנם אני נוהגת נכון? אבל הלחלוחית שהחלה להזדחל מבין ירכיי הטילה את כובדה וההחלטה נפלה. העברתי לו הוראות הכוונה, מיהרתי להדליק נרות ריחניים מסביב וכיביתי את האורות. הוצאתי מהמקרר בקבוק יין וכוסיות, מעט דברי כיבוד, הנחתי קלטת עם מוסיקה חושנית שקטה, והתזתי מספר טיפות משמן המאסק הידוע בהשפעתו הקטלנית על הגברים.
שיפשפתי רכות את פנים ירכי בטיפת שמן ונגעתי בקצות אצבעותי המרוחות בשמן הידוע לשימצה בקצה דגדגני.
או אז התישבתי לי על המרפסת להמתין לנער.

אתאר מעט את עצמי
אמנם אני כבר בת 55 אך תמיד הקפדתי על מראי ובריאותי, אני נוהגת שלוש פעמים בשבוע לפקוד את חדר הכושר, וכל ערב צועדת מרחק 5 ק"מ בחורף ובקיץ. אמנם קומתי אינה גבוהה אבל אין גרם מיותר במשקלי.
למרות שלושת הלידות בטני שטוחה ובלי קמטים וכתמים עקב עיסוי תמידי במשך השנים בעזרת מישחות המגמישות את עורי. גם בפניי אין קמטים וצווארי אינו מסגיר את גילי. שדיי למרות שנים ארוכות של הנקה עדיין זקופות ומלאות, ופטמותי זקורות. חזה בינוני. בקיץ לא פעם אני נוהגת ללבוש גופיות טריקו ללא חזיה, וחשה בגאווה במבטי הגברים.
גם עור ירכיי חלק וללא הצטברות צלוליטיס. רק לפני שנה פסק מחזורי בעוד שאצל חברותי המחזור פסק לפני היותן בנות חמישים. ולא סבלתי מתופעות הלוואי של גיל המעבר.
עיניי גדולות מלוכסנות מעט, בצבע ירוק כהה, ושערי בהיר ספק חום ספק בלונדיני. אני מקפידה לצבעו בצבע הטבעי שלי. רק כדי לכסות את הלבנות המבצבצות. יש לי אף קטן הנוטה מעט מעלה המטעה את מי שלא מכיר אותי ונותן הרגשה שאני סנובית. ושפתיים מלאות רכות.
אני יודעת שאני מקרינה חושניות מטריפה סביבי. ונהנית לראות זאת בעיני הגברים הסובבים אותי.
התגרשתי מבעלי לפני כחמש שנים, ומאז לא הרגשתי צורך בקירבתו של גבר. למרות מחזריי ונסיונות מעבידיי להתקרב, גם חברותי מצאו דרכים משונות לשדכני ולהפגישני עם גברים. אך תחושת החופשה והחירות ערבה לטעמי, הילדים גדלו ובנו משפחות, וסוף סוף אני לעצמי. לא חשתי שברצוני לקלקל זאת.

הפגישה והחוויה – פרק ג'
———————–
אני כבר שומעת טירטור מנוע של אופנוע ולאחריו רואה אותו רכוב על האופנוע, מוסתר בתוך קסדה. אין לי מושג איך הוא נראה. ורעד התרגשות עובר בגופי. עוצר את אופנועו, ובהנפת רגל נעמד לצידו, כשהוא מסיר את הקסדה ומתוך האפלולית נגלה לעיניי עלם יפהפה, בהיר עיניים, שיער ראשו בצבע הדבש, לחייו סמוקות ושפתיו מתוקות אדמומיות ולחות.
חיוך ביישני על פניו, גופו חסון ושרירי. ממש תאווה לעיניים.
בחיוך ביישני הזמנתיו ושאלתי היכן נוח יותר במרפסת? או שמעדיף להכנס? אך הוא ענה שהוא מת על האויר הצלול ועל קרקורי הצפרדעים והתישב לצידי על ספת הנדנדה. כשהוא מעביר עיניו על פני ועל גופי. הסמקתי קלות. הייתי עדיין בחלוק המשי כשמתחתיו ערומה לחלוטין. ביקשתי שירגיש נוח. חלץ נעליו, וגרביו, הוריד חולצתו ותלה אותה בקפידה על מסעד הכסא לידינו ונותר במכנסיו ובגופיתו.
עורו שזוף שרירי זרועותיו תפוחים וחזהו שרירי גם הוא, מעט שיער קישט את אמצע חזהו. חשתי פירפורים בתחתית בטני.

לפתע קם ושאל למקום השירותים. ליוויתי אותו ובינתיים הוצאתי פירות ועוגה מהמקרר וערכתי את השולחן במרפסת. חשיכה גמורה מסביב. האורות היחידים מהנרות שפיזרתי ברחבי המרפסת וברחבי הצימר.
מזוית המרפסת לא נראו בתי הישוב.
הוא חזר. ראיתי שהסיר מכנסיו ונותר בתחתוני הבוקסר שלו ובגופיה המתוחה על חזו השרירי.
נשכב פרקדן על ספת הנדנדה, ונגס באפרסק עסיסי שנטף על סנטרו.
אור הנרות ריצדו מבעד לעיניו היפות. ואז התרומם, הרים את בקבוק היין מתוך הדלי המלא בקוביות קרח ומזג לכוסיות והגיש לי בחיוך ממיס לבב.
כשהתכופפתי להניח את הכוסית על השולחן ניפתח מעט החלוק וחשף שד תפוח. הניח הבחור גם הוא את הכוסית ואט אט התקרב בידו. אל צוארי, ועם אצבעו ליטף את סנטרי, אט ירדה ידו אל פתח חלוקי והנה שדי חפונה בידו. הרגשתי את פטמותי מזדקרות למגעו וחמימות בחלציי.
נצמדתי אליו כדי להקל עליו. חשתי את אצבעותיו משחקות בפטמותי ולוחצות קלות. פתחתי את חגורת החלוק וכל גופי העירום נגלה לפניו.
קירב ראשו, תפש בשפתיו את פטמתי והחל לינוק. כתינוק ינק את שדיי ביניקות עמוקות וארוכות שהביאו רטט אדיר בגופי. במבט צדדי ראיתי שתחתוניו תפחו למימדים גדולים. ראיתי את מבט התשוקה בעיניו ולשונו ליחלחה את שפתיו. עצר לרגע. ואז קרבתי את שפתיי לשפתיו ונשקתיו.
בתחילה קלות אך הוא כולו משתוקק ותאוותו ניכרת היטב העמיק נשיקתו ולשונו היטיבה לעשות מעשה כשפים בפי. חשתי את חום ידיו על שדיי.
קצת חשתי חוסר נוחות שאני עירומה בחוץ כשאנחנו בצד המואר מאור נרות בעוד מסביבנו חשוך. אך לא רציתי להפריע לרגע הקסום הזה.
ואז לקח רונן, כך הציג עצמו, את כוסית היין. השכיבני על ספת הנדנדה, והחל לטפטף מהיין על שדיי, משם על בטני ולקורקבן והחל ללקק בלשונו החמה את היין. מזמן לא חשתי איך תאוותי מתעוררת בעוצמה שכזו.
כמהתי אליו. ידעתי גם שהוא לא יוכל להתאפק זמן רב. אך לא רציתי שזה יגמר. ואז במפתיע, כרע ירון על ברכיו ובעדינות פישק רגליי. לשונו החמימה החלה לרדת מקורקבני אל ירכיי, נגש קלות את פנים ירכיי לשונו סובבת סביב שפתיי התחתונות והנה כבר אני חשה בלשונו המתחדדת ונדחפת פנימה לתוך הנרתיק שלי. ידיו אוחזות בישבני ודוחפות אותי אל פניו. כדי שלשונו תחדור עמוק יותר פנימה. המתכרתי לי לתחושות השונות שעלו בי והעלו בי נשכחות. כל כך רציתי אותו בתוכי, לחוש את איבר מינו התפוח, אך הוא מצא את דגדגני ובלשונו ליקק מסביבו ונוקש על קצהו, ובאחת מצמיד את שפתותיו ומתחיל לינוק אותו. יניקות ארוכות המטריפות את דעתי. חשתי איך האורגזמה מתחילה לעלות ולהגיע וידעתי שעוד רגע אאבד שליטה לחלוטין. והוא לסירוגין מלקק ונוקש על דגדגני ויונק ביניקות ארוכות וחזקות, כשהוא מגביר את הקצב. והנה זה בא. ובצעקה רמה כשגופי רועד ומתפתל הגעתי לשיאה של אורגזמה חזקה, אני חשה איך מיציי מושפרצים מתוכי על פניו ופיו אך הוא אינו פוסק מלינוק דגדגני גם כשפיו מלא בנוזליי ממשיך הוא וממשיך ואני עוד לא נרגעתי מעוצמתה של האורגזמה ועדיין התכווצויותיה בעיצומן כאשר אני חשה עוד אחת עומדת להגיע, הנה עוד רגע שוב אאבד שליטה. אך בדיוק אז חשתי איך פיו ניתק מדגדגני, ידו האחת המשיכה ללטף ואצבעו נדחפה למעמקי הפות, כשבידו השניה הוריד את תחתוניו וחשף אבר מין ענקי יפהפה שבאבחה אחת חדר לתוכי, מילא את כולי חשתי את רעד גופו והולם לבבו ותוך שאני מגיעה לשיאה של אורגזמה שניה שמעתי את גניחתו הרמה וחשתי את זירמתו מותזת בעוצמה אל תוכי. במספר מתזים עזים רוקן את עצמו. להפתעתי, לא הוציא עצמו מתוכי. נותר לשכב מעלי כשאברו מתחיל להתרכך בתוך פותי, ושפתיו מחפשות את שפתי, נשימותיו מנסות אט אט לחזור לסידרן. ואז באה ההפתעה. עברו אולי שתי דקות כאשר לפתע חשתי את אבר מינו שוב מתנפח וממלא אותי עד תום ממש כמיקודם. והוא החל לנוע ולנוע בקצב עולה וגובר, כשעצם חיקו משפשפת את דגדגני המגורה, והנה אני חשה שאני שוב מגיעה לשיא, ובעוד אנחנו נעים בקצב מטורף הגענו שנינו יחד לגמירה אדירה.
חשתי מסוחררת. עוד רגע אני מאבדת הכרתי ומתעלפת, נשכב הוא לצידי גם הוא נראה סחוט כולו. וכך נרדמנו כנראה כי התעוררתי כשחשתי בצינת הלילה על עורי החשוף ואת טל השחר מרטיב בשרי.
גם הוא התעורר. עם חיוך מלאכי, קם ושם על כתפיי את חלוקי שצנח לרצפה. נכנסנו לחדר. כשראשינו סחרחר. ניגשתי לג'אקוזי והתחלתי למלא אותו. חשתי שגופי זקוק להרגעה ולעיסוי.
רונן בינתיים מילא את הקומקום במים והחל להכין את ספלי הקפה. לקחנו את ספלי הקפה והטבלנו את גופינו הדואב במים החמים והנעימים ונתנו לזרמי המים והבועות לעסות את עורינו. עצמתי עיניי ונתתי לתחושות העונג לעלות ולהתפשט. ואז לפתע אני חשה את ידיו על שדי, כיוון בעדינות את ישבני אל פיתחו של אחד מזרמי המים החזקים ולחץ על הכפתור לעוצמה מירבית. פסק את רגליי והתישב מולי קרוב קרוב עד אשר חשתי את איבר מינו הזקור חודר לתוכי. זרם המים החזק מתחת לאשכיו ומתחת לישבני. נצמד אלי וכך ללא תנועה נתנו למים לעשות עבורינו את העבודה. זה היה אדיר. שנינו הופתענו כמה מהר הגיעה אורגזמה משותפת מבלי שננוע. רק מכוחם של זרמי המים והבועות. זמן ארוך עוד חשתי במעמקי רחמי את התכווצויות העונג.
התנגבנו ותשושים הזדחלנו למיטה על סדיני המשי הרכים ובאחת נרדמנו חבוקים אחד בזרועות השני.
התעוררתי לאחר שעות כשקרני השמש האחרונות מפזזות על קירות הצימר. ישנתי יום שלם. אך רונן לא היה כבר. רק פרח ופתק קטן על שולחן האיפור לימד אותי שזה לא היה חלום.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

עולמם של כוכבות פורנו: מבט מבפנים על חייהם והקריירה של כוכבי קולנוע למבוגרים

סיפורי סקס

עולמם של כוכבות פורנו: מבט מבפנים על חייהם והקריירה של כוכבי קולנוע למבוגרים

4 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

פורנוגרפיה הייתה חלק מהתרבות האנושית במשך מאות שנים, עם עדויות לאמנות וספרות ארוטית שראשיתה בתרבויות עתיקות. עם זאת, עם הופעת הטכנולוגיה, תעשיית הסרטים למבוגרים התרחבה באופן משמעותי בעשורים האחרונים, ויצרה…

בהיותה אחת האנציקלופדיות המקוונות הפופולריות והנפוצות ביותר, ויקיפדיה מחזיקה כמות עצומה של מידע על מגוון רחב של נושאים. עם זאת, בכל הנוגע למין ובריאות מינית, ויקיפדיה ספגה ביקורת על היעדר מידע יסודי ומדויק. כפלטפורמה פתוחה, ויקיפדיה מסתמכת על תוכן שנוצר על ידי משתמשים, מה שהופך אותה לפגיעה למידע שגוי ולהטיות. לכן, חיוני לספק טיפים מדויקים ומקיפים למין עבור ויקיפדיה כדי להבטיח שלקוראים תהיה גישה למידע עובדתי ומועיל.

סיפורי סקס

בהיותה אחת האנציקלופדיות המקוונות הפופולריות והנפוצות ביותר, ויקיפדיה מחזיקה כמות עצומה של מידע על מגוון רחב של נושאים. עם זאת, בכל הנוגע למין ובריאות מינית, ויקיפדיה ספגה ביקורת על היעדר מידע יסודי ומדויק. כפלטפורמה פתוחה, ויקיפדיה מסתמכת על תוכן שנוצר על ידי משתמשים, מה שהופך אותה לפגיעה למידע שגוי ולהטיות. לכן, חיוני לספק טיפים מדויקים ומקיפים למין עבור ויקיפדיה כדי להבטיח שלקוראים תהיה גישה למידע עובדתי ומועיל.

5 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

1. היו מכילים ומגוונים כשזה מגיע למין, חשוב לזכור שהחוויות וההעדפות של כל אחד שונות. ככזה, חיוני להיות כוללני ומגוון בעת יצירה או עריכה של ערכים בוויקיפדיה. הימנעו משימוש בשפה…

סווינגרס: לחקור את עולם מערכות היחסים הפתוחות והלא-מונוגמיה בהסכמה

סיפורי סקס

סווינגרס: לחקור את עולם מערכות היחסים הפתוחות והלא-מונוגמיה בהסכמה

9 צפיות | 0 תגובות | 2 לייקים

סווינגינג, הידוע גם בשם אורח החיים המתנדנד או אורח החיים, הוא סוג של לא מונוגמיה בהסכמה שבה זוגות מחויבים עוסקים בפעילות מינית עם אנשים אחרים מחוץ למערכת היחסים שלהם. לעתים…

חשיפת הסודות לחוויה מינית מספקת ומהנה: 10 טיפים של מומחים לסקס טוב יותר

סיפורי סקס

חשיפת הסודות לחוויה מינית מספקת ומהנה: 10 טיפים של מומחים לסקס טוב יותר

8 צפיות | 0 תגובות | 2 לייקים

סקס, אחד המעשים הראשוניים והמענגים ביותר הידועים לאדם, הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה האנושית. עם זאת, זהו נושא כי הוא לעתים קרובות אפוף סודיות טאבו, המוביל חוסר ידע ותקשורת פתוחה…

אמנות העיסוי הארוטי: מסע חושני של הנאה

סיפורי סקס

אמנות העיסוי הארוטי: מסע חושני של הנאה

9 צפיות | 0 תגובות | 2 לייקים

בעולם המהיר של היום, מתח ומתח הפכו לחלק בלתי נמנע מחיינו. כתוצאה מכך, אנשים רבים פונים לצורות שונות של טיפול כדי להירגע ולמצוא נחמה. צורה אחת כזו של טיפול שצברה…

להלל את העיר התוססת של תל אביב: מקלט של תרבות, מטבח וים

סיפורי סקס

להלל את העיר התוססת של תל אביב: מקלט של תרבות, מטבח וים

13 צפיות | 0 תגובות | 2 לייקים

ממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, תל אביב היא עיר פועמת אנרגיה וחיים. ידועה באווירה הקוסמופוליטית שלה, חופים יפים, היסטוריה עשירה, ומטבח מענג, תל אביב הפכה ליעד תיירות פופולרי…