הקדמה על BDSM

נכתב במדור מדריכי סקס

211 צפיות | 0 תגובות

ה-BDSM מה הוא?

אני אנסה להסביר כאן את נושא ה-BDSM כפי שאני מכירה אותו כבר שנים.
אני אתחיל מהמפרט הטכני:
B- Bondage – (בונדג") קשירות
D- Dominant – (דומיננט) שליטה
S- Sado – (סאדיזם) הנאה מגרימת כאב
M- Mazo – (מזוכיזם)הנאה מהכאב.

אני אחזור לזה בהמשך ואפרט וגם אנסה להסביר כל מונח ומהיכן הוא נובע. לפני זה אני אציין כי נושא ה-BDSM הוא נושא מאוד קל להבנה מצד אחד ומצד שני הוא נושא מאוד מורכב ומסובך. כולנו חיים לפחות שניים עד שלושה מהמושגים הנ"ל בחיי היום-יום. כולנו שולטים ונשלטים. ככה זה בטבע לצורך האיזון. בכל מקום בו יש שולט – יש גם נשלט, אחרת לא יהיה לשולט במה לשלוט. וכדי לבסס את דברי הנה כמה דוגמאות מחיי היום יום:

מורים אשר שולטים בתלמידים
בעל שולט באשתו ו/או אישה שולטת בבעלה.
יחסי עובד ומעביד
רשויות אשר שולטות באזרחים
מטפלים מכל הסקטורים שלוקחים שליטה על המטופלים
ועוד המון המון דוגמאות מסוג זה.

השליטה מתחלקת לכל מיני סוגים. יש שליטה כספית (עובד-מעביד) שליטה חוקית (רשויות השלטון אשר אוכפות את החוקים) שליטה מנטלית (אדם שמכופף אדם לרצונו באמצעות הרגשות) ושליטה באמצעות הסקס (מלכה-עבד, אדון-שפחה וכל שאר הווריאציות) בכללי הכל מחולק לשולטים ונשלטים, לאו דווקא מתוך בחירה חוץ מהסקס. בסקס הכל מחולק לפי בחירה ומשחקי תפקידים וברור מראש מי יהיה השולט ומי יהיה הנשלט.

מי הם האנשים שנהנים מה-BDSM?

כמעט 80% מהבוגרים נהנים מה-BDSM בשלל צורותיו. זו אוכלוסיה מגוונת שעוסקת בשלל תפקידים מגוון. הם באים מכל קצות האוכלוסיה. הם נושאים בתפקידים בכירים והם גם מובטלים. הם דומיננטיים בעיסוקים שלהם בחוץ ועבדים בחדרי חדרים. כל מי שנחן בדמיון פרוע ורצון לריגושים בחיי המין, עוסק ב-BDSM ולא משנה מה הוא מחוץ לחדר המיטות ולא משנה מה הנטיה המינית של אותם האנשים. גם בקהילת הלסביות וההומואים עוסקים בסאדו-מאזו וקשירות ושליטה.

עם פרוץ האינטרנט נוצרה כאן בארצנו הקטנטונת קהילה זעירה, שיצאה כביכול מהארון והכריזה כי היא עוסקת ב-BDSM זו קהילה קטנטנה שמונה בערך מאה אנשים ומופיעה בהמון ניקים שונים ועושה רושם של קהילה שמונה לפחות מאתיים אנשים. האינטרנט אפשר לכל מיני פנטזיונרים שעד היום רק פינטזו על סאדו מאזו קשירות ושליטה – להתבטא. על קהילת ה-BDSM באינטרנט אני אכתוב בפרק הבא.

ה-BDSM קיים בעולם כבר שנים רבות. קראו לו "סקס פרוע" קראו לו "סטיות" ועוד שמות שונים ומשונים כאלה ואחרים. אני עצמי למדתי רק לפני שנתיים בערך כי קוראים לזה BDSM עד אז קראתי לזה "סקס פרוע" וגיוונתי את חיי המין שלי בלי לדעת שאני בכלל סוטה. סטייה היא לא מלה גסה. סטייה היא פעולה שחורגת מסדר מסוים וקבוע. למשל כאשר אני משחקת במתכונים בבישול, אני סוטה מהקו המנחה. אני מגוונת את המתכון ויוצאים לי דברים חדשים. לפעמים הם טובים ולפעמים התבשיל הולך לפח.

ככה גם בחיי המין שלנו. רק אדם חסר דמיון ידבק בביצועים כפי שנקבע בטבע, דהיינו למטרות פרו ורבו ובתנוחה המסיונרית. אדם בעל דמיון ינסה לגוון. כאשר אדם רוצה לגוון את חיי המין שלו הוא צריך לגרום לריגושים וכאן מגיע החלק של ה"סטיה" הסאדו והמאזו והקשירות והשליטה. כדי לרקוד טנגו צריך שניים. ככה גם בסקס. נכון שאדם יכול לעשות סקס עם עצמו, אבל יש כאלה מעטים. בדרך כלל עושים את זה בזוגות או בהרכבים נוספים.

קודם כל מופעל הדמיון. אדם שמחפש את ההנאה מהכאב יחפש בן/ת זוג דומיננטי ואוהב להכאיב. כדי להכאיב למישהו צריכה להתקיים באדם התכונה של השליטה. הוא אמור לשלוט בבן/ת הזוג ושליטה במשחקי מין היא גם נטילת אחריות וגם דאגה לבטחונו של הפרטנר שחשק בכאב ונותן אמון בשולט.

קשירות לא חייבות להיות קשורות לכאב. קשירות הן החלק במשחקי מין שבו מישהו קושר מישהי או להפך וגורם לפרטנר להרגיש בחוסר אונים ועושה בו/ה כרצונו. גם כאן צריכים להתקיים יחסי אמון בין השניים כדי שלא יווצר מצב שבו מישהי שהסכימה שהוא יקשור אותה וידעה כי הוא רק יעסוק בגירוי שלה ויביא אותה לכמה וכמה אורגזמות ואז לפתע היא חוטפת הצלפות שהיא ממש לא ציפתה להן. צריך להיות אמון והכרות שמבוססת על זמן ממושך.

על נושא השליטה יש פרק נפרד כמו גם על כל מושג מהמושגים שנזכרו כאן, הקשירות, סאדו, מאזו. כמו כן בהמשך פרק או שניים על BDSM באינטרנט ועל BDSM במציאות. הכל על הכל, על הדמיון, על מאפיינים שונים לאנשים ועל קווים משותפים באופי וצורת ההודעות, מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים ולסיום סטיות "טובות" ו"רעות" וסיכום.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

מדריכי סקס

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

93 צפיות | 0 תגובות | 8 לייקים

תיבול ליל הדייט בחוויה ייחודית הוא לעתים קרובות אתגר עבור זוגות. בעוד ארוחת ערב טיפוסית וסרט עשויים להיות בסדר עבור חלק, אחרים עשויים לחפש משהו קצת יוצא דופן. היכנסו לנערות…

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

מדריכי סקס

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

92 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

חשפנות הפכה פופולרית יותר בתקופה האחרונה בשל עלייתן של דמויות ידועניות כמו קארדי בי והתפשטות תצוגות הבורלסקה. עם זאת, עבור נשים צעירות רבות, חשפנות היא הרבה יותר מאשר בידור -…

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

מדריכי סקס

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

94 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

תל אביב, הממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, היא עיר תוססת ואקלקטית המציעה משהו לכל אחד. מחופים יפהפיים וסצנת אמנות עשירה ועד חיי לילה שוקקים ומגוון אוכל טעים, תל…

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

מדריכי סקס

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

92 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

כשזה מגיע לרגע האחרון לפני שגבר הולך לחופה, שום דבר לא ממש נפרד מחיי הרווקות כמו מסיבת רווקים. מסיבות רווקים הן דרך קלאסית לחגוג את ליל החופש האחרון של החתן…

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

מדריכי סקס

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

91 צפיות | 0 תגובות | 3 לייקים

בשנים האחרונות, שירותי נערות ליווי הפכו פופולריים יותר ויותר. נערת ליווי היא אדם שנשכר כדי לספק שירותי חברות ללקוחות, בדרך כלל לפעילות מינית או לבילוי לילי בעיר. נערות ליווי הולכות…

איך אלכוהול משפיע על הסקס

מדריכי סקס

איך אלכוהול משפיע על הסקס

649 צפיות | 0 תגובות | 427 לייקים

אולי זו כוס בירה אחרי יום העבודה לפני שחוזרים הביתה אל האישה, אולי זה קצת ויסקי בשביל להוריד את הלחץ לפני ביקור בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, או כמה שוטים במועדון…