היה או לא היה?

נכתב במדור סיפורי סקס

340 צפיות | 0 תגובות

מאת:עדיה

צלצול הטלפון קורע אותי מעלילת הספר אותו אני קוראת…. בעצלתיים מרימה השפורפרת. לא מספיקה אפילו לענות הלו.. ושומעת מעברו השני של הקו את חברתי בקול מרוגש.
שמעי אני חייבת לספר לך חוויה לא נורמלית שעברתי. אם לא אספר אתפוצץ. לא מעניין אותי מה את עושה אני באה. הכיני קפה חזק ומר כי אני חייבת להתעורר למציאות.

קמתי ממיטתי, עטיתי על גופי בגד בית, בצער ובכאב נפרדתי מעלילת הספר שכולו דרמה מזילת דמעות.

חברתי הגיעה. כרגיל החדר ספג את מירצה וכמויות האנרגיה המדהימה הנאצרת בגופה ונשמתה.
ואני, שהפוכה אני ממנה, רגועה, איטית, שקולה מנסה לכבות את האש העולה בה. מכינה לנו ספלי קפה מהבילים פורסת עוגה שריח טריותה מתפשט בחמימות החדר.

מספרת חברתי.
את הרי יודעת שלאחרונה התמכרתי לי לשיחות צאט ברשת האינטרנט. ומתוך כך נעתרת פה ושם לפגישות בסתר עם שותפיי לצאט. לא מי יודע מה. בעצם די משעמם. ריטואל שחוזר על עצמו למרות שבתחילה זה היה מסעיר אותי. כבר החלטתי שיותר לא אסכים לפגישות שכאלה, מה שנקרא בלשון האינטרנט "סטוצים". אולי אכיר לי איזה גבר פנוי שאהבה עדיין אומרת לו משהו, שאוכל להראות איתו באור יום ולהלך תלויה על זרועו לקנאתן של חברותי.

עד לפני חודש. כשנכנסתי לאחד הצאטים הגדולים והידועים. צפיפות משתמשים, המסך מבולגן עיני רצות בין השורות ואיני מבינה דבר. ישבתי בוהה במסך.
עד שלפתע מקפיצני חלון, חלון זה משמעו שמישהו מעוניין לשוחח שיחה פרטית שאינה לעיני כולם.
ערב טוב גבירתי. אהה חשבתי עכשיו תבואנה השאלות הנדושות: מהיכן, נשואה?, גילך? מה את מחפשת וכו'. עניתי בברכת ערב טוב סתמית משלי, מתוך נימוס .
אך להפתעתי לא שאל הנ"ל שאלות כלל וכלל אלא הביעה דעתו על הנעשה בצאט. מכאן הגענו לשיחה על עיסוקו המעניין ועיסוקיי שלי וגלשנו לחוויות שעבר במסעותיו סביב הגלובוס בענייני עבודה. על פגישות מעניינות ולעיתים מוזרות עם נשים שונות שהכיר באמצעות הצאט.
שוחחנו שעות. השיחות מרתקות ומעניינות. מבלי שנכנס לשאלות אישיות ומבלי שנדע פרטים זה על זו. וכך במשך כחודש יום יום או ליתר דיוק לילה לילה אט אט מרגישים אנו קירבה.

ואז שלשום בלילה חל המהפך.
אני עוד לא מאמינה שעשיתי זאת – מספרת לי חברתי.
שוחחנו ובטבעיות נוצרה קירבה, סקרנות, ואפילו משיכה. הסכמנו בינינו שלא נחליף פרטים אישיים. אך התעקשתי לדעת את גילו כדי שלא אמצא עצמי משוחחת עם נער צעיר. כבר היו דברים מעולם.
הרגשתי בסיפוק שהוא בן גילי כמעט. בשנות הארבעים המאוחרות. אך שנתיים צעיר ממני.
או אז זרק הרעיון. אמר. ניפגשתי עם אין ספור נשים בפגישה עיוורת. קצתי בהן. רוצה אני מאד להפגש איתך אך כל כך רוצה להגשים פנטזיה שמנקרת במוחי זמן רב, דבר שיעשה את המיפגש עצמו למשהו אחר. לסיפור בפני עצמו.

הקשבתי לתאורי תכניתו, מספרת לי חברתי בעוד אני מכינה לנו ספל קפה נוסף.
הרעיון נשמע לי נועז ביותר, חצוף, אבל מסעיר מאין כמוהו. בטוח שאף אחד לא התנסה בזה לפנינו. ולתדהמתי הסכמתי. קבענו יום מקום ושעה. זה היה אתמול אחר הצהרים והרגע הגעתי ישר משם.
מהרהרת לי לעצמי, יממה שלימה עברה עליה במשימה אותה עברה ישבתי לי פעורת עיניים מסוקרנת לשמוע את סיפורה.

י. חברתי מציתה סיגריה, שואפת לאיטה את העשן ובעיניה מבט חולמני רחוק. אני מאיצה בה לספר לי את המשך סיפורה.

הגעתי לכתובת בה קבענו להפגש. מלון יוקרתי בפאתי העיר הנושק לשפת הים. ניגשתי לקבלה והכרזתי את הכינוי שהחלטנו שיזהה אותי. פקידת הקבלה חייכה והגישה לי מפתח לחדר שהוזמן עבורי והסבירה לי איך להגיע אליו. הרגשתי איך ההתרגשות עולה בי.
עליתי במעלית אל החדר אך בליבי לא הייתי שלמה עם המעשה. התלבטתי. אולי עוד יש זמן לברוח. הרי אינו יודע מי אני אפילו את שמי האמיתי אינו מכיר. לא יגרם לי כל רע אם אסוג ואחזור לביתי.
אבל יצר הסקרנות גבר, והלחות שהזדחלה אל בין ירכיי גרמה לי למחוק את היסוסי ולפסוע פנימה לחדר.
חדר מרוהט בפאר חמים. משרה נינוחות ויוקרה. משך את מבטי החלון הגדול הפונה לים והאופק הרחוק הנשקף ממנו. הסתתי את הוילונות ואפילה גמורה שררה בחדר.

התישבתי לי על הכורסא הרכה הגדולה והמפנקת ממתינה לצלצול הטלפון. ואכן לא עבר זמן רב והוא טילפן. כה שמח לשמוע את קולי לראשונה מאז הכרותנו ואנחת רווחה נמלטה מפיו כשהבין שאני שם במקום המיפגש ולא חזרתי בי. קולו גרם לי התרגשות גדולה. קול גברי רך חמים וחושני.

הודיעני שתוך רבע שעה יגיע למלון. שאל אם אני זוכרת פרטי התכנית. עניתי לו שהם חקוקים על לוח זכרוני.

גל של התרגשות מהולה בפניקה שהחלה לעלות לגרוני. ניגשתי את חדר האמבטיה, הסרתי בגדיי, פתחתי את זרם המים שצנח על גופי. התמרקתי היטב. הזלפתי על גופי את הבושם המפתה שקניתי לקראת הארוע. סכתי את עורי במישחה בעלת הניחוח המטריף, כיביתי האורות ונכנסתי מבעד לסדיני המיטה הענקית. שכבתי לי כשליבי הולם בקרבי. מצפה. עיניי מנסות לקרוע החשיכה. במוחי עוברות מחשבות פתע. השמן הוא או רזה? גבוה? או נמוך? יפה? ואולי מכוער הוא?

שמעתי את נקישת מנעול הדלת כאשר הוא נכנס. והנה קולו ביקש שאכוונו אלי. בקול חרישי הוריתי לו איך להגיע. שמעתי רישרוש בגדים הנפרמים ומושלכים על השטיח הרך.
לא עבר זמן רב והנה אני חשה יד מגששת הנוגעת בקצה המיטה. היד תופסת בשולי הסדין המכסה מערומי גופי מרימה אותו והנה המיטה שוקעת תחת משקלו כאשר הוא נשכב לצידי.

אני מרגישה את גופי רועד מהתרגשות ומציפיה לבאות. האפילה גמורה. לא ניתן לראות דבר.
לפתע אני חשה כף ידו הרכה החמימה המדיפה ניחוח גברי מטריף מגששת ומוצאת את פני, עובר אט אט על תוי הפנים, קודם מלטף שערי, משם עובר אל עיני ועל חוטמי אט אט יורד אל שפתי וסנטרי.
הרמתי בביישנות את ידי ואף אני התחלתי לנסות ללמוד את מראהו. ליטפתי פניו עברתי על ריסיו על פיו ואפו. חפנתי בידי את שערותיו הארוכות אשר באורח מפתיע היו רכות ומתולתלות.

או אז חשתי את שפתיו נוגעות בשפתיי באיטיות ברכות. את נשימותיו המואצות. פסקתי שפתי לקראתו וקיבלתיו בחום וכך תוך כדי ששפתינו אוחדו לשונו מטיילת בפי, ידינו ממשיכות לטייל הנה הוא על צוארי אצבעותיו מרפרפות ומגיעות אל שדיי. כף ידו חופנת את שדיי אצבעותיו מלטפות פטמותיי שהחלו להזדקר בנוקשות. עורי הצטמרר למגעו.
ידי גם היא החלה במסעה על חזהו השעיר מעט חשתי את שריריו ואת עורו החלק העדין, ומשם אל בטנו שבניגוד למה שדמיינתי היתה שטוחה ושרירית.

נשיקתנו הפכה פראית, חושנית, נשימותינו הפכו מהירות וחטופות שפתיו עזבו את שפתיי וירדו אל פטמותיו. לשונו ליקקה ושפתיו ינקו. בתחילה בעדינות ברוך ואט אט הרגשתי את יניקתו החזקה שהטריפה אותי והוציאה מגרוני קולות גירגור פראיות, הצמדתיו אלי בחיבוק חזק.
אט אט העביר לשונו מטה, אל בטני והנה עכשיו לשונו ושפתיו יורדות אל בין ירכיי מנשק את פנים הירכיים וגורם לי להתנועע לקראתו כשחשה איך רטיבות מטפטפת מתחתיי על הסדין.

פה חברתי מפסיקה. שקועה בדמיונה באותו מיפגש סוער. אמרה לי שלא תמשיך לספר פרטי המיטה כדי לא להביכני.

בעוד אני מתוחה ושותה כל מילה שלה ממשיכה היא.

בעוד היא חשה את רעד גופו, נשימותיו הטרופות ושומעת את אנקותיו, נכנסה היא לסיחרור אין סופי של אורגזמות שבימי חייה לא חשה כמותן, כשהוא נטוע עמוק בתוכה.

שכבו חבוקים נתנו לגופם ולנשימותיהם להרגע אט אט. או אז שלח הוא ידו והדליק את מנורת הלילה. הביטו אחד בשני, אחד בעיני השני וחייכו חיוך מבוייש ונבוך.

היי אמר לה חרש. נעים מאד אני חגי. היישרתי מבטי אל עינייו ואמרתי לו. נעים מאד גם לי אני ש.
וכך ממשיכה חברתי סיפורה.
קמתי. ברכיי פקו, ראשי סחרחר. ניגשתי לחדר האמבטיה פתחתי את הברז ומלאתי אותה במים חמים ובקצף ריחני שהוכן על ידי חדרניות יעילות.
השקעתי את גופי התשוש והכואב במים ונתתי לשריריי להרגע, או אז שמעתי את הדלת נפתחת ומולי עמד הגבר הזר שהרגשתי כה מקורבת אליו, נכנס לאמבט התישב למרגלותי, לקח הסבון והחל לעבור על גופי הרטוב ולסבנו. גם אני חפנתי את חפיסת הסבון השניה וסיבנתיו בכל אברי גופו שהתקשה והזדקף מולי. באחת אחזנו אחד בגופו של השני וכך בתוך מימי האמבט ומתוך הקצף והאדים חדר הוא אל תוכי וביחד הגענו לאורגזמה אדירה.

לאחר שנרגענו מעט, התנגבתי עטפתי גופי בחלוק צחור שמצאתי מוכן על וו הדלת וכך עשה הוא.
הרים טלפון והזמין עבורנו קפה עם ארוחה שאת שמות המאכלים לא הבנתי ובקבוק שמפניה.

נעמדנו מול החלון הגדול, הסטנו הוילונות וזהרו אלינו פנסי הטיילת שגלי הים לוחכים את שולי החול הרך, אורו הרך של הירח האיר את צדודיתו היפה של הגבר שזרועותיו מחבקות גופי.
נשקתיו בחום, באושר וחשתי גל של אהבה שוטף אותי.
הארוחה שהגיעה בכלים מהודרים היתה נפלאה. פתחנו את בקבוק השמפניה ואת שני הגביעים וחזרנו למיטה.
וכך כשלסירוגין עושים אהבה, לוגמים מהשמפניה וטועמים ממיני התופינים לראשונה בחיי לומדת עוד ועוד סוגי אורגזמה ועוד ועוד תחושות חדשות באברי גופי, כשהוא משדלני להשתחרר מעכבות עבר ולהתנסות במשחקים שעד אז חשבתים לאסורים. נגענו בגבולות הביזאר ולעיתים אף העברנו רגל אל מעבר לגבול זה. ובכל פעם שכזו עוצמות התענוג גברו ועלו.
היינו ממשיכים ללא לאות לולא הוא היה חייב לאסוף את אשתו מעבודתה לפגישה עם חברים שלהם.

יושבת אני כך, שותה בצמא את סיפורה של חברתי. סיפור שלא יאומן. מקנאה על אומץ רוחה והנועזות המופקרת אך המסעירה.

ההיה? או לא היה?

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

להלל את העיר התוססת של תל אביב: מקלט של תרבות, מטבח וים

סיפורי סקס

להלל את העיר התוססת של תל אביב: מקלט של תרבות, מטבח וים

1 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

ממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, תל אביב היא עיר פועמת אנרגיה וחיים. ידועה באווירה הקוסמופוליטית שלה, חופים יפים, היסטוריה עשירה, ומטבח מענג, תל אביב הפכה ליעד תיירות פופולרי…

עלייתו של סקס מזדמן: בחינת היתרונות והחסרונות של טרנד היכרויות מודרני

סיפורי סקס

עלייתו של סקס מזדמן: בחינת היתרונות והחסרונות של טרנד היכרויות מודרני

3 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

סקס מזדמן. הביטוי שפעם נשא טאבו חזק נפוץ ומקובל כיום בתרבות ההיכרויות של ימינו. זה מושג שצבר פופולריות בשנים האחרונות, במיוחד בקרב בני דור המילניום. אבל מה זה בדיוק סקס…

נערות ליווי, הידועות גם בשם בנות לוויה או בנות לוויה בתשלום, קיימות כבר מאות שנים ומספקות שירות שאינו מובן ומבוקש מאוד. בחברה של היום, המונח נערות ליווי נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית והוא קשור לתעשיית המין. עם זאת, המציאות היא כי נערות ליווי מציעות מגוון רחב של שירותים מעבר רק אינטימיות פיזית. בפוסט בבלוג זה, נחקור את עולמן של נערות ליווי ונשפוך אור על מה שתפקידן כרוך בפועל.

סיפורי סקס

נערות ליווי, הידועות גם בשם בנות לוויה או בנות לוויה בתשלום, קיימות כבר מאות שנים ומספקות שירות שאינו מובן ומבוקש מאוד. בחברה של היום, המונח נערות ליווי נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית והוא קשור לתעשיית המין. עם זאת, המציאות היא כי נערות ליווי מציעות מגוון רחב של שירותים מעבר רק אינטימיות פיזית. בפוסט בבלוג זה, נחקור את עולמן של נערות ליווי ונשפוך אור על מה שתפקידן כרוך בפועל.

11 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

בראש ובראשונה, חשוב להבהיר כי נערות ליווי אינן. זנות היא פעולה של עיסוק בפעילות מינית תמורת כסף, בעוד השירותים הניתנים על ידי נערות ליווי הם מעבר רק סקס. נערות ליווי…

תכנון מסיבת הרווקים המושלמת: מדריך לחתנים

סיפורי סקס

תכנון מסיבת הרווקים המושלמת: מדריך לחתנים

18 צפיות | 0 תגובות | 2 לייקים

כחתן, אחד מתחומי האחריות הגדולים ביותר שלך הוא לתכנן את מסיבת הרווקים המושלמת לחתן לעתיד. זהו לילה שהוא יזכור לשארית חייו, ועליכם לוודא שזו תהיה חוויה בלתי נשכחת ומהנה. אבל…

עולם הדירות הדיסקרטיות המסקרן: מבט מקיף על ההיסטוריה והמחלוקת סביב המקצוע הוותיק ביותר

סיפורי סקס

עולם הדירות הדיסקרטיות המסקרן: מבט מקיף על ההיסטוריה והמחלוקת סביב המקצוע הוותיק ביותר

18 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

דירות דיסקרטיות, הידועים גם בשם "בתים בעלי מוניטין רע" או "בתים עלובים", קיימים כבר מאות שנים והיו חלק מתרבויות רבות בכל רחבי העולם. בעוד שהם היו מקור לסקרנות עבור רבים,…

לחקור את העולם של נערות ליווי מקצועיות: מדריך מקיף

סיפורי סקס

לחקור את העולם של נערות ליווי מקצועיות: מדריך מקיף

19 צפיות | 0 תגובות | 2 לייקים

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, הן נשים המציעות את חברתן ושירותיהן תמורת תשלום. לעתים קרובות לא מובן וסטיגמה, המקצוע של להיות נערת ליווי שתחילתה מאות שנים והתפתח באופן…