הבגידות של הגבר הישראלי

נכתב במדור פינות אישיות

340 צפיות | 0 תגובות

למעשה הגבר הישראלי לא בוגד. אין לו עניין בזה, עד שהוא סוף סוף מצא את האישה שלא סרבה לו וחיזר אחריה והתחתן איתה ויש לו אפילו ילד או שניים, אין לו עניין לבגוד באשתו. כל מה שהוא רוצה זה את השקט שלו, את הבירה שלו ואת הפיצוחים מול הטלוויזיה כאשר משדרים משחק טוב בכדורגל או בכדורסל.

המין עם אשתו מספק אותו בדרך כלל. יש לו, לגבר הישראלי מין תכונה כזאת, כאשר זו אשתו החוקית, הוא לא חייב להשקיע בה המון אנרגיה. ליטוף על השד, נשיקה על הפה ובדיקה ידנית אצלה שם למטה אם היא כבר מוכנה, חדירה, כמה שניות של גניחות ויאללה, מסובב את הגב ונרדם. אצל רוב הזוגות זה ככה. יש כאלה שמספרים שאצלם זה אחרת, שהבעל משקיע ומחזר והסקס נמשך כמעט כל הלילה, אז גם אתם יכולים לספר את הסיפור הזה. אני סיפרתי.

בכל זאת הגבר הישראלי כן מקיים יחסי מין מחוץ לנישואים. ברוב המקרים זה לא הוא שהתחיל. ואני מאמינה לו. הגבר הישראלי הוא לא מי יודע מה בהתחלות וחיזורים. אין אצלו את הקטע של לחזר אחרי אישה שמדליקה אותו. זו עבודה קשה מידי ומצריכה יותר מידי אנרגיות שכמובן חסרות לו. ברוב המקרים האישה האחרת מתחילה איתו וגורמת לו לבגוד מחוץ לנישואים. האישה האחרת יכולה להיות כל אחת. זו יכולה להיות המזכירה שלו, אחת הפקידות שעובדות איתו באותה החברה או כל אישה שנמצאת איתו בקישרי עבודה או שכנות.

בדרך כלל זו אישה נשואה. גבר ישראלי נשוי לא יטרח להסתבך עם אישה פנויה, כי יש לו חשש פרנואידי שהיא תגרום לגירושיו ותסחוב אותו לרבנות. אני לא אומרת כי גבר נשוי לא מקיים יחסים עם אישה פנויה, יש כאלה, אבל הם די נדירים. האישה הנשואה שמפתה גבר נשוי ליחסים אסורים עושה את זה מהטעם הזה שנכתב כאן למעלה. בעלה הוא הגבר הנשוי המשעמם מול הטלוויזיה עם הבירה והפיצוחים, אז היא מחפשת את השונה.

עכשיו, בעלה המשעמם של בלה, יכול להיות בעל מרתק ביותר לשכנה שלה צילה. צילה תמצא בו את כל התכונות שבלה לא רואה. בעלה של בלה יספר לצילה כמה אשתו לא מבינה אותו ויצא אצל צילה אוזן קשבת, כי צילה משועממת מבעלה והבעל של השכנה נראה מרתק יותר. כאשר בלה תספר לצילה כמה בעלה משעמם, צילה תזדהה איתה כי לצילה יש את אותו השעממון בבית. וככה צילה מצאה מערכת יחסים שמרתקת אותה. פעם בשבועיים היא חוזרת מסידורים מסתוריים בעיר או מביקור אצל איזו דודה קשישה ולחייה סמוקות והיא כולה שופעת אור וזוהר.

בעלה של בלה חוזר הביתה מהעבודה קצת מאוחר או מכנס חשוב ביותר שנערך ביוקנעם, הוא קצת עייף, אבל הוא מזמזם שיר ואפילו מקדיש תשומת לב לאשתו שחיכתה בבית (נגיד שהיא חיכתה) וכולם מרוצים ביותר. בלה גם יודעת מה הוא עשה ב"כנס" או מה היו ה"שעות הנוספות" שהוא הקדיש בחריצות לעבודתו.

גבר לא יכול לשקר בעניין הבגידה. הוא גם לא יכול להכחיש. אשה ישראלית מצויה מצויידת ברדר ושלט רחוק באופי שלה ויודעת הכל ויודעת מה היה גם אם זה היה במרחק של מאה קילומטר ממקום המצאה באותו זמן. יש לנשים הישראליות עיניים בגב והן גם קוראות מחשבות וגם יודעות מה יקרה עוד לפני שהדבר קרה. נשים ישראליות הן נשים ביוניות מתוחכמות ביותר וכלום אי אפשר להסתיר מהן.

התגובות של הנשים מתחלקות לשתיים. אם גם האישה בוגדת בו, אז העניין יעבור לו בשקט. היא לא תשאל והוא לא יגיד לה. הם ימשיכו לחיות ביחד משועממים זה בחברת זו ומאושרים בחברת בני הזוג האחרים. אז נשאלת השאלה, למה שימשיכו לחיות ביחד? אז התשובה היא פשוטה. יש משכנתא, יש ילדים, יש חשבונות מיסים לשלם, יש דירה משותפת (אף אחד לא יוותר על הדירה) ובסך הכל הם שניהם עובדים, מסתדרים, אז הם משועממים, אז זו סיבה לקום ולהפרד? לא.

אם האישה לא בוגדת בבעלה והבעל התפתה לאיזו מישהי שמצאה בו איזה קסם שנעלם מעיניה, היא יודעת כי הוא בוגד. יש נשים שלא אומרות לו כלום. לא נכנסות איתו לעימותים ולא עושות לו שום בלגנים. הן מנהלות לעצמן יומן חשבונות שקט. רושמות את כל מעלליו וכאשר זה נמאס עליהן הן מגישות לו את החשבון לפרעון ואז הוא משלם את המחיר עם ריבית ועם ריבית דריבית.

יש את האלה שעושות סצינות וצורחות עליו ומאיימות בגירושים, ויש את האלה שמתגרשות בגלל הבגידה של הבעל, אלה שמאיימות, הן מהרובד הנמוך יותר של החברה. בדרך כלל הן לא עובדות והבעל מפרנס אותן ויודע כי לא שווה להן להתגרש ממנו בגלל רומן כזה או אחר והם ממשיכים בשלהם. או שהן עובדות במשכורת מינימום ויודעות כי גירושים לא באים בחשבון משום שהבעל הוא בדרך כלל שכיר עם משכורת ממוצעת.

אמנם אצל הגבר הישראלי הסקס נמצא בראש והבגידות שלו בדרך כלל מתבטאות בסייבר סקס באינטרנט או בגידות מתקדמות יותר שמתבטאות בללכת למסג' אצל מסג'יסטיות רוסיות שעושות מסג' ועושות ביד וגם מתפשטות תמורת שמונים עד מאה ועשרים שקל לחצי שעה. בכללי הבעל הישראלי הוא די עצלן ודי בטלן. הוא לא ישקיע בקשר מחוץ לנישואים יותר מידי עבודה ודי מהר ימאס על האישה האחרת בגלל שהוא מה שהוא.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

340 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

322 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

234 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

354 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

262 צפיות | 0 תגובות | 10 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

228 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…