גלגול נשמות 2

נכתב במדור פינות אישיות

218 צפיות | 0 תגובות

מה קורה כשהנשמה עוזבת את הגוף?

כשאדם מת כל המערכות בגופו מפסיקות לפעול. המוות הסופי נקבע כשלא מגיעים אותות מהמוח, כלומר ברגע שהמוח מת האדם נחשב מת לגמרי. המוח כידוע הוא מרכז העצבים. הוא גם נוצר לראשונה בזמן ההתעברות. במוח נמצא השכל שממנו פועלת רוח האדם. משם מגיעה גם הנפש. הנשמה פועלת בתאום עם שלושת היסודות הגוף-הרוח-והנפש.

ברגע שהמוח מת והאדם מוכרז כמת לכל דבר הגוף נשאר. הגוף הוא החומר הוא ה"קופסא" שמכילה את הנשמה שהיא התוצאה של הרוח והנפש. הנשמה לא מתה. הנשמה עוזבת את הגוף ועולה למעלה לעולמות העליונים.

בעולמות העליונים מתרכזות כל הנשמות. שם נמצאות גם הנשמות אשר יחליטו על גורלה של הנשמה החדשה שהגיעה מה יהיה גורלה. הנשמה שהגיעה למעלה מצפה שדינה יחרץ. את דין הנשמה חורצות הנשמות הטהורות שקוראים להן מלאכים בלשון העם. אלו הן נשמות טהורות לגמרי של אנשים אשר לא גרמו שום עוול ולא עשו שום עוון כל ימי חייהם. כל נשמה זוכה לשבעה גלגולים. בכל גלגול עליה לתקן את העוולות ואת החטאים אשר היא גרמה בגלגול הקודם.

נשמה טובה אשר הצליחה לתקן את כל העוולות ואת כל החטאים מהחיים הקודמים נשארת בעולמות העליונים וחורצת דינן של הנשמות שמגיעות. לאחר שהדין נחרץ חוזרת הנשמה בחזרה לעולם התחתון ונכנסת לתוך גוף חדש. מכאן הסיפורים על גן עדן וגהינום. ומחזורי החיים וגלגולי הנשמות.

גן העדן והגהינום נמצאים כאן למטה בעולמות התחתונים. נשמה אשר הייתה טובה כל ימיה וגרמה רק לטוב ולא עשתה הרבה עוונות ולא גרמה הרבה עוולות ואם חטאה כיפרה על חטאיה, תשוב ותתגלגל לתוך גוף אשר יחיה בשפע ולא יחסר לו כלום. היא תוכל לקבל כל אשר אוותה נפשה ולא תסבול מחסור.

נשמה אשר גרמה עוולות וחטאה חטאים ולא כיפרה על החטאים ולא ביקשה מחילת עוונות, תחזור לגוף שידע סבל ומחסור ותסבול כל זמן חיי האדם אשר בגופו היא התגלגלה. זה הגהינום.

גן העדן והגהנום נמצאים כאן בחיים האלה שאנחנו חיים. אלוהים נמצא בכל אחד מאיתנו וגם השטן. אלוהים הוא היצר הטוב, השטן הוא היצר הרע. אלוהים הוא ישות הוא אנרגיה והוא נשמת האדם. הישות לא חושבת ולא מדברת ולא עושה חשבונות. הישות היא כוח טעון באנרגיה ונמצאת בכל חי.

נשמת האדם מתגלגלת באדם בלבד. נשמת האדם לא מתגלגלת בתוך חיה או עץ או אבן. ההסבר לכך הוא פשוט מאוד. לאחר המפץ השני, כשהים היה מרק צפו בו צבירים צבירים של תאים ביולוגיים שהתחלקו לקבוצות. מכל קבוצה יצא חי אחר. היו צבירים של חיות והיו צבירים של עופות היו צבירים של עצים ושל אבנים ושל כל דבר בו מצויה אנרגיה וחיים.

בצבירים שמהם התפתחה האנושות נכנסו הנשמות שחיו בעולם אחרי המפץ הראשון. העולם אז הושמד בגלל חטאים של האנושות ונברא מחדש אחרי המפץ השני. יש לכך הוכחות שאותן אני אביא בהמשך. האנושות הושמדה במפץ הראשון. הגופות שהן החומר נשארו. עד היום מוצאים גופות של אנשים מלפני חמשת אלפים שנה. הנשמות של גופות אלה נכנסו בגופות החדשים אשר התפתחו מהצבירים הביולוגיים כדי להתחיל אנושות שניה ולעשות עולם טוב יותר.

היקום טעון באנרגיה. אנרגיה היא כוח שאי אפשר לראות אותו או למשש אותו או לתאר אותו. האנרגיה קיימת ובזכותה מתקיימים החיים. בלי אנרגיה אין חיים. יש אנרגיות חיוביות ואנרגיות שליליות. מכיוון שהאנרגיה קיימת באדם, סביר להניח כי יש באדם גם אנרגיה חיובית וגם אנרגיה שלילית.

כדי שהאדם יהיה מאוזן הוא זקוק לשני מצבי האנרגיה, החיובית והשלילית. כדי שהאדם ירגיש טוב עם עצמו ועם הסובבים אותו הוא צריך להיות מאוזן. כמו כל דבר בטבע האדם זקוק לאיזון. האנרגיה זקוקה גם לתחלופה, להוציא את האנרגיה השלילית ולפנות מקום לאנרגיה חיובית.

על אנרגיות חיוביות ושליליות ואיזון בהמשך…

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

339 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

321 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

233 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

353 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

261 צפיות | 0 תגובות | 10 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

227 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…