אני רוצה לדבר על אהבה 3

נכתב במדור פינות אישיות

326 צפיות | 0 תגובות

איך לשמור על הגבר שלך כמה שיותר זמן אצלך?

מרחב. קודם כל תני לו את המרחב שלו. גברים שונאים שמלחיצים אותם. אז אל תלחיצי. תשאלי רק פעם אחת אם הוא רוצה קפה. לא צריך לשאול אותו עשר פעמים. אם הוא רוצה, התשובה תהיה חיובית. אם הוא שותק, תני לו לשתוק. הוא מעבד נתונים. חושב. אל תפריעי לו, אחרי עיבוד הנתונים, הוא יספר לך ביוזמתו מה הטריד אותו.

תקשיבי. כל הגברים הם אגואיסטיים ורוצים מאה אחוז תשומת לב. גם המחשבה שלהם היא איטית. אז אל תתפרצי. את מוציאה אותו מהריכוז. תני לו לדבר עד הסוף. מכיוון שהגברים הם לא הכי מילוליים, זה יהיה קצר. אוצר המילים של הגבר הממוצע מסתכם ב: כן, לא, אני, שחור, לבן. זה הכל. טוב יש עוד כמה הברות בין המילים האלה, אבל זה העיקר.

אמר מישהו שכל מה שגבר צריך זה שתאכילי אותו, תמצצי לו ותשכיבי אותו לישון. זה כל-כך נכון. גבר לא צריך יותר מזה. במשך כל היום הוא עובד. כשהוא מגיע הביתה, תני לו ארוחה טובה. גברים מאד מעריכים אוכל טוב וזה לא משנה אם את בישלת או קנית מוכן. הם אוכלים הכל. את צריכה רק להגיש. רצוי עם חיוך. אל תפתחי איתו שיחה. מספיק שאלה עניינית קצרה והוא כבר יגיד לך את כל מה שיש לו להגיד. בדרך כלל הוא לא דברן גדול. בדרך כלל הוא עייף ורוצה לאכול ולנוח.

אחרי האוכל הוא יושב לראות טלוויזיה. הטלוויזיה אצל הגבר זו מערכת היחסים הכי מבוססת שיש. הוא אוהב אותה ומקדיש לה צומי יותר מאשר לך. אל תפריעי למערכת יחסים זו. היא מבדרת אותו, מזרימה לו את האדרנלין ומפנה לך שעה-שעתיים חופשיות לענייניך. מול הטלוויזיה הוא נרדם בדרך כלל. משם קחי אותו למיטה. בעדינות וברכות. זיכרי הוא ילד שצריך שיתייחסו אליו בעדינות. הוא מאוד יעריך את זה.

כשהוא יגיע למיטה, הוא יתעורר מעט. (צריך להפשיט אותו) אז או שאת מפשיטה אותו או שהוא מתפשט לבד, אם הוא ממש מתעורר הוא ירצה יחסי מין. לא תמיד, תלוי את מי הוא פגש במשך היום ו/או מה הוא ראה בטלוויזיה. אז תני לו את הכייף הזה. קודם כל זה כייף אמיתי. שנית אחרי זה הוא נרדם עד הבוקר ולא מציק לך. את פנויה להמשך הערב. יש חברות, אינטרנט, ספרים כל הדברים המבדרים באמת.

אל תציקי לו. תנסי לפתור את הבעיות שלך לבדך ובעצמך. נשים אוהבות לדבר על בעיות, אמיתיות או מדומות. בשביל זה יש חברות. בעל או חבר זה לא הכתובת. הגברים חיים באשליה שהכל טוב בעולמו של הקדוש ברוך הוא. שהירח עשוי מגבינה צהובה ודגים מטפסים על העצים. גברים גם לא אוהבים רכילות. הם מאד פרקטיים בקטע הזה, אלא אם הם שומעים כי מישהי מהחברות שלך פתאום פנויה. אז הם ממש משתתפים. בעיקר רוצים פרטים.

הפעילי אותו. כן את זה הם אוהבים במיוחד. גבר אוהב להרגיש כי הוא מביא תועלת וכי צריכים אותו. תני לו משימות. שינהג בשבילך, שיוריד את הזבל, שיפתח את הסתימה בכיור, שיחליף את הגלגל המפונצ"ר (טוב, זה גם אם את בדרכים ולא בא לך ללכלך את הידים), תשלחי אותו למלא דלק במכונית רק הוא יודע איזה בנזין וכמה אוקטן וזה… אני יודעת כי את עושה את כל אלה יותר טוב ויותר מהר ממנו, אבל הוא צריך את ההרגשה שהוא האביר שעושה בשבילך דברים.

החמיאי לו. לא משנה על מה. גם אם זה לא שייך לנושא. מחמאות מטפחות את האגו. ספרי לו כמה את מעריכה אותו. כמה הוא מבדר אותך, כמה הוא נחמד וחתיך וחכם. הבהירי לו בהזדמנויות שונות כי רק הוא נמצא בחייך ואת אפילו לא חושבת על חיים בלעדיו. ספרי לו כי המין איתו הוא הכי טוב שיש. כי האיבר שלו הכי מפואר הכי מרהיב הכי מגרה. האיבר זה הדבר הראשון לפני הטלוויזיה שהגבר מנהל איתו מערכת יחסים הדוקה ואוהבת. הטלוויזיה זה הדבר השני ואת הדבר השלישי. הם זקוקים להערכה. הם יעריכו אותך ככל שתעריכי אותם.

אל תנסי לשנות אותו. אם הוא אהב כדורגל בטלוויזיה לפני שהכיר אותך, הוא ימשיך לאהוב כדורגל בטלוויזיה. אל תחיי באשליה כי תצליחי לשנות את התכונה הזאת בו אחרי שתתחתנו נגיד. כי את לא. ואם תנסי את מכניסה את עצמך לצרות. הוא לא יקבל את זה. הוא יעדיף לוותר עליך מאשר על התחביבים שלו (עקשנות, זוכרת?). את לא חייבת להצטרף אליו בתחביב שלא חביב עליך, את יכולה לחשוב חיובי. במקום לסבול מזה שהוא שקוע במונדיאל, תחשבי כמה זמן זה מפנה לך.

ובקיצור, טפחי לו את האגו, תני לו את המרחב שלו, תנסי להיות חסרה לו לפעמים. אל תתווכחי איתו, אם הוא לא מסכים איתך, קבלי את זה ותעשי מה שאת רוצה, הוא בלאו הכי לא ישים לב. והכי חשוב, לא הכל צריך לספר לו, אם הוא לא שואל את לא חייבת להנפיק לו אינפורמציה.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

325 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

308 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

219 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

339 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

247 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

214 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…