איך לבגוד מבלי להתפס

נכתב במדור פינות אישיות

333 צפיות | 0 תגובות

אז את אישה נשואה כבר כמה וכמה שנים. ההתרגשות הראשונית חלפה לה וגילית כי הנסיך ירד מהסוס הלבן ושקע בכורסת המסג' מול הטלוויזיה וכעת הוא אוחז בידו את השלט במקום את ידך הענוגה. החיים זורמים להם בקצב משלהם והעוללים הפסיקו לדרוש את תשומת ליבך ולך נותר המון זמן פנוי וריקנות שמחפשת איך להתמלא.

על משכבך בלילות בין הנחירות של בעלך שמפריעות לך לישון את מהרהרת הרהורי הזיה על שידור חוזר של הנסיך על הסוס הלבן שיאהב אותך מכאן ועד לשמים ויקח אותך למחוזות קסומים שבהם ביקרת בעברך כאשר היית עדיין רווקה או פנויה.

מכיוון שאת אישה, ורצונה של האישה הוא רצון האלוהים, את מוצאת את עצמך מהר מאוד מחליפה מבטים לוהטים עם הנקסט שיקרא להלן מאהב. לא משנה איפה הכרת אותו, את יודעת כי את מאוד מאוד רוצה בו. הוא כל מה שבעלך לא. הוא חתיך (אפילו שהוא בעלה של השכנה) הוא מצחיק (גם אם השכנה מדווחת על שיעמום) הוא מלהיב (גם אם את יודעת כי לשכנה יש מאהב) בשבילך הוא הדבר המושלם.

אז אתם כבר התגלגלת גלגול אחד או שניים במיטה שלך או שלו כשבני הזוג לא היו בבית ונשאר לכם הטעם של עוד. אתם רוצים להיות יחד בלי להסתכל על השעון ולהרגיש חופשיים. הוא מפנטז עליך בין זרועותיו בערב גשום בזמן שאשתו מארחת את חברותיה והא מקבל פס יציאה עם חבריו.

את צריכה למצוא תירוצים לבעלך שלא ממש איכפת לו, אבל בכל זאת איזה הסבר מניח את הדעת לכך שאת יוצאת בערב גשום ולא נשארת בבית כדי להגיש לו את הפיצוחים לשולחן מול הטלוויזיה.

אז ככה, אם את אישה עובדת תודיעי כבר בבוקר לבעלך כי את חייבת להשאר במשרד לסיים את הדוחות ל…וזה דחוף. קחי את האוטו המשפחתי כדי שלא יהיה לו תירוץ לבוא ולאסוף אותך.

אם את לא עובדת, זה הזמן לבקר את אימא. בעלים שונאים לבקר את החותנת והוא ישמח שאת יוצאת בלעדיו.

או, תצהירי שאת יורדת לקנות סיגריות (חלב, לחם, פדים וכו') הוא לא ישאל שאלות וישמח שאת לא שולחת אותו. כשאת חוזרת אחרי הפגישה, הוא בדרך כלל נוחר בשנתו ואם לא, תמיד אפשר לספר כי פגשת חברה ותיקה ושקעתם בשיחה.

יציאה לכמה ימים עם המאהב המלהיב, דורשת קצת יותר תחכום, אבל זו בכלל לא בעיה. אם את אישה עובדת, אז במסגרת הקריירה את צריכה להיות כמה ימים בסמינר או בהשתלמות. הוא לא ישאל פרטים ואת אל תנפיקי ביוזמתך, חוסך המון שקרים והסתבכויות.

עוד פטנט טוב, זה לבקר את דודה בלומה. כל אחת צריכה שתהיה לה איזו דודה בלומה. לי הייתה דודה כזאת ובעלי לא ראה אותה אפילו פעם אחת. כל פעם שהייתי צריכה לצאת עם מאהב ליומיים שלושה, הצהרתי כי אני נוסעת לבקר את דודה בלומה.

פעמיים הוא הציע לי להצטרף, אבל סיפרתי לו כי היא אישה חולה עם קטטר משתלשל בקושי זזה וזקוקה לעזרה בתנועה והיא תשמח להשען על גבר צעיר כמוהו. ברור שהוא ויתר על התענוג.

תהיי רוחנית. בארץ שלנו יש בזמן האחרון המון פסטיבלים של כמה ימים דוגמת בומבמלה. יש שם סדנאות לכל מיני רייקי והילינג ושאנטי וכל מיני חרטה כאלה. הנשים מאוד מתחברות עם זה, הגברים לא ובצדק.

תצהירי שאת יוצאת לאיזה "שאנטילי" או "בראשית", הוא ישמח לקבל פטור מזה וגם ישמור על הילדים. הוא אפילו לא יבקש לדעת פרטים כשתחזרי.

הצעה נוספת זה "להיות לבד" את יכולה להצהיר שאת עייפה מהחיים ואת רק רוצה להיות לבד כמה ימים, יש במדבר שלנו משהו שנקרא "סוכות" לשם מגיעות כל מיני נשים בשביל לשתוק ולעשות "אוווום" בלילה מול הירח.

תודיעי לו שאת נוסעת למדבר בשביל ה"אווווום" הוא ישמח אם תסעי בלעדיו. הבעיה שאת זה את יכולה לנצל רק פעם בשנה מקסימום פעמיים. אי אפשר להשתמש בתירוץ הזה יותר מידי אחרת הוא יבין שהוא הגורם למסעותיך ועלול להצטרף.

זהו בינתיים. בפעם הבאה, איך את יוצאת ממצב שבו את נתפסת על חם.

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

יעוץ בזוגיות?

פינות אישיות

יעוץ בזוגיות?

337 צפיות | 0 תגובות | 7 לייקים

הרבה פעמים אפשר למצוא דמיון בין עבודתי כפסיכולוג לבין מה שבלשים עושים: כשאני מאזין לסיפור, אני גם מקשיב למה שלא נאמר. כשאני משוחח עם "המתלונ/ת", עלי גם לקחת בחשבון כי…

על החושים, האהבה והזוגיות

פינות אישיות

על החושים, האהבה והזוגיות

320 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

הרבה פעמים פונים אלי בשאלה: "אני מרגיש/ה שזהו, די, אין לי יותר אהבה כלפיה/ממנו. הוא/היא בן אדם מצוין, אבל… למה זה "?קורה? האם להיפרד להלן כמה שורות על מרכיב אחד…

ליזיסטרטה

פינות אישיות

ליזיסטרטה

231 צפיות | 0 תגובות | 11 לייקים

אחרי לילה מדהים ביחד וארוך, ארוך מאד אם כי חשת שהשמש הפציע בטרם עת הוא לא מתקשר למחרת וגם לא יום אחרי... ולא שבוע ואת נשארת עם המחשבות ."?והשאלות, שמסתכמות…

הדרך אל האושר

פינות אישיות

הדרך אל האושר

352 צפיות | 0 תגובות | 4 לייקים

השבוע החלטתי להביא לכם את ה"דרך אל האושר" כמובן שה"דרך אל האושר רצופה במכשולים "לא קלים .היחסים בין בנים לבנים הם עניין לא פשוט, במיוחד לאלה שעדיין בארון ישנם כמה…

סיפור אישי לקהל הגייז

פינות אישיות

סיפור אישי לקהל הגייז

259 צפיות | 0 תגובות | 10 לייקים

.שבוע טוב לכל הגולשים קודם כל לפני שאני מתחיל קיבלתי ממכם הרבה תגובות על .המדור הנ"ל ואני שמח שזה נגע גם בכם עכשיו בואו נפתח שבוע חדש עם הרבה דברים…

להתאהב ולא להתאכזב

פינות אישיות

להתאהב ולא להתאכזב

226 צפיות | 0 תגובות | 9 לייקים

.כיום בכל אהבה יש גם אכזבה ?אבל, האם ניתן להתאהב ולא להתאכזב אולי זה קצת קשה למצוא בן זוג "מושלם" אבל, קל מאוד למצוא אהבה ...ואפילו אכזבה .היום אני אתן…